IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 14-06-2010 11:38 by NotYourBitch Profiel van NotYourBitch

quote:
Op 19 mei 2010 17:39 schreef Hypnos het volgende:
A-seksueel:
- Slechtheid

Bi
- Black Jew
- Crypt-dinges
- Grindmastert (wannabi)
- NYB
- xX-C-Xx

Duitser:
- Lainedil
- Ziona

Frigide
- Psychonaut

Hetero
- Mutilator

Homo
- Bub
- LLphotograph (toch?)
- Onweerwolf
- ZwaarMetaal
- grindminder

Homohaters:
--> Moslims

Ongedefinieerd
-ZelThoR

Sexy:
- karnivoor
- Schaep
-JBassist
-*Sander*

Erbrechenoeel:
- WhiteRider

Dikke knuffelbeer:
- De Ulk
-XXL
-Herrie

Bi (hetero+kinderen)
- Reddy

Mediageil
- Hypnos

Impotent
- Mental




[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-06-2010 11:39]


=)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 11:42 by Schaep Profiel van Schaep

Nu weten we het zeker.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2010 15:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juni 2010 22:18 schreef bastianus het volgende:
Maar wij hadden het over het gedeelte dat het van de apen bij de homo's moet zijn gekomen.

Wel een valide vraag, alleen is er geen enkele indicatie dat de eerste menselijke HIV-lijder een homo was


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-06-2010 17:03 by bazzio Profiel van bazzio

A-seksueel:
- Slechtheid

Bi
- Black Jew
- Crypt-dinges
- Grindmastert (wannabi)
- NYB
- xX-C-Xx

Duitser:
- Lainedil
- Ziona

Frigide
- Psychonaut

Hetero
- Mutilator

Homo
- Bub
- LLphotograph (toch?)
- Onweerwolf
- ZwaarMetaal
- grindminder

Homohaters:
--> Moslims

Ongedefinieerd
-ZelThoR

Sexy:
- karnivoor
- Schaep
-JBassist
-*Sander*

Erbrechenoeel:
- WhiteRider

Dikke knuffelbeer:
- De Ulk
- XXL
- Herrie
- Bazzio

Bi (hetero+kinderen)
- Reddy

Mediageil
- Hypnos

Impotent
- Mental


Bazzio Attacks!!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-06-2010 23:41 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 13 juni 2010 22:07 schreef Nimbus het volgende:
Dat je homo bent best, maar waarom ze dan elkaars snor moeten volblaffen op een parkeerplaats snap ik dan niet. Wat je dan al helemaal niet moet doen is mij aanspreken als ik aan het mountainbiken ben (een van de mountainbikeroutes hier gaat langs een plek waar ze "samen komen", voordat iemand een Bastianus pleegt), en vragen of je mag pijpen en allerhande andere vunzige taal uitslaan. Als een van die lui dat nog een keer weet te presteren deel ik zeker een paar petsen uit.


Och, waarom zou je, als een simpel "Nee." in principe ook wel volstaat? Pas als iemand handtastelijk wordt en geen gehoor wenst te geven aan het dringende verzoek dergelijke strapatsen achterwege te laten, zijn klappen naar mijn mening geoorloofd. Al heeft dat in principe niet zoveel met seksuele voorkeur te maken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 9:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juni 2010 22:07 schreef Nimbus het volgende:
Dat je homo bent best, maar waarom ze dan elkaars snor moeten volblaffen op een parkeerplaats snap ik dan niet. Wat je dan al helemaal niet moet doen is mij aanspreken als ik aan het mountainbiken ben (een van de mountainbikeroutes hier gaat langs een plek waar ze "samen komen", voordat iemand een Bastianus pleegt), en vragen of je mag pijpen en allerhande andere vunzige taal uitslaan. Als een van die lui dat nog een keer weet te presteren deel ik zeker een paar petsen uit.


Het zijn overigens vooral biseksuele getrouwde mannen die aan parkeerplaatsseks doen. Heeft verder niet zo bijzonder veel te maken met homo zijn.

Verder een beetje een twijfelachtig verhaal meneer Nimbus. Wat is bijvoorbeeld de reden dat je het de eerste keer okay vond maar de tweede keer wilt gaan slaan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 9:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Oh, en wellicht interessant voor de andersgeaarden: http://www.ucmo.edu/surveys/?formID=4140

Een enquête van iemand van de universiteit van Central Missouri.

quote:
This research is being conducted by Amber R. Clifford, Ph.D., a faculty member of University of Central Missouri. This research is part of a long-term project on gender and heavy metal music. This project has been approved by the IRB of University of Central Missouri.

Purpose of the Study:

The goal of this study is to gather information about gender, sexuality, and sexual orientation among fans of heavy metal music. The research is aimed at formulating a better understanding of issues of gender among heavy metal fans, as well as examining the masculinity that heavy metal engenders. Objectives include identifying the lives of GLBTTQQIA+ heavy metal fans within heavy metal spaces.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2010 9:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

GLBTTQQIA+ :')

Verder wel interessant onderzoek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 9:20 by Dentz Profiel van Dentz

Wtf is een GLBTTQQIA+?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 9:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 9:20 schreef Dentz het volgende:
Wtf is een GLBTTQQIA+?


Gay, Lesbian, Bisexual, Transgender, Transsexual, Queer, Questioning, Intersex, Ally, "Other Sexual Minorities"


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 9:51 by Dentz Profiel van Dentz

O, ik dacht heel even dat er weer een nieuw metal genre was gelanceerd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2010 9:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 juni 2010 9:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Gay, Lesbian, Bisexual, Transgender, Transsexual, Queer, Questioning, Intersex, Ally, "Other Sexual Minorities"

Seriously, wat een ellende. Wat is nou echt het probleem met non-hetero?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 9:52 by Dentz Profiel van Dentz

Ja, of de term 'anders denkende'?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 9:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 9:51 schreef ZelThoR het volgende:
Seriously, wat een ellende. Wat is nou echt het probleem met non-hetero?


Tsja...

Het zit hem vooral in het feit dat enerzijds de wetenschap graag alles wil definiëren en dus overal een term voor verzint en anderzijds de meeste mensen het toch wel prettig vinden om zich met hele specifieke groepen te kunnen identificeren en dat dus maar overnemen.

In principe is het net zoiets als blekkies, detties, thrashers, etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 15-06-2010 9:57]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-06-2010 9:59 by M. Profiel van M.

quote:
Op 15 juni 2010 9:51 schreef ZelThoR het volgende:
Seriously, wat een ellende. Wat is nou echt het probleem met non-hetero?

Ach, mensen willen wel vaker interessant doen. Ik zie het als een soort AD&D'en maar dan met sexuele orientatie. Interessantdoenerij. Van die mensen die zeggen dat ze een hekel aan hokjesdenken hebben en zichzelf in dezelfde zin pansexueel noemen :').


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 10:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 9:59 schreef M. het volgende:
Ach, mensen willen wel vaker interessant doen. Ik zie het als een soort AD&D'en maar dan met sexuele orientatie. Interessantdoenerij. Van die mensen die zeggen dat ze een hekel aan hokjesdenken hebben en zichzelf in dezelfde zin pansexueel noemen :').


Totdat jouw maagdelijke level 9 magiër eens kennis heeft gemaakt met het +1 longsword van mijn level 37 Paladin. Dan piep je wel anders, M.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2010 10:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 juni 2010 9:59 schreef M. het volgende:
Ach, mensen willen wel vaker interessant doen. Ik zie het als een soort AD&D'en maar dan met sexuele orientatie. Interessantdoenerij. Van die mensen die zeggen dat ze een hekel aan hokjesdenken hebben en zichzelf in dezelfde zin pansexueel noemen :').

Pansexueel wordt niet gedekt door de term
quote:
Op 15 juni 2010 9:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja...

Het zit hem vooral in het feit dat enerzijds de wetenschap graag alles wil definiëren en dus overal een term voor verzint en anderzijds de meeste mensen het toch wel prettig vinden om zich met hele specifieke groepen te kunnen identificeren en dat dus maar overnemen.

In principe is het net zoiets als blekkies, detties, thrashers, etc.

Even googlen levert mij toch vooral op dat dat soort termen geen wetenschappelijke bron heeft, hoogstens dat de wetenschap het uit de 'community' overneemt. Zo wetenschappelijk is die afkorting ook niet, want er zitten allemaal overlappende labels in en de lijst is niet uitputtend

En het is in principe niet hetzelfde, want ze kiezen niet voor één descriptor maar plakken er duizend achter elkaar. In het principe is net zoiets als black-death-thrash-post-cyber-power-grind-rock --> onzin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-06-2010 10:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

De groep waar de survey op mikt is me niet helemaal duidelijk, trouwens.

GLBTTQQIA+ --> gay, lesbian, bi, transgender, transsexual, queer, questioning, intersex, ally, + (?)

De ally is iemand die niet GLBT is, maar ze wel support.

Vervolgens:

4. What is your gender identity and/or sexual orientation? Check all that apply.*

Lesbian
Gay
Transgender
Bisexual
Queer or Genderqueer
Butch
Femme
Masculine
Effeminate
Leather and/or BDSM


Waar zijn transsexual, intersex en ally? Of vallen transsexual en intersex nu opeens onder genderqueer?

En vallen die laatste 5 dingen (ex. leather) nu onder de + of onder de lesbian/gay categoriën? En waar komt dat leather/BDSM opeens vandaan? Waarom niet nog meer fetishes?

Maar goed, wel mogelijk interessant onderzoek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 10:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 10:09 schreef ZelThoR het volgende:
Even googlen levert mij toch vooral op dat dat soort termen geen wetenschappelijke bron heeft, hoogstens dat de wetenschap het uit de 'community' overneemt. Zo wetenschappelijk is die afkorting ook niet, want er zitten allemaal overlappende labels in en de lijst is niet uitputtend


Mja, de verschillen zijn wel duidelijk in de meeste gevallen natuurlijk.

quote:
En het is in principe niet hetzelfde, want ze kiezen niet voor één descriptor maar plakken er duizend achter elkaar. In het principe is net zoiets als black-death-thrash-post-cyber-power-grind-rock --> onzin


Allemaal metalheads dus, net als bovenstaande acronym allemaal andersgeaarden betreft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 10:27 by Dentz Profiel van Dentz

Is een transgender automatisch homofiel? Gaat toch meer om het niet thuis voelen in het lichaam waarmee je geboren bent.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 10:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 10:16 schreef ZelThoR het volgende:
De groep waar de survey op mikt is me niet helemaal duidelijk, trouwens.

GLBTTQQIA+ --> gay, lesbian, bi, transgender, transsexual, queer, questioning, intersex, ally, + (?)

De ally is iemand die niet GLBT is, maar ze wel support.

Vervolgens:

4. What is your gender identity and/or sexual orientation? Check all that apply.*

Lesbian
Gay
Transgender
Bisexual
Queer or Genderqueer
Butch
Femme
Masculine
Effeminate
Leather and/or BDSM


Waar zijn transsexual, intersex en ally? Of vallen transsexual en intersex nu opeens onder genderqueer?

En vallen die laatste 5 dingen (ex. leather) nu onder de + of onder de lesbian/gay categoriën? En waar komt dat leather/BDSM opeens vandaan? Waarom niet nog meer fetishes?

Maar goed, wel mogelijk interessant onderzoek


De groep is GLBTTQQIA+ heavy metal fans.

De eerste vraag gaat niet over tot welke letter je behoort maar over je sexuele voorkeur. Waarom leer/BDSM als specifiek fetisjisme is genoemd weet ik ook niet precies nee.

Die andere 5 dingen zijn gewoon een specifiekere vorm van L/G/B.

Persoonlijk vind ik het trouwens onzin om dat te specificeren als zijnde sexuele voorkeur, maar wellicht is het in het kader van het onderzoek wel interessant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 10:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 10:27 schreef Dentz het volgende:
Is een transgender automatisch homofiel? Gaat toch meer om het niet thuis voelen in het lichaam waarmee je geboren bent.


Transgender is geen sexuele voorkeur nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 10:32 by Dentz Profiel van Dentz

Raar lijstje.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2010 10:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 juni 2010 10:32 schreef Dentz het volgende:
Raar lijstje.


"A queer list."

Je hebt het aardig begrepen Dentz!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-06-2010 10:58 by Dentz Profiel van Dentz

Wat is een 'butch en een 'femme'? Next gen homofiel?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen