IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 3:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 3:06 schreef Mutilator het volgende:
1 keer in een grijs verleden. Gelukkig is er niets gebeurd, maar dat bleek die gast wel van plan. Ik was toen nog naïef en te vriendelijk.


Dan kan ik me wel iets bij zo'n uitspraak voorstellen. Ik werd zelf vorig jaar in een overvol Vera bij God Dethroned achterlangs tussen mijn benen door, door een of andere blonde doos aangerand. Ik heb me omgedraaid en haar even haarfijn uitgelegd wat ik daar van vond. Ze keek niet bepaald blij.

Toevallig stond Mirjam daar bij, wellicht weet ze het nog.

quote:
Verrassende coming out trouwens: ik heb je nog met vriendin meegemaakt en ooit op Arnhem metal meeting zei je dat je Miriam wel wou overnemen, dat trok ik toen vrij slecht


Lol, sorry! Ik kan het me niet herinneren. :') Hadden jullie toen nog verkering dan?

Was sowieso niet lullig bedoeld in ieder geval, ook Mirjam is en blijft gewoon een lekker ding!

quote:
Op 16 april 2010 3:21 schreef ZelThoR het volgende:
Goed bezig, gast, respect



Thnx!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-04-2010 8:08 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 15 april 2010 20:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Thnx!

Veel luisteren naar Elexorien heeft me ook wel geholpen om een en ander wat beter te accepteren.

Hehehe.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-04-2010 9:06 by Bub Profiel van Bub

Homo
- Onweerwolf
- Beli
- Mutilator
- ZwaarMetaal
- Bub

Bi
- Crypt-dinges
- Hypnos (vrouwen en kinderen)

Frigide
- Psychonaut

Omniseksueel
- Black Jew
- Schaep


Homohaters:
--> Moslims

Sexy:
- karnivoor


========
Voor mijzelf al een geruime tijd alles duidelijk en sinds een goed jaar ook voor familie en directe vrienden.
Ik kreeg een serieuze relatie (ben inmiddels 39)...en ja, alles in het geheim doen. Dat is even spannend maar dan houdt ook eens op.
Dat mijn familie hier geen problemen mee heeft was mij wel duidelijk, hoewel het vertellen wel spannend was.
(een zus is lesbisch en die had haar comming out al gehad en iedereen reageert positief)

Belangrijk was de reactie van mijn headbangende vrienden...en die deden helemaal niet moeilijk.
Ze waren hier vrij duidelijk in en vinden dat mijn geluk voorop staat.
Afgezien van een grapje hier en daar denk ik dat in ieder geval de nederlandse headbanger hier helemaal niet moeilijk over doet!

Wat de rest van de wereld hierover zou denken, dat zal mij een worst (no pun intended) zijn.

Het meerendeel op mijn werk weet niet dat ik homo ben.
Een aantal collega's weten het wel.
Echter een meerwaarde om het het ook daar aan ieder te vertellen zie ik niet.
Het veranderd niets aan hoe ik denk en hoe ik ben als persoon. Alleen hoe anderen mischien tegen mij aankijken.
Het kan best zijn dat ze er nu wel achterkomen. 1 collega leest dit forum wel eens...so be it.

Een meerwaarde om alles hier te vertellen heeft het voor mij persoonlijk ook niet.
Maar mischien helpt het een mede headbanger die dit leest om voor zichzelf in eerste instantie uit de kast te komen.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-04-2010 9:09 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 15 april 2010 18:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik drink liever bier tijdens een bak herrie dan dat ik een speedo op een boot over de Amsterdamse grachten vaar. (Denk ik )



Die speedo laat ik ook wel achterwege en op zo'n boot hoef ik ook niet.
Het is echter wel zeer gezellig tijdens de gaypride.
Ik sta met vrienden wel langs de kant met drank en hapjes.
Vorig jaar was zeer gezellig!


bub


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2010 9:32 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

geen problemen met homosexualiteit; iedereen moet het lekker zelf weten...




verder is natuurlijk de opmerking "geen problemen met homo's, zolang ze maar van me afblijven" de grootste dooddoener aller tijden, hahahahahahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2010 9:51 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vraag me alleen altijd af hoe homo's zich voortplanten. Ik bedoel, twee mannen kunnen samen toch geen kinderen krijgen? En toch zijn ze er nog steeds.
Oja, en dit natuurlijk:
quote:
refr.: Een homofiel die laat je maar lullen,
een homofiel die houdt steeds zijn mond.
Als hij maar af en toe een gaatje kan vullen,
lapt hij de hele wereld aan zijn blote kont.

1. Ik vroeg me laatst af
gaan twee homo's naar bed?
Hebben zij allebei dan een stijve?
En als er eens eentje zijn puntje dan zet,
waar die ander zijn lul dan moet blijven.

Refr.

2. Nou heb ik me laatst eens een homo ontmoet,
die wilde me uitleg verstrekken.
Hij zei: "Lieverd luister eens eventjes goed,
één naait en de ander moet trekken."

Refr.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-04-2010 9:52]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-04-2010 10:04 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 april 2010 9:51 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me alleen altijd af hoe homo's zich voortplanten. Ik bedoel, twee mannen kunnen samen toch geen kinderen krijgen? En toch zijn ze er nog steeds.



Het homo zijn wordt geloof ik vooral bepaald in de embryonale fase waarin je hersenen zich volop ontwikkelen. Als daar het een en ander net iets anders gaat met hormonen, bijvoorbeeld doordat de moeder rookt, is er een grotere kans dat deze persoon als homo door het leven zal gaan.

Het blijkt ook dat de hersenen van de gemiddelde homo qua omvang van bepaalde hersendelen (corpus callosum bijvoorbeeld) tussen de man en vrouw in zit. Dit wil overigens niet zeggen dat je door naar de hersenen te kijken kan bepalen of iemand homo is of niet, of dat er geen homo's bestaan met 'hetero-hersenen' of hetero's met 'homo-hersenen'. Zo zwart-wit is het bij lange na niet.

Dit is een verklaring voor het feit dat homo's blijven bestaan ondanks dat ze hun genen niet door kunnen geven. Er bestaat waarschijnlijk niet zo iets als het 'homo-gen'. Het is onder andere afhankelijk van de prenatale ontwikkeling.

Natuurlijk spelen ook postnatale omgevingsfactoren een rol. Welk rolmodel je opgedrukt krijgt in je jeugd, wat de normen zijn van de cultuur waarin je leeft, enz. Dit is het nurture-verhaal.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2010 10:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2010 10:04 schreef Kramy het volgende:
Het homo zijn wordt geloof ik vooral bepaald in de embryonale fase waarin je hersenen zich volop ontwikkelen. Als daar het een en ander net iets anders gaat met hormonen, bijvoorbeeld doordat de moeder rookt, is er een grotere kans dat deze persoon als homo door het leven zal gaan.

Het blijkt ook dat de hersenen van de gemiddelde homo qua omvang van bepaalde hersendelen (corpus callosum bijvoorbeeld) tussen de man en vrouw in zit. Dit wil overigens niet zeggen dat je door naar de hersenen te kijken kan bepalen of iemand homo is of niet, of dat er geen homo's bestaan met 'hetero-hersenen' of hetero's met 'homo-hersenen'. Zo zwart-wit is het bij lange na niet.

Dit is een verklaring voor het feit dat homo's blijven bestaan ondanks dat ze hun genen niet door kunnen geven. Er bestaat waarschijnlijk niet zo iets als het 'homo-gen'. Het is onder andere afhankelijk van de prenatale ontwikkeling.

Natuurlijk spelen ook postnatale omgevingsfactoren een rol. Welk rolmodel je opgedrukt krijgt in je jeugd, wat de normen zijn van de cultuur waarin je leeft, enz. Dit is het nurture-verhaal.
Hé interessant. Je wordt dus niet uitsluitend als homo geboren, nurture speelt dus ook een rol.
Ik heb het idee dat er heel veel mannen met homo-neigingen zijn in elk geval. Gisteren barstte het van de auto's bij de homoparkeerplaats. Er stond zelfs een begrafenisauto tussen. Hehe, even lekker een wipje maken tussen twee uitvaarten door.
Zou het ook niet kunnen dat veel van die mannen op die parkeerplaats eigenlijk wel hetero zijn, maar zo makkelijk sexcontact kunnen maken? Net als in de bajes b.v. waar mannen maar even tijdelijk homo worden om hun paringsdrift kwijt te kunnen. Plus het feit dat veel vrouwen zo gauw er kinderen zijn de benen maar bij elkaar houden. Dat hoor ik tenminste veel van vrienden met jonge kinderen, zelf heb ik het gelukkig niet. Dat je dan van de ellende voor de seks maar naar de parkeerplaats gaat ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-04-2010 10:33 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 16 april 2010 10:27 schreef bastianus het volgende:
Gisteren barstte het van de auto's bij de homoparkeerplaats. Er stond zelfs een begrafenisauto tussen. Hehe, even lekker een wipje maken tussen twee uitvaarten door.
Zou het ook niet kunnen dat veel van die mannen op die parkeerplaats eigenlijk wel hetero zijn, maar zo makkelijk sexcontact kunnen maken?


Stuk voor stuk getrouwde mannen die stiekem doen.
Homo mannen die uit de kast zijn hoeven hier echt geen gebruik van te maken.


bub


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2010 10:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2010 10:33 schreef Bub het volgende:
Stuk voor stuk getrouwde mannen die stiekem doen.
Homo mannen die uit de kast zijn hoeven hier echt geen gebruik van te maken.
Ik snap dat nooit zo goed. Een vriendin van me is getrouwd geweest, heeft drie kinderen. Bleek haar man al jarenlang een relatie met een man te hebben, koos daarvoor en liet haar met alles zitten uiteindelijk. En maar zielig doen over hoe hij altijd alles heeft moeten onderdrukken.
Terwijl mijn vriendin allang haar vermoedens heeft gehad, het meerdere malen gevraagd heeft etc. Deed haar ex net alsof hij zielig was, hoe hij zich voor haar en de omgeving anders heeft moeten voordoen. Terwijl niemand eigenlijk moeilijk deed.
Zelfde met heel veel gasten die ik ken uit het gay-circuit die van hun seksuele voorkeur meteen maar even hun identiteit maken. Kom op zeg, lijkt me dan meer een probleem van jezelf dan van de omgeving.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2010 11:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2010 9:51 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me alleen altijd af hoe homo's zich voortplanten. Ik bedoel, twee mannen kunnen samen toch geen kinderen krijgen? En toch zijn ze er nog steeds.



Nouja tis nog niet helemaal duidelijk maar er zijn een paar aanwijzingen. Het schijnt dat er bepaalde genen zijn die in een vrouw zorgen dat ze extra op mannen vallen en als ze in mannen zitten gebeurt dat dus ook. Zussen van homo's krijgen over het algemeen meer kinderen. Zolang de vrouw meer kinderen krijg als de homo er achterwege laat is het evolutionair al voordelig. (en er zijn nog altijd veel homo's die (per ongeluk) een keer een kindje ter wereld hebben gezet)

Daarnaast zijn homo's erg veel in succesvolle kringen te vinden in de maatschappij, veel architecten, kunstenaars, leiders en weet ik het wat zijn vertegenwoordigd door homo's die hebben dan misschien geen direct voordeel voor de populatie maar indirect zeker wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-04-2010 11:02 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 16 april 2010 10:38 schreef bastianus het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed. Een vriendin van me is getrouwd geweest, heeft drie kinderen. Bleek haar man al jarenlang een relatie met een man te hebben, koos daarvoor en liet haar met alles zitten uiteindelijk. En maar zielig doen over hoe hij altijd alles heeft moeten onderdrukken.
Terwijl mijn vriendin allang haar vermoedens heeft gehad, het meerdere malen gevraagd heeft etc. Deed haar ex net alsof hij zielig was, hoe hij zich voor haar en de omgeving anders heeft moeten voordoen. Terwijl niemand eigenlijk moeilijk deed.


Da's mooi kut ja.

Toch even de andere kant en niet om één en ander goed te praten.
En niet van eigen ervaren maar van horen en zeggen.
In de meeste gevallen hebben mannen die dit doen genoeg aan een vluchtig bezoek aan zijn ontmoetingsplaats, 1 keer in de zoveel tijd om vervolgens weer bij de vrouw en kids lekker thuis te zitten en gewoon pappa spelen. Niets aan de hand voor die persoon en ze leefden nog lang en gelukkig. (zonder dat de partner hier verder mischien niet van afweet...of doet oogkleppen op)

In een enkel geval zullen toch bepaalde gevoelens de overhand krijgen en kan de man in kwestie niets meer met zijn relatie = vrouw + eventuele kinderen.
De man heeft het echter "gemaakt", huisje, vrouwtje, kids en huisdier plus een auto voor de deur.
Om hier vanaf te stappen is voor een hele hoop mannen een ongeloofelijk probleem en een hoop psychologische problemen kunnen hier door ontstaan.
Het is heel veilig om je achter je, dan huidige relatie, te schuilen en doen of er niets aan de hand is. Het is je enige houvast die je op dat moment hebt.
Om dan uiteindelijk toch die stap te maken...tja, dat schijnt voor dat soort mannen ongeloofelijk moeilijk te zijn.
Het is geen excuus maar ik kan mij dat wel enigszins voorstellen.




bub


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-04-2010 12:17 by Count Steel Profiel van Count Steel

Een gedeelte van mijn vrienden is gay, geen enkel probleem.
Kun je vaker over andere onderwerpen mee ouwehoeren, wat met hetero's niet altijd lukt.
En ik werk in de zorg.

En m'n neef is ook nicht trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-04-2010 12:18]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-04-2010 12:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 april 2010 12:17 schreef Count Steel het volgende:

En m'n neef is ook nicht trouwens.


Poetisch.


Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2010 12:18 by Staalman Profiel van Staalman

Het boeit mij gewoon totaal niet wat voor geaardheid mensen hebben, zolang ze mij maar niet lastig vallen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2010 12:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Even een vraagje aan de homo's. IS staying alive van de Beegees nu nog beter gaan klinken na het uit de spreekwoordelijke kast komen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-04-2010 12:20 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 16 april 2010 12:18 schreef Lainedil het volgende:
Poetisch.


Dank je.

Hij vertelde laatst nog: M'n vriend is jarig in juni, maar we vieren het achter in mei! [/allejezusflauw]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-04-2010 12:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Godsamme, hahaha.


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2010 12:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-04-2010 12:23 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Erg sterk



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 12:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 9:06 schreef Bub het volgende:
*Ik ook!*



Tof! Echt Super!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 12:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 12:18 schreef ElitE het volgende:
Even een vraagje aan de homo's. IS staying alive van de Beegees nu nog beter gaan klinken na het uit de spreekwoordelijke kast komen?


Haha!

Ik kan niet echt zeggen dat dat zo is voor mij. De verzamelaar van the Bee Gees was echter wel de allereerste full-length CD die ik ooit in mijn bezit had. Gekregen van mijn ouders toen ik 12 was. Eigenlijk is het gewoon allemaal hun schuld, nu ik het zo bekijk.

Bronski Beat - Smalltown Boy gaat hier echter wel altijd ontzettend hard.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-04-2010 12:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 april 2010 19:07 schreef NotYourBitch het volgende:
Ik doe niet aan daten.
Maar ja tijd heb ik,maar zin is een andere vraag..NOT!!


praatjes praatjes




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 12:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 9:09 schreef Bub het volgende:
Die speedo laat ik ook wel achterwege en op zo'n boot hoef ik ook niet.
Het is echter wel zeer gezellig tijdens de gaypride.
Ik sta met vrienden wel langs de kant met drank en hapjes.
Vorig jaar was zeer gezellig!


Hehe, vooralsnog trekt het me niet om bij zoiets aanwezig te zijn. Wellicht verandert dat nog, geen idee.

Ik vind het echter wel goed dat dat soort dingen bestaan. Ook al ben ik het eens met alle hetero's die zich ergeren aan het opzichtige en overdreven karakter en de vele naaktheid etc. Wat belangrijk is is dat er nog steeds onderdrukking plaatsvind van LGBT mensen op allerlei gebieden. Ook in Nederland worden gelijke rechten die allang theoretisch zijn verworven in de praktijk nog lang niet altijd erkent.

Maar kijk je vanuit een breder internationaal perspectief dan zijn er natuurlijk nog veel meer dingen mis. Zo werd er laatst in de VS nog een meisje van een jaar of 16/17 de toegang tot haar 'prom' geweigerd omdat ze had aangegeven dat ze haar vriendin als vaste date wilde meebrengen en zelf graag een smoking wilde dragen. Zeer schrijnend verhaal natuurlijk weer, om nog maar te zwijgen van het feit dat er in Arabische landen lijf of zelfs doodstraffen staan op homoseksualiteit. In die zin hoop ik nog altijd dat Nederland (en andere ontwikkelde landen) een voorbeeldfunctie kunnen vervullen.

Wat ik jammer vind is dat door de extreme uiterlijke kenmerken van zo'n Pride de boodschap soms verloren lijkt te gaan. Die zou volgens mij moeten zijn: "Hey meerderheid, wij minderheid willen jullie er graag aan blijven herinneren dat we er zijn en jullie vragen om ons te helpen die andere minderheid, die het voor ons blijft verpesten, op te voeden." Niet meer en niet minder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-04-2010 12:57 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Houd je wel een beetje van voetbal?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen