![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Nogal ja. Maar hij was toen al net zo'n ouwe brombeer hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat geloof ik meteen. Gast is mooi werk aan het doen met Death Squad, trouwens. Dat wordt zoals het er nu uit ziet een bijzonder puik plaatje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ach. Even googelen en klaar. Met sommige dingen kan ik best snel zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hehe. Nou ja, ik bedoel er zit nog al verschil in die dingen mbt tot wat ze wel of niet kunnen. Uiteraard zie je dat vaak ook terug in de prijs van zo'n ding. ![]() |
|
Ow, ok. Weet ik veel. Ding speelt gewoon alle bestanden af. Maar het belangrijkste, ook gedownde blu-ray dingen en dat is erg prettig,, aangezien ik geen blu-ray brander heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
29 Spawn comics voor 12 euro. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Van wie heb je dat ding gekocht dan? ![]() ![]() |
|
quote:usa versie? dan echt een hele goede deal. Evil Dick ![]() |
|
quote: Sounds in Venlo. Er liggen er zelfs nog een paar. ![]() |
|
quote: vette winkel is dat, ik bestel er wel eens wat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ja, alleen belachelijk duur. ![]() |
|
![]() en ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: 2 euro valt wel mee toch ![]() edit: Hoe kwam je erop om die te kopen trouwens, hehe, heeft Bram er niet nog ergens een liggen? [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 11-04-2010 20:20] ![]() |
|
Nee had hij niet. En voor 2 euro vond ik dat ik 'm wel moest kopen. Heb de cd meteen aangezet die avond bij z'n verjaardag, vonden Tom en Bram erg fijn. ![]() ![]() |
|
Ik kan me de gezichten voorstellen ja ![]() ![]() |
|
quote:Ok dan. Zal het t.z.t. wel even uitchecken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: klopt maar dan heb je ook wat. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Nope, Nederlandse JP versie. Zat wel een verdwaalde US tussen. Dan nog een leuke deal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Ik vond de vertalingen nooit zo geweldig hehe. is dat nu beter? Evil Dick ![]() |
|
Ik vind de vertaling prima eigenlijk. Vlot lopende zinnen en het gevloek en sarcasme is gespaard gebleven. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Alpkit Pipedream 600. Dons, lichtgewicht, tot -10C comfortabel en vooral heel erg betaalbaar. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ![]() Op zoveel manieren zo fout. Vooral de 'Iran: to be announced' is een mooi geval van doublespeak. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dvd's: Stargate SG-1 Seizoen 6 Seinfeld Seizoen 8 Sarah Connor Chronicles Seizoen 1 (voor een prikkie bij de Media Markt) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |