|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er wordt inderdaad vaak gezegd dat er veel tolerantie is, is er ook wel, maar in vergelijking met conservatieve landen, met name theocratieën. Toch blijft het nog een beetje een taboe. Het feit dat ik er nauwelijks over durf te praten met andere mensen geeft dat ook wel aan. Als er echt totale tolerantie was, was die angst er denk ik ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 18-04-2010 22:26] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Mensen blijven huiverig voor het onbekende, daarom is Lovecraft ook zo'n held. Die dingen blijven altijd bij sommige (domme) mensen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-04-2010 22:28] |
|
quote: lol, homo quote: Precies! Daarmee laat je pas echt zien dat je schijt aan christendom/religies hebt! Het wordt niet meer black metal dan dat Homo - Onweerwolf - Greycloak - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert Frigide - Psychonaut Ongedefinieerd -ZelThoR Omniseksueel - Black Jew - Schaep Hetero - Mutilator Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor A-seksueel: - Slechtheid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat bedoel je precies met ongedefinieerd als ik vragen mag? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Alles waar een gat in zit? |
|
Of het nog niet wetend. Edit: typisch dat er bij dit topic google ads naar contactsites voor homo´s verschijnen. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 19-04-2010 17:24] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Of zaken waarvan nog onbekend is wat het is -->Zie lelijke dieren topique |
|
lol @ reacties quote: Dat ik het niet weet Het enige dat ik weet is dat ik me met vrouwen prima kan vermaken op het gebied van relaties enzovoorts (en ik kan me niet voorstellen dat dat verdwijnt). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
je wilt dus alleen even aangeven dat je de toekomst niet kunt voorspellen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb me in het verleden ook prima vermaakt met vrouwen trouwens.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: zo klopt het weer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nope. Nu wel weer. Homo - Onweerwolf - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert - Black Jew Frigide - Psychonaut Ongedefinieerd -ZelThoR Hetero - Mutilator - Schaep Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor A-seksueel: - Slechtheid Kan zijn tijd wel beter besteden dan aan relaties whatsoever want heeft het er helemaal mee gehad: - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Of hebben zij het met jou gehad? |
|
daar bestaat vast wel een woord voor!@ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kappen met dat getrol. NU. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-04-2010 18:07] Boeiender |
|
quote:Nope, aandacht aplenty. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoe kun je je tijd nou beter besteden dan aan een relatie man. Lekker kleine poppetjes beschilderen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Respect voor de serieuze mensen in het lijstje. |
|
En voor Schaep. Nuttig topic. |
|
quote: Euh, Rasputin, kijk maar uit, straks krijg je nog een suggestieve mail binnen van hem.... Zijn er hier ook mensen die travestiet zijn? Boeiender |
|
quote: Noem je me een klein mannetje? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wel fijn dat mensen zo een kans gegeven wordt er eerlijk over te praten, ik ben benieuwd wanneer Forever After durft. |
|
quote: Alleen de titel mag van mij aangepast worden, homo-haat klinkt wel heel erg negatief.. zeker omdat het hier totaal niet aan de orde is. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 19-04-2010 18:28] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee, heb het over dat je geen commentaar mag geven op Greycloak blijkbaar, kreeg een mail met daarin een dreiging tot een ban binnen omdat ik iets over hem postte.[edit Grey]Leer lezen vriend, de dreiging was een waarschuwing en het ging om het trollen en niet om het persoonlijke.[/edit Grey] Dusch, vandear mijn wearde, je kan beter niets over hem posten. Ook ontopic: Valt travestie overigens wel onder geaardheid? [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-04-2010 19:32] Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |