|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat wist iemand mij al te vertellen, dat ze thuis een vrouw op de bank hebben zitten. Maar waarom dan is mij een raadsel. quote: De eerste keer vond ik het ook al niet okay. Ik wens niet zo aangesproken te worden. Maar misschien een beetje sterk uitgedrukt, Invictus verhaal waar ik het van de week over had. |
|
quote: Femme is volgens mij gewoon een vrouwelijke lesbo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Omdat ze geil zijn? Ik doe maar een wilde gok... quote: Geen idee wat het Invictus verhaal is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: tja dat lijkt mij ook lastig als iemand je zo aanspreekt, hoe moet je dan reageren, zwijgen zou ik zeggen en rustig weglopen, of geen behoefte aan xd. Lijken mij wel lastige situaties, opzich heb ik geen haat jegens homos etc maar dit soort dingen is toch best lastig, zoiets vraag je toch niet xd |
|
Ik snap nog steeds niet waaromze zoveel termen gebruiken. Homo, lesbo, bi en hetero dekt de lading wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik fiets ook wel eens door de hoerenbuurt hier in Groningen als het toevallig op de route ligt. Zomerdag wordt me dan ook wel eens gevraagd of ik zin heb om me zak even te komen legen binnen of iets in die trant. Dit heeft verder weinig met geaardheid te maken maar meer met mensen an sich. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet als het gaat om transgender, transseksueel e.d. aangezien dat geen seksuele voorkeuren betreffen. Het gaat meer om een verzameling van groepen van minderheden op seksueel vlak, dus bijvoorbeeld qua voorkeur of qua geslachtsidentificatie, etc. Al die groepen willen op sociaal-maatschappelijk terrein emanciperen en geaccepteerd worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ben ooit eens klem gereden (ik zat op de fiets) door een kerel die uitstapte en vroeg of ik toevallig homo was. Hij reed volgen zijn zeggen al een tijdje achter mij aan. Heb hem vriendelijk gemeld dat ik op vrouwen viel, hem vervolgens bedankt voor het compliment dat hij mij aantrekkelijk vond en weer verder gefietst. Mijn reaktie was op deze manier omdat ik echt beduusd was van de situatie. Kan er nog steeds niet bij wat die kerel bezielde.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Misschien je manier van fietsen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik denk eerde mijn mooie strakke billen die zachtjes bewogen op het zadel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Of gewoon geen zadel, kan ook! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik heb ook geen behoefte aan xd. Schrijf eens normaal, joh. Bareuh... |
|
lol |
|
xD |
|
A-seksueel: - Slechtheid Bi - Black Jew - Crypt-dinges - Grindmastert (wannabi) - NYB - xX-C-Xx Duitser: - Lainedil - Ziona Frigide - Psychonaut Hetero - Mutilator Homo - Bub - LLphotograph (toch?) - Onweerwolf - ZwaarMetaal - grindminder Homohaters: --> Moslims Ongedefinieerd -ZelThoR Sexy: - karnivoor - Schaep -JBassist -*Sander* Erbrechenoeel: - WhiteRider Dikke knuffelbeer: - De Ulk - XXL - Herrie - Bazzio Bi (hetero+kinderen) - Reddy Mediageil - Hypnos None Friendly: - KHPLF Impotent - Mental [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 15-06-2010 16:52] |
|
quote: hahaha, wel vaag idd |
|
quote: Omdat enkele decennia "tolerantie" niet genoeg is om eeuwen aan vooroordelen/vervolging weg te slijten? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
vet mooi signature |
|
Chubby-chasers. |
|
quote:Is dat Frans Duijts? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-07-2010 0:04] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kwam dit toevallig tegen. Kon het niet laten. quote: quote: Hou jij niet van volwassen mannen die op toeters blazen? :') |
|
quote: Ik vind hem echt heel erg sterk, WhiteRider. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Deze ook, echt hard sterk weer. |
|
Ik vind in dit geval OWW sterker dan WR. Dat is niet altijd zo. Ze zijn beide best goed in slechte opmerkingen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |