|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een gedoe weer. Straks mogen we ook niemand meer uitschelden voor neger! |
|
quote: Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Dat zou het wel terechter maken, maar ik blijf erbij dat mensen enorm onderschatten in hoeverre ze eigenlijk (onderbewust) wél een probleem met homo's hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, prima, dan ben je tenminste eerlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
waarom moeten we mensen altijd maar aardig vinden? zo schrijven we natuurlijk nooit geschiedenis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, hier kan ik me wel in vinden! quote: Je bent zelf een neger. |
|
quote: Zou goed kunnen ik heb dat in ieder geval niet. Wat je al zei zal meer dat opzichtige zijn want mensen die hetero zijn en soortgelijk gedrag vertonen stoor ik me net zo goed aan. |
|
ik heb zelf ook een hekel aan die kijk mij een hetero zijnde mannen, daar GAAT EEN PEIMOL IN, DAAR GAAT EEN PIEMOL IN IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Homo haat? Absoluut niet. Relnichten wordt ik wel kriegel van. Niet omdat ze homo zijn, maar vanwege hun gedrag. Dat heb ik niet alleen met relnichten overigens, ook hetero's die overdreven/irritant gedrag vertonen kan ik wel achter het behang plakken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Precies. Dat bedoel ik. |
|
Vooral de hetero´s die enorm luid ´bier en tieten´ schreeuwen zodat iedereen wel moet horen dat ze echt hetero zijn. Gepaard natuurlijk met zeer expliciet kledingkeuze want afbeeldingen doen het nou eenmaal goed bij diegene die nog niet gehoord hadden dat ze van zowel bier als tieten houden. Tot zo ver, de kijk-mij-hetero 1.0. Vre-se-lijk aantrekkelijk, dat wel, natuurljk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oké, 1.2 omdat kijk-mij-hetero 1.0 al genoemd is door BJ. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: *high five* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik claim de kijk-mij-hetero 0.94 |
|
Ik zal homo's niet de rug toekeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zou jij dat stuk zeep even op willen rapen, Bastianus? |
|
quote: Mutilator vind ik anders een toffe gast, ongeacht zijn geaardheid. |
|
Om even met het geintje mee te gaan: welke, hypothetische, homohaat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad, toen zwaar-metaal nog poste zeurde ook niemand over hem en zijn escapades :') |
|
Als er hier ergens geen sprake van is dat is het wel 'homohaat'. Maar wellicht is dat wel juist Schaeps punt. Is hij een stiekeme homofoob en hoopt via deze topic latente anti-homosentimenten aan te wakkeren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wel jammer dat je dan weer van die dooddoeners leest idd als "prima als ze mij maar met rust laten" of "als het maar niet van die relnichten zijn". Maar goed, ik schijn IRL dan ook een behoorlijke relnicht ben, zij het met een heteroseksuele geaardheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb niks tegen homo's, op m'n dayjob werken er 2. Aan een ervan heb ik echter wel een hekel, maar dat komt omdat 'ie constant irritant loopt te zingen en te dansen, hij is nogal extreem opvallend aanwezig homo zeg maar... Als hij nou gewoon normaal en rustig gedrag vertoonde had ik geen probleem met hem (en de rest van de collega's ook niet trouwens, iedereen word strontziek van z'n irritante gedrag) So yeah, geen homo-haat hier Ik heb eigenlijk ook nog geen homo-haat op ZM gezien, al ben ik er nog niet bepaald lang Eigenaar van Ziekte Records ( http://www.ziekte-nl.nl ), eigenaar van Victory By Fire Records ( ook gehost op http://www.ziekte-nl.nl ) en mede-eigenaar van Triumphant Art Records. |
|
quote: Je gaat maar achter een andere reet aan, mestkever. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik vind Muti een cutie als hij zo moppert.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-04-2010 16:40] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |