|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Woeeeei, eindelijk uit de internetkast! quote: Dat is dan wel weer een kleine teleurstelling, dat van die speedo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-04-2010 18:58] |
|
De broer van mijn vriendin is homo, over twee maand gaat ie trouwen, ben blij voor hem. Ook voor mij, ik kan weer de hele dag aan tafel zitten en meters bier drinken zonder dat ik er voor moet betalen. Against God and Government |
|
quote: Ik ben geen man nee. Ik heb trouwens nog wel een busje zout voor je en een bril. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-04-2010 18:59] =) |
|
quote: PIP PIP CHEERIO IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: jammer anders kwam ik je ff prolapsen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je lijkt Rotzak wel,praatjes vullen geen gaatjes maar lullen wel. =) |
|
En de haat is terug. Evil Dick |
|
quote: oooh dus....bij deze hebben we een date!wanneer jij tijd hebt babe, wanneer jij tijd hebt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: Nu snap ik het.. Totaal geen problemen met homo's alhoewel ik wel af en toe de scheldterm pisnicht gebruik....Heb trouwens ook een hekel aan de aanstellerige nichten maar dat heeft dan idd weer niets met het homo gebeuren te maken. Alle aanstellers heb ik een bloedhekel aan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Vraag eens een pic aan d\'r, swa. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 15-04-2010 19:04] Evil Dick |
|
quote: Aah maar alé, wat zegt ie nu?? Against God and Government |
|
Lijstjes! Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) Frigide - Psychonaut signature |
|
quote: hoeft niet ik heb haar al eens gesproken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: waarom ben ik verwijderd?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik doe niet aan daten. Maar ja tijd heb ik,maar zin is een andere vraag..NOT!! =) |
|
Lijstjes! Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) Frigide - Psychonaut Omniseksueel - Black Jew - Schaep Homohaters: --> Moslims signature |
|
Homo - Onweerwolf - Beli - Mutilator - ZwaarMetaal Bi - Crypt-dinges - Hypnos (vrouwen en kinderen) Frigide - Psychonaut Omniseksueel - Black Jew - Schaep Homohaters: --> Moslims Sexy: - karnivoor Je moeder. |
|
quote: Oei, pijnlijk.. |
|
quote: Haha, dat lijkt mij ook meer jouw ding, maar het valt te proberen! quote: Om hier even op terug te komen: Ik had dit topic in de eerste instantie meer geopend om lekker te spammen en te rellen (zie aangepaste openingspost). Ik heb zelf ook niet het idee dat er hier sprake is van homo-haat. |
|
quote: Nou wie weet! Ga je mee voor moral support? Of om de chiptune scene te representen? quote: Dat snap ik! Ik had/heb ook niet het idee dat er sprake is van haat op dit forum, al zullen er wellicht enkelen tussen zitten die er echt niet tegen kunnen. Wat ik nog wel steeds lees zijn dingen als "ik vind het prima, het is hun eigen keuze" etc. Meestal goed bedoeld, maar slecht geïnformeerd. Het is geen keuze, trust me. Ik heb jarenlang geprobeerd om er niet voor te kiezen en dat werkt niet. Dat misverstand wil ik wel uit de wereld helpen. Overigens vond ik dit: quote: ook een geweldige post. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben moeite met nichterige irritante mensen, of ze nou homo zijn of niet. |
|
quote: Precies, het is een uitspraak die vaak goed bedoeld wordt gedaan, maar in de praktijk werkt het niet zo. Gaat vaak ook nog gepaard met een ervaringsverhaal 'oh, ik ken ook iemand die homo is (..) en..' en dan is het cirkeltje weer rond. Goed van je dat je er voor uitgekomen bent en zodoende jezelf niet langer verbergt. Verrassend triviaal |
|
quote: Is goed, ik weet al wat ik aan wil! |
|
quote: Thnx hun! Overigens wil ik wel even benadrukken dat de korte romance die wij hadden een paar jaar terug wat mij betreft absoluut geen 'leugen' was. Heb een gezellige tijd met jou gehad waaraan ik niets dan goede herinneringen heb. Wil ik je toch even laten weten. Bovendien, homo of niet, jij bent gewoon echt een lekker ding! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |