|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
12 mp is niet eens veel meer, dingen met 16 of 18 zijn al geen uitzondering meer. Daarbij zegt het aantal megapixel ook niet erg veel. |
|
is dat veel? signature |
|
|
|
Iemand die niet aan de Apple iHype meedoet. |
|
Mag dan een hype zijn ik heb mp3 spelers van o.a. creative en philips gehad maar sinds ik een ipod heb wil ik niet meer terug. |
|
quote:Ik had het andersom, een keer een Ipod gehad: nooit meer! |
|
Mijn iPod Touch was kapot gegaan. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb een tijdje terug een iPod Classic van 120gb gekocht. Was weinig keuze qua andere spelers in de prijsklasse als je voor veel schijfruimte gaat. Plus, hij doet het perfect en ben er ontiegelijk blij mee die paar keer dat ik met het OV moet. |
|
Van het weekend m'n eega een mp3 speler voor me mee genomen. 2 gig voor een tientje en 2 gig is zat. M'n ouwe was 600mb. Lekker koot en bie op het werk luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2gig, daar kunnen toch ongeveer 3 nummers op? |
|
Jajajajajajajaja, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat ligt er een beetje aan of het iets van Vivaldi is of iets van Spazztic Blurr. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 02-05-2010 21:08] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik ging eigenlijk van Wim's smaak uit. Bon Jovi-nummers duren toch gemiddeld een minuut of 4 of zo? |
|
O MY gOD! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik had dan weer eerder "It's my life" verwacht. |
|
Hooghwater - Echos (LP, wit vinyl) 150 transparante LP hoezen come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Drudkh - Autumn Aurora Finsterforst - Weltenkraft Er was belachelijk veel gaafs te vinden op Ragnarök, maar mijn portemonnee wilde er niets van horen. |
|
quote: |
|
Ja en ook nog eens twee keer hè! Originele uitgave. En zo lag er ook een originele The Swan Road..en die heb ik met mijn stomme hoofd niet meegenomen. |
|
Boeken + cd + film The Raven Edgar Allen Poe Great Horror Stories Edgar Allen Poe Dubliners James Joyce Ulysses James Joyce The Myth Of Sisyphus Albert Camus Into The.. - (speciale uitgave) Dead Can Dance Requiem For A Dream [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-05-2010 18:51] |
|
heersding Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |