|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:www.macdonalds.nl |
|
Helpt niet. Je moeder. |
|
quote: Al veel langer bekend, als je wat ouder bent is een buikje iets beter. Beschermt iig bij ernstige ziekte of operaties waarbij je lang niet (goed) kunt eten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bij overstromingen is vet natuurlijk ook wel handig. Arni met een BMI van 41 blijft niet drijven terwijl andere mensen met BMI van 41 met geen mogelijkheid onder water te houden zijn. En negers hebben ook wat meer pech bij een watersnoodramp, goed plan van wilders! Maar wel eerst alle KFC's sluiten dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Minder kakken helpt niet, meer eten WEL. |
|
Ik heb geen tijd om meer te vreten tussen het vreten door. Je moeder. |
|
quote: Mocht het nog niet duidelijk zijn: Inwoner van Groningen-stad (en volgens mij vooral degenen die er geboren en getogen zijn). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
o signature |
|
Flauw. Ej Hyppie, wat vind je van dat vette monster die nu voor de parachutemoord is veroordeeld? Hmm, veroordeeld om kennis, gelegenheid en motief? Geen "echte" bewijzen? Raarrrr. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 20-10-2010 21:36] Boeiender |
|
De jury in het Belgische Tongeren heeft Els Clottemans schuldig bevonden in de zaak van de parachute- moord. Voor de jury staat vast dat ze in 2006 de hoofd- en de reserveparachute van Els van Doren heeft gesaboteerd. Die kwam bij de val om het leven. Beide vrouwen hadden een relatie met dezelfde man, een Eindhovenaar. Verdachte Clottemans heeft tot op het laatst volgehouden dat ze onschuldig is. Tunnelvisie Ze heeft gezegd dat ze bij de verhoren door de recherche onder druk is gezet. Haar advocaat verweet het OM een tunnelvisie. De strafmaat wordt donderdag door de rechtbank vastgesteld. Vreemd dat zij het wel heeft overleefd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hm.. Oké: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Oplichter beleeft miljonairsweekend in Amsterdam Uitgegeven: 20 oktober 2010 23:17 Laatst gewijzigd: 20 oktober 2010 23:17 LONDEN/WARSCHAU - Een Poolse oplichter heeft een weekend lang als een miljonair geleefd in Amsterdam en Parijs. Hij bracht enkele dagen door in privévliegtuigen, limousines, vijfsterrenhotels en dure restaurants maar werd uiteindelijk gearresteerd. Dat berichtte de Britse krant Daily Telegraph woensdag. De man wist enkele tienduizenden euro's te onderscheppen die bedoeld waren voor een bedrijf dat tripjes voor de rijken op aarde organiseert. Toen hij bij datzelfde bedrijf een helikopter boekte bleek de 21-jarige werkloze Pool na navraag kredietwaardig en kreeg hij groen licht. Hij vloog per helikopter naar Warchau en zette vervolgens per privéjet koers naar Amsterdam en Parijs. Hij shopte, at en sliep in de meest luxueuze zaken in deze hoofdsteden. Hartaanval Eenmaal terug in Warchau veinsde hij een hartaanval en wist in oude kleding door de achterdeur van het ziekenhuis ertussenuit te glippen. De Poolse autoriteiten vatten hem alsnog in de kraag. Hij moet voor de rechter verschijnen en bij een veroordeling kan hij maximaal acht jaar celstraf krijgen. Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2360686/oplichter-beleeft-miljonairsweekend-in-amsterdam.html Haha, best wel een held.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Euh, men heeft dus niet geschonken aan dronken mensen maar aan acteurs die speelden dat ze dronken waren? Right. Boeiender |
|
Betuttelend gelul allemaal. Mensen zoeken grenzen op, zeker jongeren, da's een feit. Als de horecamensen niet doorschenken, dan zoeken jongeren de grens wel ergens anders. Ik was vroeger niet anders in elk geval, heb me ook wel eens een delirium gezopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
beter roken die gasten gewoon crack. Dat kunnen die acteurs toch niet na doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wel echt doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
on some of that Christiane Felscherinow shit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Am Damenklo in Bahnhof Zoo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Christina Aguilera werd wegens haar lesbische relaties gedumpt door haar man Jordan Bratman. Dat gerucht klinkt almaar heviger in Hollywood. Christina en Jordan hebben een zoontje van twee, Max.Christina en Jordan zouden een open relatie gehad hebben opdat de 29-jarige zangeres haar lesbische fantasieën zou kunnen uitleven. Maar Jordan (33) zou jaloers geworden zijn op de vrouwen in haar leven. Samantha Ronson Aguilera vroeg vorige week de scheiding aan op grond van "onverzoenbare verschillen". Na die bekendmaking kreeg ze emotionele steun van haar lesbische vriendin Samantha Ronson, de ex van Lindsay Lohan. Volgens vrienden van Aguilera zijn de twee meer dan gewoon vriendinnen. Vorige maand waren ze samen op een vrijgezellenfeest in Mexico, de huwelijksbreuk zou toen al een feit geweest zijn. Kwaadsprekerij Volgens Aguilera is de geruchtenstroom in gang gezet door haar man, die zo probeert een voetje voor te krijgen in de komende echtscheidingsstrijd. "Ze wilde me binnendraaien" Vorige week beweerde een vrouw dat ze in een bar in Los Angeles door een lijfwacht van Aguilera werd benaderd die haar vroeg of ze interesse had in Aguilera. "Die man vertelde me dat Christina vrouwen naar huis brengt en dat haar man daar geen graten in ziet. Ik ontmoette Christina in het toilet van de bar en daar zei ze me dat ze graag met vrouwen speelt. Omdat ik het een vreemde situatie vond, ging ik niet in op het aanbod. Maar Christina was duidelijk uit op een verzetje met een vrouw", verklaarde de vrouw in een weekblad. Bij mijn weten was Jordan niet betrokken wanneer Christina met vrouwen thuiskwam, dus wellicht is de scheiding te wijten aan zijn jaloezie". signature |
|
Ik zie in Christina wel altijd graten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dertig jaar cel voor parachutemoord BRUSSEL - In het Belgische Tongeren is de 26-jarige Els Clottemans donderdag veroordeeld tot dertig jaar cel voor de 'parachutemoord'. De jury en de drie beroepsrechters waren daarmee iets milder dan het Openbaar Ministerie, dat levenslang had geëist. De jury verklaarde Clottemans woensdag schuldig aan moord op haar vriendin en liefdesrivale Els Van Doren in 2006. Els van Doren stortte toen te pletter tijdens een parachutesprong. Clottemans had volgens de jury de parachute vooraf onklaar gemaakt. Beide vrouwen hadden een relatie met dezelfde man, de Eindhovenaar Marcel Somers. Harde bewijzen tegen Clottemans waren er niet, maar ze had het motief en de gelegenheid. Volgens psychiaters lijdt ze aan een persoonlijkheidsstoornis. Clottemans zelf bleef tot de laatste procesdag volhouden dat ze onschuldig is. De voorzitter van het assisenhof in Tongeren zei donderdag dat er geen sprake was van verzachtende omstandigheden voor Clottemans. Door haar persoonlijkheid kan de veroordeelde volgens hem een gevaar voor de maatschappij blijven vormen. Toch is bij het bepalen van de strafmaat rekening gehouden met haar labiele persoonlijkheid. Clottemans kan niet in beroep tegen het vonnis. Wel kan ze in cassatie gaan wegens eventuele procedurefouten. Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2361124/dertig-jaar-cel-parachutemoord.html Hmm, ik heb 't gevoel dat België een gerechtelijke dwaling erbij heeft. Er zijn geen harde bewijzen, het specaleren wie het nou gedaan zou kunnen hebben. Zij is veroordeeld op een basis van 'motief' en 'gelegenheid'. Dat betekend dus niét dat je 't daadwerkelijk gedaan hebt. euu? |
|
Man mishandelt belletjetrekker donderdag 21 oktober 2010 | 14:26 Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten ANP ANP Quantcast DEN BOSCH (ANP) – De politie heeft woensdagavond een 54-jarige Bosschenaar aangehouden voor de mishandeling van een 14-jarige jongen. De jongen had met vrienden kort ervoor bij de man belletje getrokken. De verdachte zocht de daders op en reed met zijn auto over de voet van het slachtoffer. De man bedreigde de jongen, stapte uit en sloeg met de vuist tegen zijn oog. De jongen ging bij een huisarts langs die een gekneusde voet constateerde. De man zit vast voor verhoor. © Stentor En terecht, irritante kutkoters. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-10-2010 18:12] Je moeder. |
|
Wanneer krijgt die man een lintje? |
|
Ach, wie heeft vroeger niet een keer belletje getrokken? Ik vind dit ook een behoorlijke overdrijvende reactie van die man. euu? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |