|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hij is een relhetero IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ook goed Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: ben je boos? pluk een roos en zet em op je hoed, dan is het morgen weer goed. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het is allemaal deel van een groter plan. quote: "Mijn beste vrienden zijn negers." |
|
quote: Yeah yeah, ik klonk weer lekker 'politiek correct'. Hoe dan ook, ik heb geen problemen met homo's, hun leven, hun keus. Daarnaast vind ik het eigenlijk ook wel komisch om die collega met z'n handtasje naar buiten te zien lopen om te gaan roken Eigenaar van Ziekte Records ( http://www.ziekte-nl.nl ), eigenaar van Victory By Fire Records ( ook gehost op http://www.ziekte-nl.nl ) en mede-eigenaar van Triumphant Art Records. |
|
quote: "mijn beste vrienden zijn joden" IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nu ga je te ver! |
|
quote: "mijn beste vrienden gaan te ver" IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bareuh... |
|
quote: http://forum.viva.nl/forum/Kinderen/je_bent_boos_gaat_te_ver_en_dan/list_messages/5910/ |
|
Interessant topic! Ik ben homo. Jarenlang niet willen erkennen, tegen beter weten in en met aardig wat vervelende vervolgen van dien helaas. Inmiddels al weer anderhalf jaar geleden begonnen met het accepteren ervan en uit de kast gekomen tegen familie en goede vrienden en dat voelt echt verdomde goed. Ik begin eindelijk een beetje respect voor mezelf te krijgen So, there you have it. Voor de goede orde: ik ben ook geen fan van opzichtig gedrag, afgezien van wat iemands geaardheid is, maar ik stoor me er ook niet echt aan. Ik heb wel wat beters om me druk over te maken tegenwoordig. Je zult mij dan ook geen ranzige verhalen zien posten over wat ik tijdens de lunch allemaal uitvreet. (Meestal broodjes met salami of sandwhichspread trouwens) Anderzijds ben ik er wel aan toe om het hier eens gewoon te posten op een publiek forum, als een soort van laatste stap ofzo. Ben ik daar ook vanaf. En het is tenslotte voor mij ook wel een interessant onderwerp natuurlijk en na al die jaren van ontkenning ben ik er regelmatig aan toe om het te bespreken, maar niet vanuit elke invalshoek. Sommige dingen zijn en blijven privé. En een goed gesprek met Schaep weet ik altijd op waarde te schatten. Dus Schaep, bedankt voor de 'opening' (hehe)! Ik ben benieuwd hoe het zit met die homo-haat, ik heb het tot dusverre nog niet ervaren, gelukkig kan ik heel goed tegen grapjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Homo haat komt volgens mij vooral voort uit onbegrip, en angst voor het onbekende. Hat het er pas nog over met een collega. Toen zei ik, waarom ben je bang voor homo\'s? wie weet, als je het een keer met een man doet, vind je het wel heel erg lekker en wil je niets anders meer...Ik bedoel maar te zeggen,als je niet weet hoe het is, hoe kun je het dan haten/ er bang voor zijn? Evil Dick |
|
quote: Ja, daar zijn jullie gek op, hè? quote: Bareuh... |
|
quote: Wat goed man! Daar heb ik veel respect voor. Ik ben blij dat mijn (in de eerste instantie vrij kansloze) topic toch nog een nuttige wending krijgt op deze manier. |
|
quote: volgens mijn theorie is iedereen bi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ----- Vwb dat 'jullie': ik zie mezelf niet als een lid van de groep/subcultuur/scene homo's. Misschien dat dat ooit nog wel eens verandert maar ik heb er weinig mee. Geaardheid is voor mij vooralsnog geen eigenschap die echt leidt tot verbondenheid. Zoals bijvoorbeeld metal wel is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Thnx Bram! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ik haat homo's niet, ze laten zich gewoon snel intimideren signature |
|
quote: quote: De term "homo's" heeft misschien ook wel het effect dat daarbij sneller wordt gedacht aan een groep mensen, in plaats van wanneer er gesproken wordt over iemand die homoseksueel is. Hoewel er daarnaast natuurlijk wel een subcultuur en scene (of meerdere) bestaat. Als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
quote: Wat een gelul! Dat je sex met een man lekker vindt betekent niet dat je homo bent. De tering,hoe vaak moet dat nog uitgelegd worden. Homo ben je als je aangetrokken voelt tot mannen,verliefd worden,gevoelens hebben etc. Er zijn ook zat mannen die het lekker vinden om anaal uitgewoond te worden of aan een piemel te zuigen,maar dat betekent nog niet dat je dus homo bent. =) |
|
quote: Oeh, ik mag je toch nog wel een beetje blijven treiteren toch? Zou jammer zijn als dat als homo-bashing gezien zou worden in ene keer.... Maar voor de rest, wees blij dat je jezelf kent, en dat je mag zijn wie je bent. Boeiender |
|
quote: als ik het goed begraip ben jij dus geen homo>? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lijstjes! Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal Bi - Crypt-dinges |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |