IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 23-04-2011 10:45 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 23 april 2011 2:16 schreef Pit Beast het volgende:
Laten we wel zijn, homo zijn spoort gewoon niet. Dieren die van het zelfde geslacht zijn neuken elkaar ook niet. Dus lijkt het mij duidelijk, bij homo's zit er iets mis in de bovenkamer. Dat kun je lullig vinden als ik dat zeg, maar het is wel zo.


Ik kan me anders nog vrij uitgebreide beschrijvingen van homoseksuele uitspattingen herinneren van toen je nog onder de nickname Crypt_666 postte.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 23-04-2011 10:46 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 april 2011 23:37 schreef Fusion het volgende:
Ok, ik ga wel weer weg hier. Wat een ongelooflijk domme en onbeschofte reactie.


EDIT: Laat maar, ik heb niet echt een reden om je te beledigen, hoewel ik daar eigenlijk altijd zin in heb bij het lezen van je posts.

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 23-04-2011 10:50]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 10:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 10:46 schreef Sonic Titan het volgende:
EDIT: Laat maar, ik heb niet echt een reden om je te beledigen, hoewel ik daar eigenlijk altijd zin in heb bij het lezen van je posts.
Hij was wel lekker misselijk anders..OWW kan er ook wat van. Toevallig trouwens waterfiets, ik wilde ook dat Midaslinkje posten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 23-04-2011 10:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 23 april 2011 10:46 schreef Sonic Titan het volgende:
EDIT: Laat maar, ik heb niet echt een reden om je te beledigen, hoewel ik daar eigenlijk altijd zin in heb bij het lezen van je posts.
Ah, hij weet dus waar je woont?

Homo's zijn gay.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2011 10:57 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 23 april 2011 10:40 schreef stigma het volgende:
Lees het boek : De Eendenman van Kees Moeliker. Die heeft de necrofiele homofiele eend geoobserveerd en heeft in dit boek meer homofiele of necrofiele gevallen beschreven.

Leuk boek, ja.

En hier: http://binnenland.nieuws.nl/39936


En Mental was gisteren niet thuis, dus ik betwijfel het.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 10:58 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 april 2011 0:57 schreef kwelgeest het volgende:
Pfff, wat een politiek correct relativistisch geneuzel.

Edit: hoe kan je in godsnaam met overtuiging normen en waarden overbrengen als perfectie niet bestaat? "Laat ik mijn kind maar halfbakken normen en waarden bijbrengen."

Je weet dat de mens an sich imperfect is toch?
Normen en waarden kun je meegeven en je mag hopen dat een kind daar in zijn volwassen leven naar leeft.
Niets mis met naar perfectie streven. Echter, omdat het nu eenmaal een mens betreft, verwacht het niet te behalen.
quote:
Op 23 april 2011 7:39 schreef bastianus het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met het homostel, hun kind is nog een baby. Maar de kinderen van lesbische stellen die ik ken worden erg veel beschermd als de ouders erbij zijn. Dit pakt verschillend uit, sommige kinderen worden daar onzekerder door, anderen gaan juist erg experimenteren als ze even zonder de ouders zijn.

Ik ken ook heterostellen die hun kinderen overbeschermen. (Vaak oudere ouders/verminderd vruchtbare stellen)
Denk jij dat, omdat het 2 vrouwen betreft, het kind daarom overberschermd opgevoed wordt?

Ik vraag me namelijk af wat nu écht het grote verschil maakt tussen een heterostel en een homostel. Want wat aangedragen wordt, heeft vrijwel niets met de geaardheid van de ouders te maken.
Natuurlijk moet er kritisch gekeken worden naar de ouders wanneer zij een kind willen adopteren. Maar waarom moet er kritisch naar de geaardheid gekeken worden?

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-04-2011 11:04]


Subtiel kamerolifantje


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2011 11:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 april 2011 23:37 schreef Fusion het volgende:
Ok, ik ga wel weer weg hier. Wat een ongelooflijk domme en onbeschofte reactie.


De oprechtheid die deze post uitstraalt is toch wel misselijkmakend.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 11:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 11:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
De oprechtheid die deze post uitstraalt is toch wel misselijkmakend.
Ironie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-04-2011 11:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 april 2011 11:19 schreef bastianus het volgende:
Ironie?


Denk het niet.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2011 11:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 april 2011 11:19 schreef bastianus het volgende:
Ironie?


Hm nee?

Prima dat Fusion z'n Goddelijk geopenbaarde mening spuwt over de opvoedkundige incompetentie van homostellen, maar als je dan een paar simpele scheldwoorden naar je kop krijgt van een persoon die je net gewoon keihard mee hebt afgezeken gelijk de gebeten hond gaat spelen? Wat OWW zei is in mijn ogen echt peanuts vergeleken met de impliciete beledigingen die de opmerking van Fusion was aan het adres van OWW.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-04-2011 11:36]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 11:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 11:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hm nee?
Of 'hoe kan iemand zoiets menen?'


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2011 11:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zie edit


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 11:48 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 23-04-2011 11:48 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 23 april 2011 7:49 schreef bastianus het volgende:
Gelul. Waar noemt hij iemand vanwege geaardheid minderwaardig dan? Toegegeven, zijn heilig boek doet dat wel. Maar ik ken ook potten die fanatiek kerklid zijn b.v., volgens mij worden holebi's alleen in heel orthodoxe kringen nog veroordeeld.


Lees het (de diverse) christendomtopic(s) nog eens door. Zelfs een directe duscussie geweest tussen OWW en Fusion, waarin Fusion continue zei dat hijzelf geen probleem heeft met homofilie, maar vanuit zijn geloof homo's toch zag als zondaars en was homofobie hem ook niet vies. Zelfs het term 'minderwaardig' heeft hij letterlijk gebruikt.
Ik word ook een beetje moe van jouw selectieve herinnering, Batsdieanus, iets waar je ook geregeld last van hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 23-04-2011 11:49]


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 23-04-2011 11:52 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 23 april 2011 10:54 schreef bastianus het volgende:
Hij was wel lekker misselijk anders..OWW kan er ook wat van. Toevallig trouwens waterfiets, ik wilde ook dat Midaslinkje posten.


Ik was je voor met het strooien van Nederlands intellectuelen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 11:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 11:52 schreef waterfiets het volgende:
Ik was je voor met het strooien van Nederlands intellectuelen!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 12:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 11:48 schreef WMP het volgende:
Lees het (de diverse) christendomtopic(s) nog eens door. Zelfs een directe duscussie geweest tussen OWW en Fusion, waarin Fusion continue zei dat hijzelf geen probleem heeft met homofilie, maar vanuit zijn geloof homo's toch zag als zondaars en was homofobie hem ook niet vies. Zelfs het term 'minderwaardig' heeft hij letterlijk gebruikt.
Ik word ook een beetje moe van jouw selectieve herinnering, Batsdieanus, iets waar je ook geregeld last van hebt.
Ok nu snap ik hem. Misschien selectief onthouden, maar ik zag het verband echt even niet.
Bekend verschijnsel inderdaad, wel homoseksualiteit veroordelen maar homo's niet. Impliciet doe je daarmee natuurlijk hetzelfde. Als god moeite heeft met homo's, zoals wel in de bijbel staat, dan snap ik niet waarom hij dit verschijnsel gemaakt heeft inderdaad. Maar is dat niet iets anders dsn kanttekeningen bij adoptie plaatsen bijvoorbeeld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 12:03 by stigma Profiel van stigma

Ik heb geen problemen met negers, maar wel met anders gekleurden dan blank.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 april 2011 7:39 schreef bastianus het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met het homostel, hun kind is nog een baby. Maar de kinderen van lesbische stellen die ik ken worden erg veel beschermd als de ouders erbij zijn. Dit pakt verschillend uit, sommige kinderen worden daar onzekerder door, anderen gaan juist erg experimenteren als ze even zonder de ouders zijn.

Van eerder:

"En dingen als te beschermend opvoeden, hoezo zou dat alleen met lesbi-stellen gebeuren? En gebeurt het daar wel meer dan bij hetero-stellen? Is het slechter dan hoe de rest van de kinderen van hetero-stellen opgevoed worden?

Zolang die kinderen er maar niet als psychopaat uitkomen en lekker mee kunnen doen in het leven blijft het allemaal wel heel subjectief of het 'goed' of 'slecht' is."

en

"Anders?!? O, no, the horror! Wat gaat er dan precies mis? Ze kunnen niet als volledig aangepast prototype heteroseksueel meelopen in de maatschappij?

Verwarren we hier 'natuurlijk/normaal' niet met 'zoals de rest van de maatschappij'?"

Oh, en daarbuiten nog: serieus, je baseert dit dus op twee stellen die je kent? :')


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-04-2011 12:24 by Forever After Profiel van Forever After

Zou ie het echt menen of zit ie gewoon te stangen?


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2011 12:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hitler kwam uit een heterostel, en kijk eens wat hij allemaal gedaan heeft.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2011 12:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nu pas een Godwin!


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 12:43 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 april 2011 12:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hitler kwam uit een heterostel, en kijk eens wat hij allemaal gedaan heeft.

.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-04-2011 12:50]


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 12:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 12:24 schreef Forever After het volgende:
Zou ie het echt menen of zit ie gewoon te stangen?
Dat weet niemand.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-04-2011 12:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 23 april 2011 12:46 schreef bastianus het volgende:
Dat weet niemand.


Gezien het gehap zou je daar best wel eens gelijk in kunnen hebben.


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen