|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, in elkaars kont! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
inkoppertje |
|
quote: Niets aan de hand? Lang en gelukkig? Mja, moet het wel veilig gebeuren. Erg naar als mevrouw een geslachtsziekte oploopt door meneer. En het is gewoon vreemdgaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-04-2010 15:47] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er was nog een categorie vergeten. Niemand van de (huis)dieren trouwens? Homo - Onweerwolf - ZwaarMetaal - Bub Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) - Grindmastert Frigide - Psychonaut Omniseksueel - Black Jew - Schaep Hetero - Mutilator Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor A-seksueel: - Slechtheid The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aan de hetero-categorie twijfel ik een beetje, maar wel een mooie lijst hoor! |
|
quote: Zodra je relatie uit is kan je bewijs krijgen, maar ik betaal niets hoor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dikke player die mutilator/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zij het niet dat bij vrouwen ook de nodige homo-, bi- en parafiliën zijn. En ik heb het idee dat het bij hun minder een "issue" is dan bij de meeste mannen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ah, parafiliën, daar zijn ze. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 18-04-2010 16:17] |
|
Was je ze kwijt dan? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Nee, het is een tof woord. |
|
En als je daaronder valt ben je een parafiel ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jezus, die Mutilator heeft ook elke week een andere geaardheid. |
|
In 'mijn stoner periode' back in the daze gebruikte ik best wel veel haarlak.. beetje verdacht! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-04-2010 16:34] |
|
quote: Over het algemeen wordt het specifieker benoemd, bijvoorbeeld: fetisjist, pedofiel, voyeur, seksueel masochist of sadist, etc. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
@ Ovis aries: misschien handig als hij gebruik maakt van de Kinsey schaal http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_Scale http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_Reports ook wel een leuke http://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-04-2010 16:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mutilator is een typische homo met een geitenwollen sok uit zijn kontzak, hij is altijd in voor een goed gesprek. |
|
Ik dacht altijd dat Onweerwolf een vrouw was; deze coming-out verklaart een boel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
:') |
|
quote: Nee als puntje bij paaltje (huhu) komt zijn de meeste metalheads gelukkig wel tolerant genoeg om daar totaal geen probleem van te maken. Met ongewoon bedoelde ik ook gewoon dat het niet vaak voor lijkt te komen. Wellicht valt dat gewoon simpel te verklaren door te stellen dat mensen die homoseksueel zijn qua kunst, cultuur, uitgaan en vrije tijdsbesteding zich eerder aangetrokken voelen tot 'zonnige en happy' dingen die niet zo extreem of meer mainstream zijn. Ik weet niet zeker of dat zo is maar dat vermoeden heb ik wel enigszins. En Gaahl ja, voor mij mij was dat wel inspirerend moet ik toegeven. Ondanks dat ik Gorgoroth nooit een heel geweldige band heb gevonden en ik verder met de persoon Gaahl niks heb, vond ik het wel ontzettend stoer van hem. Ik heb vooral hard genoten van de mega discussies op Blabbermouth. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt! Ik denk dat er wel wat grim & frostbitten true norvegian fanboys behoorlijk van overstuur waren, haha. quote: Cool! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het Boek heeft gelijk!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: cool2 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |