|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En een verbod voor Polen |
|
quote: Psies. Wat een moederneukendslechterijders zijn dat zeg... Boeiender |
|
En vertegenwoordigers, alles boven de 65, alles wat bang is om harder dan 110 te rijden, alles wat inhaalt met 121 km/u. |
|
quote: En (vooral) de mensen die rechts inhalen en dan de auto in het rijtje auto's dat al links reed plempen... Boeiender |
|
quote:Mag dat niet dan? Moeten al die klojo's op de linkerbaan de boel maar niet zo ophouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die worden juist vertraagt door rechtsinhalende eikels. Boeiender |
|
Belangrijk nieuws voor de vrijgezellen (man) op ZM!!! Tatjana zoekt man Tatjana Šimić gaat in een nieuw RTL 4-programma op zoek naar de ideale man. Dit maakte de 47-jarige zangeres en actrice donderdag bekend in het journalistieke kwaliteitspareltje De Telegraaf. Het programma gaat Wie Kiest Tatjana heten. De oud-ster van de serie Flodder heeft er zin in: "Ik had al twee keer eerder, een paar jaar geleden, nee gezegd. Ik vond nu dat de tijd er rijp voor was, ik vind dat ik autoriteit heb met mijn ervaringen, haha. We gaan het integer en oprecht brengen." Tatjana wil een voorbeeld zijn voor andere vrouwen: "Ik wil via het programma ook laten zien dat een relatie hebben of krijgen heel moeilijk kan zijn. Ik hoop dat ik een steuntje in de rug ben voor andere vrouwen: ik kan het ook niet vinden. Ik geloof in de liefde, niet in eeuwige liefde. Maar ik laat me graag overtuigen." Onlangs schoot de zangeres, die maar liefst twaalf keer in de Playboy heeft gestaan, nog in tranen over haar recente breuk met haar ex. Wie Kiest Tatjana is vanaf 28 januari te zien op de buis. Op 24 december is een kick off-uitzending. Aanmelden kan via rtl.nl/wiekiesttatjana. |
|
Zal Herrie eens vragen, lijkt me geniale tv opleveren! Boeiender |
|
quote: Zit Mmayo daar niet? Boeiender |
|
Ze willen het "probleem" zowaar op een "lieve" manier oplossen. De haai wordt niet gereduceerd tot haaievinnensoep maar netjes gevangen en elders uitgezet. Ik wist nietdat het zulk dierenknuffelaasr waren daar in Egypte! |
|
Inderdaad iets opmerkelijk maarja wel een organisatie als Sinai conservation De Egyptenaren zijn ook wel best modern natuurlijk. in archeologie laten ze volgens mij wel zien dat ze wat van wetenschap en dergelijke snappen. En natuurlijk met de Rode Zee en het toerisme weten ze inmiddels wel dat biodiversiteit een belangrijk puntje is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: of ze zetten de haai uit richting Israel! Maar zeker, biodiversiteit is niet alleen linkse hobby, het brengt gewoon geld in het laatje. Ik heb wel eens ergens gelezen (in een betrouwbare bron maar heb die heb ik helaas niet meer) dat de Veluwe net zoveel geld opbrengt als de Haven in rotterdam! Heb ook eens een presentatie bijgewoond van een ambtenaar uit een stad vlak bij De Wieden/Weerribben. Dat loog er ook niet om hoeveel geld er daar wordt verdiend door natuur (puur recreatie, dus "vagere" dingen als CO2 vasthouden en opslag door wetlands werd zelfs niet genoemd). Natuur is dus geld in het laatje. |
|
Hehe het is ook heel erg verkeerd om natuur als linke hobby te zien. Het zou juist een rechtse hobby moeten zijn. Natuur is juist enorm van belang van economie. Recreatie heeft een directe band met economie en wordt daarom eigenlijk gezien als iets wat allen voor vrije tijd is en daarom wat minder essentiel. Maar juist die indirecte relatie van natuur in de economie is zo belangrijk. Een lage biodiversiteit is slecht voor landbouw, visserij en industrie. Natuur is iets noodzakelijks. We zijn net zo beperkt als andere diersoorten met de exploiteerbaarheid van de omgeving. Heckrunderen in de oostvaardersplassen gaan dood als er minder planten zijn voor mensen geld hetzelfde. Dat veel economen en industrielen dat niet inzien komt door hun korte termijn denken. We hebben door dat korte termijn denken en de daarbij behorende slechte zorgt voor het millieu al meerdere zware economische problemen gehad. Zie bijvoorbeeld de dustbowl. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoe rijd jij als je net zo'n stuk in je kraag hebt als de gemiddelde Pool? |
|
quote: Nee, andere. Geen landen en/of inwoners van een specifiek land. |
|
quote:Je bedoelt toch krakers? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kosmopolieten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Belgen? signature |
|
quote: Werkelijk geen idee. Inparkeren kan ik wel ladderzat. Boeiender |
|
quote: Hoe kan dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Lijkt mij ook sterk eigenlijk. Boeiender |
|
En wat wordt met Veluwe bedoelt, alleen het natuurdeel of ook alle parken, musea etc die daar zitten? Kijk, Veluwe kost "ons" ook minder .. dus wellicht is het totaal niet veel verschillend. |
|
quote: Ik weet het niet meer . |
|
quote:Omdat daar geen Randstadters wonen natuurlijk, doh. "Uit gouden korenaren, schiep God de Veluwnaren, en uit het kaf en uit de resten, al die klootzakken uut het Westen." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |