|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
octopus Paul is dood |
|
Weekdieren worden gewoon niet zo oud. Gemiddeld niet langer als een week. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Caaaalaaaamaaaaaarrrrrréééééés |
|
Australiër tatoeëert penis op rug vriend Uitgegeven: 26 oktober 2010 12:00 Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 12:09 SYDNEY - Een Australische man is aangeklaagd voor mishandeling nadat hij een penis van 40 centimeter op de rug van een vriend had getatoeëerd. Dat meldde de Australische politie dinsdag. © ANPVolgens rechercheur Paul Malcolm ging het 25-jarige slachtoffer naar het huis van de 21-jarige dader en begonnen de twee over tatoeages te praten. De dader kreeg zijn vriend zover hem een tatoeage te laten zetten. Het slachtoffer wilde een yin en yang-symbool met draken. Klappen ''De grappenmaker zette de tatoeage en iemand anders keek over zijn schouder mee en zei dat het heel mooi werd. Toen de tatoeage was gezet kreeg het slachtoffer een paar klappen, waardoor hij niet de kans kreeg de tatoeage te bekijken'', aldus Malcolm. Thuis liet hij zijn tatoeage zien aan zijn huisgenote. Terwijl zij tegen een penis van 40 centimeter en een slecht gespelde boodschap over de geaardheid van het slachtoffer aankeek, zei zij volgens Malcolm: ''Ik denk niet dat dit de tatoeage is die je wilde". © ANP :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Boeiender |
|
quote:Godver, dit moest ik drie keer lezen. |
|
|
|
quote: Ik kan me ook niet herinneren wanneer Youp nu leuk was. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Youp is veruit de leukste en beste cabaretier die Nederland ooit gekend heeft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee. Al zijn wij het wel eens over de slechtste.... Boeiender |
|
quote:Vertel Mr. N. We schrijven mee. |
|
quote: De persoon waarvoor elke Groninger zich voor zou moeten schamen, Bert Visscher. Boeiender |
|
Ik meende me te herinneren dat de oude shows wel geinig waren, dus toen maar een nieuwere gekeken, maar die heb ik binnen tien minuten maar afgezet, allemaal ongein die hij jaren geleden ook al deed. Hans Liberg heeft daar ook een handje van, grappen recyclen. |
|
Discussie graag verder in het cabaret topic. Hier is er plaats voor nieuws. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De slechtste is die schele. Op de voet gevolgd door die door een bokser afgeragde. |
|
weijers heeft ook momenten, maar de oude Finkers is de top van NL nog nieuws btw? |
|
ik ben terug!!! |
|
quote:ja, niet lang waarom gaat Servie worden toegelaten in de nu al gammele EU? |
|
Omdat men de EU van binnenuit wil opblazen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
'Berlusconi (74) neukte 17-jarige' De 74-jarige Berlusconi blijft ondanks zijn pensioensgerechtigde leeftijd bijzonder seksueel actief. Een inmiddels 18-jarig meisje van Marokkaanse afkomst beweert dat Berlusconi seks tegen betaling met haar had toen ze zeventien was. Het verhaal kwam naar buiten toen Ruby, zoals het meisje heet, door de politie werd opgepakt omdat ze illegaal in Italië verbleef. Ruby claimde Berlusconi te kennen en dat ze dan maar beter snel vrijgelaten moest worden. Uiteraard lekte dit naar de pers. Berlusconi zegt dat het hele verhaal is verzonnen. De politie onderzoekt of Ruby de waarheid spreekt. Vorig jaar kwam Berlusconi ook al in opspraak vanwege seks met prostituees. Overigens is seks met een 17-jarige niet strafbaar. In Nederland is het legaal vanaf zestien jaar, in Italië zelfs vanaf veertien jaar |
|
Dus binnen kort zit half ZM in Italie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Finkers boven alles. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
o Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |