|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Straight!, it's the new gay. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hahahaah ik krijg net deze link gestuurd http://www.sexwork.com/family/dolphins1.html quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, hallo, als jij toch laat blijken dat het daarom te doen is kan ik ook wel vertellen dat dit één groot complot was om jou aan een ZM-dame te helpen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Laten we het leuk houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was ook zeker de bedoeling! Hippies - ZelThoR Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha. Overigens over het travestie-gebeuren, ik ben voor zover ik weet knap hetero, maar wel enkele malen als vrouw verkleed op stap geweest. Bizar wat dit voor reacties bij andere mannen oproept. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wanneer was dat dan? Bareuh... |
|
positief? negatyief? kommop vertel het opa bassie! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ehm.. Op één van de laatste personeelsfeestjes was ik Sneeuwwitje, een paar jaar terug op kamp ben ik als vrouw wezen stappen met o.a. Nicole en Marieke, op het Baudartius gingen Ralf en ik regelmatig in een jurk naar school etc. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Blij dat ik dat nooit gezien heb dan. Bareuh... |
|
quote:Als mannen wat drank op hebben denken ze meteen dat ze allemaal in je kont mogen knijpen. Nu heb ik volgens veel vrouwen wel een lekker kontje, maar mannen daar ben ik toch echt niet van gediend. Een man in vrouwenkleren, heel veel mannen beweren het verschrikkelijk te vinden, maar mijn ervaring leert me dat 90% met wat drank op het toch wel geil vindt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:SMAAD! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Want? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is een biografisch nummer over Grey? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
LOL |
|
Ik voel weer een aangepast lijstje opkomen.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
Jeugdfoto's van je? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:Ook orka's, iets met de zm-smaad-orka. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vampie herken ik. Wie is die gast erop? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kijk maar naar de link die ik in het pr0ntopic heb gepost. edit: ooh ook inj dit topic [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-04-2010 19:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |