|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zijn eigen kop over 150 jaar. |
|
Een T-shirt, gekkie! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: He M wat valt daar nou om te lachen? |
|
|
|
quote: bokaj word dit een klassieker? |
|
quote:Daar ben ik nog niet over uit. |
|
Pizza. |
|
Rooie. |
|
heb je daar nog een mooi plekje voor? Ik kan mijnes wel heel mooi aan het wasrek op mn balkon maken, maarja of je dan rustig kan blijven liggen met 4 meter onder je. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ghehe een hangmat voor balkon, bij de Ikeaaa. Kan tot 300kg dragen, dus ik kan er net op Zag het ding hangen in de Ikea en dacht geniaaaaaal. |
|
quote: Is het ook wel mits je zoals Elite zegt de ruimte hebt... Ikea.. daar moet ik straks ook nog naartoe. Is altijd gevaarlijk.. voor je het weet koop je weer veels te veel. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Moet net passen op mijn balkon, bevestiging aan de buitenmuren en tadaaa. Volgend weekend eens ophangen en kijken of het wat is hehe. En ja Ikea is slecht, kwam ook terug met van alles en nog wat terwijl ik er was voor een lampje. |
|
quote: *proest* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Als 'ie niet past kun je altijd nog een constructie bouwen en de hangmat net buiten het balkon hangen. Is ook spannender, vooral als je hoog woont |
|
quote: Ja daaaag, ben niet zo'n waaghals |
|
jah bij mij is die constructie er al, ik heb hem al een keer gebruikt om hem zo te laten drogen. Als het een beetje lekker weer is wil ik hem wel proberen, maar ik zal er denk niet in slaap vallen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
- Wallace & Gromit Collection op blu-ray - Lady Gaga - The Fame Monster - Rise of Nations (pc-game) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Foto? |
|
Neurosis - Given To The Rising (clear/silver vinyl) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: fo real? appart Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Autoradio met mp3speler en usb stick dingetje ofzo van mijn paps gekregen. |
|
quote: Yup. Niets mis met overgeproduceerde bubblegumpop op zijn tijd. Daarnaast laat ze ook een aantal keren horen dat ze wel degelijk iets kan zodra ze achter de piano gaat zitten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Altar of Plagues - White Tomb Mouse on the Keys - Sezession Evil Dick |
|
Op dubbel vinyl in een prachtige uitklapbare hoes! bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |