|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*aai over de bol* |
|
Maar ja misschien kan iemand anders het doen? Zoek "2000 and tongue" op youtube. Als reactie op R. die denkt dat ie een lange tong heeft. =) |
|
Nee, we gaan weer gewoon on topic! |
|
Haha, gadverdamme |
|
quote: Een goed gesprek met Schaep? =) |
|
Bèèèh ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar wil ik me graag van distantiëren , dat was het idee van Lainedil. Hoewel ik met jullie beiden graag een goed gesprek zou voeren. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-04-2010 22:37] |
|
Nouja voor de PR is het wel een goed idee. Maar daarbuiten hou ik het liever bij postzegels. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Om aan te likken bedoel je? Ik lik altijd graag aan de achterkant van Beatrix. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
andersoortig vocht werkt ook, mag ik je adres, dan stuur ik je een kaartje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:We spreken eerst wel af voor die cavia's toch? Gaat w.s. lukken, als ze ze niet kunnen verkopen krijg ik er een paar mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ah tof , ik heb er nu al 2 nu, maar tering wat gaat er veel voedsel in die beesten hehe. moet niet te lang duren, en op marktplaats zijn ze ook niet meer zo happig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Yep. Daarom willen we er op de boerderij ook zo graag vanaf. Over knaagdieren gesproken, werkten gerbils ook niet stimulerend? Iets met Richard Gere geloof ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah, eindelijk weer een homofiel op het forum. Er zijn er vast meer maar die durven er nog niet voor uit te komen. Ideaal wel, homo zijn en metal luisteren, super veel kerels altijd bij concerten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Je vergeet moshpits. Halfnaakte zwetende mannen die tegen elkaar aan glibberen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Met een lucht alsof je met een roedel negers in een cacao-fabriek in Ivoorkust staat. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 15-04-2010 23:17] Por Vida |
|
Gast Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja tis gebeurd. Ik ga maffen. Morgen weer vroeg op. @ Steel: Vertrek jij morgen naar Brittanica? Por Vida |
|
quote: Offt: Nee, zie Govertipoc Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Beste quote EVAH! Bruce Banner |
|
quote: Vandaag ff een kutbui dan flap ik ff uit de slof, wat ik normaal voor me houd. Excuses dan maar. Ontopic: geen problemen met homo's en bi-gasten zolang ze maar niet achter mijn reet aanzitten. Erg pro bi-vrouwen trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2010 2:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je daar vaak last van dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: 1 keer in een grijs verleden. Gelukkig is er niets gebeurd, maar dat bleek die gast wel van plan. Ik was toen nog naïef en te vriendelijk. Verrassende coming out trouwens: ik heb je nog met vriendin meegemaakt en ooit op Arnhem metal meeting zei je dat je Miriam wel wou overnemen, dat trok ik toen vrij slecht The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Goed bezig, gast, respect ' quote: Mjah, ik begrijp je argument en in principe weet je het inderdaad van het van te voren niet zeker. Maar, sommige dingen kun je van te voren toch wel aardig inschatten. De crux zit hem er vooral in dat je goed kan bepalen wat je wel en niet 'zeker' kan weten van te voren. quote: lol, +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |