|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
(Name - Internet killed the audio star) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat is wel heel stoer! Binnenkort maar eens kijken of mijn MSX2 het nog doet. Lekker Metal Gear of Laydock of Bubble Bobble of zo spelen... |
|
En als je er vanaf wil... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, ik mag blij zijn dat ze dit ding een aantal jaren terug nog hadden staan op de "computerclub" van mijn pa's oude werkgever. "Hier, neem maar mee. En we hebben er ook nog wat zooi bij.". Oude matrixprinter, memmapper (eh, die cardridge voor meer geheugen), muis, bak diskettes met vooral nutteloze rommel er op. Heb zelf later nog een FM-pac en een paar cardridges van games gekocht op marktplaats. |
|
Een rood Bolt Thrower shirt gisteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: 20!!!! signature |
|
18. |
|
sjit, ik dacht het is verlkooop topiek signature |
|
Oh. |
|
moggeh klatuh signature |
|
Neurotic Deathfest: Workershirt van Bolt Thrower. Mini c.d. van Dr. Doom. Elpee van Insect Warfare. Volledig gesigneerde elpee van Rotten Sound. Met nagellak besmeurde elpee van Obituary. Kijken wat ik vandaag weer aan ga schaffen. Here kitty kitty kitty! |
|
quote:Nostalgie ftw [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2010 12:41] |
|
quote: Denk het ook wel. |
|
Bolt Thrower tourshirt |
|
quote:Deze dus, eindelijk. En darkthrone - circle the wagons op cd en een Bolt Thrower bloesje, want dan kan ik ook eens iets netjes aan. Voor trouwerijen en zo. |
|
Donkerblauw/zwart truitje. 2 soorten roze lippenstift. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wat een heerschplaat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
drie dagen kaartje voor de zwarte cross |
|
Elpee van Malignancy, gesigneerd door de zanger en gitarist. Here kitty kitty kitty! |
|
- Kaartje voor een grote worstelshow in mei - 2 vliegtickets Oslo-Amsterdam - Canon Eos D1000 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oeh, leuk camera'tje. Ik wil na de zomer/in de zomer ook een nieuwe. |
|
ja super mooie fotos maakt ie. Mis alleen de supermacro functie die ik op mijn oude wel had. maar dat is een kwestie van een nieuwe lens op de kop tikken. Was helemaal niet zo duur hier. In verhouding was het geheugenkaartje wel erg duur. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is het daar goedkoper dan? Ik zit nog enorm te twijfelen of ik een nieuw model moet nemen, of juist een oudere. Zo ruim zit ik financieel niet, maar mijn Nikon D70 is het aan het opgeven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |