|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, echt totaal niet! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hehe, Ik ken verder ook geen enkele homo die van voetbal houdt. Binnen het voetbal is het natuurlijk ook nog steeds taboe om uit de kast te komen. Zeker weten dat als er een voetballer in NL toegeeft van de mannen te zijn, dat hij spreekkoor na spreekkoor over zich heen gaat krijgen. Wat laatst nog een voetballer uit Bulgarije aangenomen bij Steaua Boekarest, maar toen bleek dat hij homoseksueel was werd zijn contract ontbonden omdat homo's volgens de voorzitter toch echt niet thuishoorden op een voetbalveld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb iets dergelijks gelezen inderdaad. Waardeloos voor die jongen! Homo zijn in de (extreme) metalscene is al behoorlijk ongewoon. Tenminste openlijk in ieder geval wel. Maar in de voetbalscene is het echt helemaal een probleem. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: John Blankenstein!! Een vriend van me is homo, heeft zelf gevoetbald en fluit nu nog steeds voetbalwedstrijden, hij volgt de grote competities ook uiteraard. Ze bestaan . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Scheidsrechters is wat anders. Die kunnen de hele wedstrijden met een fluit in de mond lopen. Bareuh... |
|
quote:Ja begrijp ik. Da's gewoon supermuziek. Why? ook trouwens. Eigenlijk is alles van Jimmy Sommerville gaaf. En Army of Lovers en de Village People heerschen ook de pan uit. En Grace Jones natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vijf maal +1! Nou ja, Village People is op het randje maar de rest is uiteraard goed. Grace Jones vind ik zelfs heel erg goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een of andere Italiaan gok ik: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Toch wel vreemd, gezien het hoge gehalte aan mannen en de weinige vrouwen. Als je het dan over Gaahl hebt bijvoorbeeld, men maakt er wel grapjes over maar eigenlijk heeft niemand er echt een probleem mee dat hij homoseksueel is, toch? |
|
Is Ghaal echt homo? |
|
quote: God ja, dat moet je aan hem zelf vragen. Misschien is het ook alleen maar een publiciteitsstunt geweest. |
|
Het is natuurlijk wel het ultieme shocken van mensen. Wat bloed en varkenskoppen is tegenwoordig niet meer genoeg. Zeggen dat je homo bent shockeert de mensen dan toch een hoop meer. Of het nou waar is of niet . Trouwens: Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert Frigide - Psychonaut Omniseksueel - Black Jew - Schaep Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik voel me gedemoniseerd |
|
goed . [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-04-2010 10:38] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Ga je nu weer 3 dagen nadenken over je ondoordachte posts? Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert Frigide - Psychonaut Omniseksueel - Black Jew - Schaep Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor A-seksueel: - Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-04-2010 10:54] |
|
homohaat zuigt, veel van dat soort argumenten komt voort uit 'christenen' die menen te vinden dat homo's er niet bij mogen horen. Belachelijk, want iedereen mag bij Hem horen. Geen enkel iemand die daar anders over beslist. |
|
In Nederland valt het trouwens sowieso wel mee met de homo-haat, als je het vergelijkt met een land als Suriname. |
|
quote: Wtf? |
|
quote: neuken? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Erg kinderachtig hoor, je weet toch dat je dan eerst met hem moet trouwen. Dat is dan wel weer heel erg on-topic! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Progtron dan een heel wat slechtere band met zijn familie zal onderhouden daarna. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Grappig om te lezen. Je gaat er toch vanuit dat iedereen hetero is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ikzelf heb helemaal niets tegen homo's,ik vind zelfs dat homo's zelfs een voordeel zijn voor hetero's. Hoe meer homomannen, hoe meer vrouwen er naar verhouding overblijven voor de heteroman en zitten de mannen niet in elkaars vaarwater. Evil Dick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |