|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waar? |
|
Paar posts boven de mijnes. |
|
quote: Dat is trouwens vrij compatibel met homo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
A-seksueel: - Slechtheid Bi - Black Jew - Crypt-dinges - Grindmastert (wannabi) - NYB (toch?) - xX-C-Xx Duitser: - Lainedil - Ziona Frigide - Psychonaut Hetero - Mutilator Homo - Bub - LLphotograph (toch?) - Onweerwolf - ZwaarMetaal - grindminder Homohaters: --> Moslims Ongedefinieerd -ZelThoR Sexy: - karnivoor - Schaep Erbrechenoeel: - WhiteRider Dikke knuffelbeer: - De Ulk Bi (hetero+kinderen) - Reddy Mediageil - Hypnos Impotent - Mental signature |
|
quote: Whatever. Bareuh... |
|
quote: Hey, waarom ben ik opeens de wannabi? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat je homo bent best, maar waarom ze dan elkaars snor moeten volblaffen op een parkeerplaats snap ik dan niet. Wat je dan al helemaal niet moet doen is mij aanspreken als ik aan het mountainbiken ben (een van de mountainbikeroutes hier gaat langs een plek waar ze "samen komen", voordat iemand een Bastianus pleegt), en vragen of je mag pijpen en allerhande andere vunzige taal uitslaan. Als een van die lui dat nog een keer weet te presteren deel ik zeker een paar petsen uit. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 13-06-2010 22:11] |
|
Eindelijk iemand die on topic is. |
|
Dat dacht ik. "Maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziektedragers, ****** man, met je lul in andermans anus." |
|
Ik had gisteren trammelant met homo's. Op een verjaardag. Het ging over Aids. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Had je ze een M.O.D.-tekst voorgezongen? Bareuh... |
|
quote: Dat liedje spookte door m'n hoofd nadat ik nimbus z'n post had gelezen. Foute tekst, maar wel erg grappig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Zoiets. Ik was met Arjen wat te hard aan het filosoferen. Aids schijnt ontstaan te zijn als apenziekte. Toen ging het rond in het homo-circuit, daarna verspreidde het zich via parkeerplaatsen e.d. ook naar de heterowereld. Maar wij hadden het over het gedeelte dat het van de apen bij de homo's moet zijn gekomen. Maar we waren voor het gemak even vergeten dat onze gesprekspartners een homostel waren. Als de drank is in de man.... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wees blij dat het geen apen waren. Bokito had niks van je heel gelaten. Bareuh... |
|
quote:Nee. Is natuurlijk ook vragen om trammelant, op een verjaardag in Blijdorp een beetje een gorilla gaan beschuldigen dat zijn diersoort Aids aan de homo's heeft gegeven. Beetje kort door de bocht, een hele diersoort daarvan beschuldigen. Overigens denk ik dat ik er wel goed mee weg zou zijn gekomen, omdat de apen daar meestal geen gemengde verjaardagen met mensen vieren, en als ze het al doen dan verstaan ze die gelukkig niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik zou mijn fiets als wapen gebruiken. ZO EEN STUUR IN JE ANUS!!!!!!!!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zowiezo maakt het mij niet uit wat mensen bij elkaar doen ook al schijt je over elkaar heen. Wat je echter niet moet doen is andere mensen die gewoon rustig van de natuur willen genieten, er bij betrekken TREKKEN HAHAHHAHA IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-06-2010 22:36] |
|
quote: Zonde van mijn fiets. quote: Mij maakt het ook niks uit wat je in je vrije tijd doet. Als je er een ander maar niet mee lastig valt, doe het fijn thuis. |
|
quote: ja precies. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Even een zeiltje spannen. |
|
Das voor de necrofilie |
|
Hey Zwartje, hebt u ook een foto van een paard in lakleder? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |