IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-04-2011 12:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 18 april 2011 9:07 schreef nark het volgende:
Ik zag net een mooi fenomeen op het ontbijtnieuws...Cosplaying.
Die gekke Jappen ook


Waarom kijk je het nieuws van '92?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-04-2011 12:27 by nark Profiel van nark

quote:
Op 18 april 2011 12:21 schreef Argus het volgende:
Waarom kijk je het nieuws van '92?


Nostalgie gevoelens en zo, maar ik zag het tog echt vanmorgen. Het is nu een dikke trend in Korea, maar die lopen zoiezo 20 jaar achter heheheh die trend is overgewaaid uit Japan maar daar waaid wel meer over tegenwoordig.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-04-2011 12:31 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 18 april 2011 12:27 schreef nark het volgende:
overgewaaid uit Japan maar daar waaid wel meer over tegenwoordig.


Zit nu altijd eerst maar even met de geigerteller te scannen voor ik mijn pakjes open maak.
Ik had altijd al een hekel aan wind....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hmm, had toch verwacht dat Argus nu eindelijk over z'n coming-out aan het posten was.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2011 12:39 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 18 april 2011 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hmm, had toch verwacht dat Argus nu eindelijk over z'n coming-out aan het posten was.


Zijn coming-out is voor in het sex met dieren topic...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2011 12:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ah ja, een kattenaarsje is natuurlijk ook een geschikter formaat voor heer Argus dan een set gespierde mannenbillen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2011 13:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 18 april 2011 12:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ah ja, een kattenaarsje is natuurlijk ook een geschikter formaat voor heer Argus dan een set gespierde mannenbillen.


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2011 13:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zijn krullen een indicatie voor homoseksualiteit?


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-04-2011 13:23 by nark Profiel van nark

Ik heb mijn krullen al lang afgeschoren..............o wacht ............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-04-2011 13:24 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 18 april 2011 12:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ah ja, een kattenaarsje is natuurlijk ook een geschikter formaat voor heer Argus dan een set gespierde mannenbillen.
Neue signature.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2011 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 april 2011 13:23 schreef nark het volgende:
Ik heb mijn krullen al lang afgeschoren..............o wacht ............


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 13:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 april 2011 12:31 schreef Argus het volgende:
Zit nu altijd eerst maar even met de geigerteller te scannen voor ik mijn pakjes open maak.
Ik had altijd al een hekel aan wind....


Zijn het jouw robots die daar aan het werk zijn?

Robots verrichten metingen in kerncentrale Japan


Technici bij de Japanse kerncentrale Fukushima Daiichi hebben maandag met twee robots stralingsmetingen verricht in de behuizingen van twee getroffen kernreactoren. Hieruit bleek dat de situatie nog altijd ernstig is. Het is echter niet onmogelijk voor mensen om in de behuizingen aan het werk te gaan, zei Hidehiko Nishiyama, de directeur van de Japanse nucleaire inspectiedienst NISA.

De metingen werden verricht in de reactoren 1 en 3, de twee reactoren die door de zeebeving en daaropvolgende tsunami in maart het zwaarst getroffen werden. Volgens NISA kunnen technici aan het werk om de systemen weer aan de praat te krijgen, maar mogen zij maar korte periodes achtereen in de reactoren verblijven.

De beheerder van de kerncentrale, elektriciteitsbedrijf Tepco, hoopt de reactoren binnen zes tot negen maanden te stabiliseren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2011 13:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Drones zullen nog onze grootste plaag worden


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 13:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 13:35 schreef Hypnos het volgende:
Drones zullen nog onze grootste plaag worden
Niks mis met Khanate, SunnO))) of Teeth of Lions Rule The Divine natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 13:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach die mannetjes bijen zie je maar zelden, door deze warme lente zullen we wel meer wespen krijgen dit jaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 13:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 13:38 schreef ElitE het volgende:
ach die mannetjes bijen zie je maar zelden, door deze warme lente zullen we wel meer wespen krijgen dit jaar.
De bij sterft uit toch? Dat wordt nog een groot probleem vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 13:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

plotselinge schommelingen in een populatie betekend nog geen uitsterven. er zijn meerdere problemen die de bijenpopulatie treffen. Het is eerder zo dat imkers uitsterven. Gemiddelde leeftijd is erg hoog maar pas sinds de laatste jaren begint er weer wat interesse.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 13:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 13:45 schreef ElitE het volgende:
plotselinge schommelingen in een populatie betekend nog geen uitsterven. er zijn meerdere problemen die de bijenpopulatie treffen. Het is eerder zo dat imkers uitsterven. Gemiddelde leeftijd is erg hoog maar pas sinds de laatste jaren begint er weer wat interesse.


Hmm. Misschien toch maar weer eens wat kastjes aanskeffen dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 13:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heb je zelf geimkerd? in belgie ken ik 2 imkers erg leuk om dat te kunnen zien. K heb met 1 van hen een wespennest van 70 bij 40 cm uitgerookt en netjes geisoleerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 13:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 13:48 schreef ElitE het volgende:
heb je zelf geimkerd? in belgie ken ik 2 imkers erg leuk om dat te kunnen zien. K heb met 1 van hen een wespennest van 70 bij 40 cm uitgerookt en netjes geisoleerd
Mijn moeder imkerde. Maar als er dan een volk uitzwermde of iets anders moest gebeuren waarbij je gestoken kon worden, mochten mijn broertje of ik het meestal opknappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 13:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gaaf! Mij lijkt het me ook wel leuk op het balkon, wordt alleen niet snel gewaardeerd bij een flatje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-04-2011 13:55 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zou ik hier ook wel willen, maar ik denk dat het hier op het balkon ook niet met open armen ontvangen word. Best gaaf bijen houden, lijkt me. Sociale insecten sowieso.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 13:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 13:53 schreef ElitE het volgende:
Gaaf! Mij lijkt het me ook wel leuk op het balkon, wordt alleen niet snel gewaardeerd bij een flatje.
In ons dorp had je een soort dorpsgek, Kees Dekker, die gast heeft ooit nog een politieke partij gehad, de Partij Geluk voor Iedereen. Hij zat ook bij de imkerclub. In zijn bijenkast had hij altijd een fles jonge jenever staan.
Die Kees was de beste imker die ik ooit heb gezien. Hij gebruikte nooit rook, ging gewoon op sandalen en in een kort broekje en een hemdje de koningin eruit halen bijvoorbeeld. Met één of andere rustige manier van bewegen werd hij bijna nooit gestoken.
Zelf rookte ik toen nog, ik gebruikte altijd zware Brandaris om ze uit te roken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 14:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 april 2011 13:55 schreef Nimbus het volgende:
Zou ik hier ook wel willen, maar ik denk dat het hier op het balkon ook niet met open armen ontvangen word. Best gaaf bijen houden, lijkt me. Sociale insecten sowieso.


Met wat overleg met de buurt zou je eraan kunnen beginnen, je kunt bij elke stad wel imkercursussen volgen. En je kunt de buurt misschien wel duidelijk maken dat je niet snel gestoken wordt en dat er maar weinig overlast van is.

Eusociale dieren zijn vet, maar wil je thuis iets houden kun je ook nog aan mieren beginnen. Ook nog een droom van mij. Ook tropische soorten als weevermieren zijn nog goed te doen als beginner.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-04-2011 14:17 by Nimbus Profiel van Nimbus

Aan mieren had ik ook al gedacht. Vooral die glazen bakken met gel zijn gaaf.
Vroeger ging ik altijd graag naar de bladsnijders mieren kijken in het Noorder Dierenpark, helaas hebben ze die niet meer.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen