|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gewoon meer en sterkere drugs de wereld in slingeren want dan sterven ze sneller uit en je kan er financieel ook beter van worden! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goed idee! |
|
wel gejat, dat moet ik toegeven. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Houd nou toch eens op met dat domme gedoe. Daarbij heeft nooit een meerderheid van de Duitsers NSDAP gestemd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sterkere drugs Ik ben voor! |
|
quote: Hehe voor sommige mensen voorkom je nu dat ze een moment van inkeer krijgen. Maar 4 of 5 hits voor het verliezen van je mannelijkheid zie ik niet als gruwelijke omkoping. Als verslaafde doe je eigenlijk al aan een (tijdelijke) passieve zelfmoord. Ik was even bang dat de Britten genetische gevoeligheid voor verslaving wilde gebruiken, dat zou wel bullshit zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat fabeltje duikt inderdaad om de zoveel tijd weer ergens op . Als intimidatie en opsluiting van parlementsleden democratisch is dan verhuis ik naar een dictatuur. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ligt eraan wat ze gedaan hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nou heeft Hitler wel het democratisch proces gebruikt om aan de macht te komen; een meerderheid in het parlement stemde voor. Dat is echter iets anders dan een 'democratische meerderheid' hebben. Een poll uit de 'gouden Hitler jaren' waaruit blijkt dat een meerderheid van de Duitsers het Hitler/NSDAP-beleid op dat moment steunde is ook niet een 'democratische meerderheid' hebben. Immers, Wilders/PVV wordt in peilingen ook wel eens door een meerderheid van de Nederlanders gesteund op bepaalde punten; dat is iets anders dan er daadwerkelijk op willen stemmen bij verkiezingen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hij heeft inderdaad een democratisch proces gebruikt (stemming in reichstag) maar hij heeft het proces zelf niet democratisch gebruikt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Dat duurde toch nog even, voordar er op mijn getrol gereageerd werd. Deze doet het ook altijd goed op verjaardagsfeestjes enzo. Maar goed, blijft staan dat als Wilders anderhalf miljoen stemmers heeft, dit niks zegt over of hij wel of niet het gelijk aan zijn kant heeft. De SP heeft een aantal jaren terug ook een enorm aantal zetels gehad en de NSB ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Daarbij zijn van die anderhalf miljoen ook een heel aantal 'protest' stemmen. Ik vraag me af hoeveel van die 1,5 miljoen écht achter zijn standpunten staan. Maar goed, dit kan je natuurlijk over meerdere, zo niet alle, politieke partijen zeggen. |
|
quote:Klopt. De worstenkop uit Oss b.v. had er ook altijd een handje van om te doe alsof hij het gelijk aan zijn kant had toen zijn achterban wat groter was. Maar dat zegt niks over gelijk hebben over een bepaalde cultuur of over het kapitalisme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Utter Bastard! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ah juist. Hitler zat dus eigenlijk in een soort gedoogkabinet? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Eat that, magere Hendrikken! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
oh wat een nutteloos nieuws weer |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Ik heb boven zo een debiel gewoond. Was hij net een paar seconden vrij pleurt hij een fiets door de ruit daar. Huppa IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wat is een Stadjer ? signature |
|
quote: ja. Vooral dat "ik ken die en die". IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Inwoner van Stadskanaal (toch?) |
|
Groningen |
|
quote: Ik heb 18 ofzo. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |