|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet je het zeker? |
|
zou ze ook aars eten? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Even lekker die salad tossen toch! Maar in dat geval mag Mr. N. het lijstje wel aanpassen, bij hoge uitzondering. |
|
Jeetje wat een verantwoording. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Euh, sorry, dat kan ik niet aan. Boeiender |
|
Dan blijft ze maar mooi homo. |
|
Dat zal haar leren. |
|
quote: Schrief mien maar op ik hou zo iezig van sex mit honden en paarden; godverdomme zo eenen paardelul dat is pas een menagerie. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Pics or it didn't happen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik ben pansexueel. Ja echt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ben niet de enige jippie, alhoewel ik mezelf maar bij bisexueel heb gezet om het overzichtelijk te houden, het komt toch uiteindelijk op hetzelfde neer. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik ben sensueel, telt dat ook? Oh, en mijn zout is op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik mag hem zelf graag op de grillplaat leggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Even voor de goede orde, pansexuelen hebben het niet zo op het duale karakter (zeg ik het goed, ja?) van het geslacht en schenken hier dan ook niet zoveel aandacht aan. Laat ik maar zeggen: bisexueel zonder hierbij uit te gaan van twee verschillende geslachten. Zeg ik het goed zo FA? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Is het niet breder dan dat nog? Dat je ook valt op transseksuelen en op mensen die buiten het man-vrouw-spectrum vallen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een panseksueel kan in principe op alles vallen, zonder enig onderscheid te maken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
kan ik ook, heet vooral te maken met wat er onder me ligt en hoe de wind staat, maar om dat nu zo speciaal te noemen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, ok, maar dat gaat dus verder dan dat je op vrouw en man valt zonder dat je onderscheid maakt tussen vrouw en man. Als pansexueel zou je ook op mensen kunnen vallen die -->biologisch<-- tussen man en vrouw invallen (of erbuiten). Dat gaat nog wel een stukje verder [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-05-2010 0:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zou er inderdaad geen problemen mee hebben. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik vind het maar raar, al die vreemde geaardheden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom maken we eigenlijk niet het onderscheid tussen -seksueel en -fiel? Ik kan me voorstellen dat een man seks met mannen en vrouwen leuk (etc.) vindt, maar bijvoorbeeld alleen op mannen verliefd wordt. Dan zou diegene homoseksueel, homofiel en heteroseksueel zijn (of biseksueel en homofiel, in het geval van een vrouw dus biseksueel en heterofiel). Als iemand zich zelf even onder al die categoriën plaatst zou het meteen een stuk minder hypothetisch worden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja idd OPFLIKKEREN. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Toffe lijst. En welcum back Lionheart, ik heb je gemissed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |