|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker, zie ook de verantwoording in mijn eerste post. Van mij mag de titel van het topic ook wel weer worden verandert. Dit keer in "Geaardheid", of zoiets. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-04-2010 19:01] |
|
quote: Heb je goed gelezen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat wil ik in ieder geval aangeven. quote: Da's fijn voor je Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Heb wel meer hobbies dan dat maar enniewees; iedereen kent ze. Mensen die een relatie hebben terwijl hun omgeving zoiets heeft van nou, misschien kun je dat maar beter niet doen want je verneukt niet alleen je eigen leven maar dat van je partner erbij. Die mensen hebben het vaak zelf niet door en blijven hangen in iets waar ze maar beter mee kunnen stoppen zodat ze wat leuks met hun leven kunnen doen. ...Tsja. Sommige mensen hebben dat -wel- door van hunzelf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha, klinkt echt te herkendbaar, iedereen raadde het me af, maarja, toch 7 maanden mee doorgegaan, geen goede keus achteraf gezien. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Nee... Je hebt homoseksuele travestieten (RuPaul is bekend), maar ook heteroseksuele (Eddie Izzard en drummer van de Dresden Dolls). Het staat er redelijk los van. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Vraagje. Op een dag word je wakker en je vind jezelf biseksueel? Hoe kwam je erachter? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat lijkt me niet echt iets om zo op internet neer te plempen eigenlijk, en om eerlijk te zijn, ik weet het ook niet echt. Het is al weer zo´n 1.5 jaar geleden, en ging heel erg geleidelijk. Eerst denken dat het incidentieel is, maar daarna zien dat je toch wel steeds vaker een jongen i.p.v. een meisje leuk vindt. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wat je wel en niet vertelt is aan jezelf, maar je hebt mijn vraag wel redelijk beantwoord. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nu we toch aan het vragenuurtje bezig zijn, de "chicks" in je undersign verwijzen die naar leuke meisjes, leuke jongens, personen welk geslacht dan ook waar jij wel iets mee wilt of kuikens? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-04-2010 20:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom staat er 'Electra 225' in je undersign? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 19-04-2010 20:18] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Geniaal liedje van meneer Wesley Willis. Het nummer staat niet online maar zoek maar iets anders op youtube, maakt niet uit want hij gebruikt toch telkens dezelfde demo van zn keyboard per album. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou een jongen is wel gelukt, een meisje nog nooit... Dus ja... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Lol @ de google ad. "Gay Relatiebureau Zoek je een vriend voor het leven? Unieke bemiddeling voor gay mannen. " ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Good busy, Zwaremetalen, daar gaat de reputatie. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Bij mij is het zelfs nog specifieker.. Gay en single? Ben je op zoek naar een partner, ben je kritisch en selectief? Buurt Dating Groningen Veel Leuke Singles met Foto. Kom snel Chatten en Scoor een Date! Niet alleen gay, maar ze weten ook al dat ik uit Groningen kom. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En meer mensen hier nu Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hehe, dat was niet echt een geheim verder. Ik ben al jaren en jaren uit de kast als Grunniger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hoe gingen je ouders ermee om? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die waren volgens mij net zo blij dat ik het huis uitging en van Twente naar Groningen verhuisde als ikzelf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: [offtopic] Ik was het bestaan van dit filmpje al bijna weer vergeten. Hilarisch! [/offtopic] Verrassend triviaal |
|
Nouja niet zo heel erg offtopic, duitsers horen ook echt wel in dit rijtje thuis. Homo - Onweerwolf - Greycloak - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert Frigide - Psychonaut Ongedefinieerd -ZelThoR Omniseksueel - Black Jew - Schaep Hetero - Mutilator Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor A-seksueel: - Slechtheid Duitser: - Lainedil ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb je nou Grey er weer stiekem tussengemoffeld? Ik kan je verzekeren dat Grey niet homo is, alleen af en toe handtastelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
oh sorry, ik heb gewoon de lijst van zelthor gekopieerd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |