IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 22:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Graag gedaan.
Misschien overbodig om te melden, maar ik spreek hier alleen gevoelens en vermoedens uit. Het is uiteraard niet aan mij om te beoordelen wat goed of fout is. Voor hetzelfde geld voed ik mijn kids in mijn traditionele gezin slechter op dan het gemiddelde homostel.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-04-2011 7:34]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-04-2011 22:55 by stigma Profiel van stigma

Mij ook. Je hoort altijd baggerveel over een-ouder gezinnen, dat dat één groot drama moet zijn, maar over homofiele ouders weet ik dat eigenlijk niet.

Was jij trouwens niet degene die zei dat je het verschil merkt tussen heterostel-kinderen en homostel-kinderen?


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 22:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 22:55 schreef stigma het volgende:
Mij ook. Je hoort altijd baggerveel over een-ouder gezinnen, dat dat één groot drama moet zijn, maar over homofiele ouders weet ik dat eigenlijk niet.

Was jij trouwens niet degene die zei dat je het verschil merkt tussen heterostel-kinderen en homostel-kinderen?
In mijn vriendenkring wel. Maar dat kan ook toeval zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-04-2011 22:58 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 22 april 2011 22:56 schreef bastianus het volgende:
In mijn vriendenkring wel. Maar dat kan ook toeval zijn.
Wat merk je dan aan die kinderen t.o.v. andere kinderen?


Subtiel kamerolifantje


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2011 23:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 april 2011 22:54 schreef bastianus het volgende:
Misschien overbodig om te melden, maar ik spreek hier alleen gevoelens en vermoedens uit. Het is uiteraard niet aan mij om te beoordelen wat goed of fout is. Voor hetzelfde geld voedt ik mijn kids in mijn traditionele gezin slechter op dan het gemiddelde homostel.


Check, in jouw geval wordt me dat na verloop van tijd ook wel duidelijk hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2011 23:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 april 2011 22:58 schreef stigma het volgende:
Wat merk je dan aan die kinderen t.o.v. andere kinderen?


Ze dragen waarschijnlijk tuinbroeken en sjaaltjes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-04-2011 23:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 april 2011 22:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Ach kijk, daar hebben we de homofobe christentroll ook weer.

Heb je je kat al om zeep geholpen?
Ok, ik ga wel weer weg hier. Wat een ongelooflijk domme en onbeschofte reactie.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2011 23:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 april 2011 23:37 schreef Fusion het volgende:
Ok, ik ga wel weer weg hier. Wat een ongelooflijk domme en onbeschofte reactie.


Ach jee, wat lullig van me. Ik moet inderdaad eens leren om restepct op te brengen voor mensen die geen retrepstc voor mij weten op te brengen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 23-04-2011 0:21 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 22 april 2011 22:49 schreef bastianus het volgende:
Wat laat je je soms toch heerlijk kennen.


Nee. Je zegt het verkeerd: wat laat Fusion zich altijd weer heerlijk kennen. Vanuit zijn geloof liefde en gelijkwaardigheid prediken, maar tegelijkertijd iemand vanwege zijn geaardheid achteloos tussen de regels door minderwaardig noemen. Typisch gelovige hypocrisie.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-04-2011 0:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 april 2011 22:44 schreef stigma het volgende:
Zou een geadopteerd kind die hechting niet naar zijn homofiele ouders hebben?

Er zijn zoveel verschillende gezinssamenstellingen en geen enkele is perfect lijkt mij. Ook een homostel zal geen perfecte kinderen opvoeden. Simpelweg omdat zo'n kind niet bestaat. Het recht op kinderen onthouden enkel om geaardheid slaat nergens op.
2 Vaders, 2 moeders, vander en moeder, 1 moeder, 1 vader, opa en oma, een commune etc. etc. Als er maar normen en waarden geleerd worden en van gehouden wordt.
Pfff, wat een politiek correct relativistisch geneuzel.

Edit: hoe kan je in godsnaam met overtuiging normen en waarden overbrengen als perfectie niet bestaat? "Laat ik mijn kind maar halfbakken normen en waarden bijbrengen."

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-04-2011 0:59]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:16 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

Laten we wel zijn, homo zijn spoort gewoon niet. Dieren die van het zelfde geslacht zijn neuken elkaar ook niet. Dus lijkt het mij duidelijk, bij homo's zit er iets mis in de bovenkamer. Dat kun je lullig vinden als ik dat zeg, maar het is wel zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 23-04-2011 2:16]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-04-2011 2:17 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Nee.



Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:18 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 23 april 2011 2:17 schreef Vargen666 het volgende:
Nee.
Goed, jij zegt dus dat ik ongelijk heb, waarom ? Sorry hoor, maar met een simpel nee kom je er nu niet van af natuurlijk.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2011 2:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee, er zijn talloze dieren waarbij homofilie voorkomt. Er is zelfs bij eenden een geregistreerd geval bekend van een mannetjes eend die een dooie (!) mannetjes eend probeert te bevruchten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:36 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 23 april 2011 2:32 schreef Greycloak het volgende:
Nee, er zijn talloze dieren waarbij homofilie voorkomt. Er is zelfs bij eenden een geregistreerd geval bekend van een mannetjes eend die een dooie (!) mannetjes eend probeert te bevruchten.
Heb ik ( serieus ) nog nooit van gehoord. Waar heb je dat gelezen ?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2011 2:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Abonnement op Kijk, gaaf blad dit. Maar schijnt ook wel ergens op i-net te staan, en als je zoekt naar een lijst van beesten waarbij homofilie voorkomt dan hoef je ook echt niet lang te zoeken.
De katers van een ex van me vonden elkaar bijvoorbeeld ook af en toe meer dan lief.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:38 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 23 april 2011 2:37 schreef Greycloak het volgende:
Abonnement op Kijk, gaaf blad dit. Maar schijnt ook wel ergens op i-net te staan, en als je zoekt naar een lijst van beesten waarbij homofilie voorkomt dan hoef je ook echt niet lang te zoeken.
De katers van een ex van me vonden elkaar bijvoorbeeld ook af en toe meer dan lief.
Dank je wel. Ik zal morgen eens gaan zoeken.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-04-2011 4:27 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 22 april 2011 22:55 schreef stigma het volgende:
Mij ook. Je hoort altijd baggerveel over een-ouder gezinnen, dat dat één groot drama moet zijn, maar over homofiele ouders weet ik dat eigenlijk niet.
Dat is nog te nieuw om goed onderzoek te kunnen doen, denk ik. Voor homo stellen is er ook misschien wat meer druk in de zin van opvoeding vanuit de samenleving, er wordt toch kritischer naar gekeken. Het is een veel bewustere keuze om ouders te worden dan bij heterostellen.


edit: hoop dat het nu wel te volgen is.
En zelf heb ik er geen enkele ervaring mee, bekend van tv alleen.

En met z'n tweëen werkt beter dan alleen, mits goed afgestemd.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-04-2011 5:02]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 7:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 22:58 schreef stigma het volgende:
Wat merk je dan aan die kinderen t.o.v. andere kinderen?
Ik heb nog geen ervaring met het homostel, hun kind is nog een baby. Maar de kinderen van lesbische stellen die ik ken worden erg veel beschermd als de ouders erbij zijn. Dit pakt verschillend uit, sommige kinderen worden daar onzekerder door, anderen gaan juist erg experimenteren als ze even zonder de ouders zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 7:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 0:21 schreef WMP het volgende:
Nee. Je zegt het verkeerd: wat laat Fusion zich altijd weer heerlijk kennen. Vanuit zijn geloof liefde en gelijkwaardigheid prediken, maar tegelijkertijd iemand vanwege zijn geaardheid achteloos tussen de regels door minderwaardig noemen. Typisch gelovige hypocrisie.
Gelul. Waar noemt hij iemand vanwege geaardheid minderwaardig dan? Toegegeven, zijn heilig boek doet dat wel. Maar ik ken ook potten die fanatiek kerklid zijn b.v., volgens mij worden holebi's alleen in heel orthodoxe kringen nog veroordeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 23-04-2011 10:08 by waterfiets Profiel van waterfiets



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 23-04-2011 10:16 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Die man doet aan waarheden.

Dat koeien alleen lesbisch gedrag vertonen om aan de stier te laten zien waar de woeste wijven zijn.

(Lijkt dan ook weer op bisexueel gedrag van veel meisjes)


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 23-04-2011 10:29 by waterfiets Profiel van waterfiets

Volgens mij zegt hij op het einde van het filmpje dat homo-seksualteit eigenlijk niet bestaat.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 10:40 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 april 2011 2:36 schreef Pit Beast het volgende:
Heb ik ( serieus ) nog nooit van gehoord. Waar heb je dat gelezen ?


Lees het boek : De Eendenman van Kees Moeliker. Die heeft de necrofiele homofiele eend geoobserveerd en heeft in dit boek meer homofiele of necrofiele gevallen beschreven.

En ook: Hoi Mental!


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 10:43 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 april 2011 2:37 schreef Greycloak het volgende:
.. bijvoorbeeld ook af en toe meer dan lief.

Je moet wel een scheiding maken tussen homofiel seksueel gedrag en dominant seksueel gedrag bij dieren.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen