IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 07-10-2010 18:54 by WMP Profiel van WMP

Die flapdrol wil dat onschuldige familieleden van raddraaiers mede-uitgezet worden, maar in dit geval is het blijkbaar wel van belang dat de dader onschuldig zegt te zijn, wat overigens nog maar de vraag is. Ik weet het nu zeker: aanhangers van deze man zijn niet helemaal jofel.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2010 18:59 by Forever After Profiel van Forever After

Hoe vaak ga je dat nog herhalen? :')


 


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-10-2010 19:05 by WMP Profiel van WMP

Net zolang Wilders zichzelf tegen blijft spreken, nog een vrij lange tijd dus.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-10-2010 19:11 by Yirroth Profiel van Yirroth

Niet vergeten dat Volkert van der Graaff met een half jaar vrijkomt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2010 19:11 by Forever After Profiel van Forever After

Als hij hier nou ook zou posten en/of lezen zou ik zeggen ja, maar die repeatmodus begint toch wel droevig te worden zo langzaamaan...


Kortom, we weten het nu zo onderhand wel...


 


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-10-2010 19:21 by WMP Profiel van WMP

Je kan je afvragen wat treuriger is: iemand die een paar keer herhaalt hoe sneu de aanhangers van Wilders zijn, of de aanhangers die, ondanks talloze voorbeelden, blind achter hem aan blijven lopen en kritiek afdoen als 'gezeur'. Of je moet tot die tweede categorie behoren, dan begrijp ik je ergenis.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2010 19:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 oktober 2010 19:11 schreef Yirroth het volgende:
Niet vergeten dat Volkert van der Graaff met een half jaar vrijkomt.

Pardon? 18 jaar met een derde eraf is 12 jaar, 2014 dus.

Als je andere informatie hebt, linken maar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2010 19:42 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 7 oktober 2010 19:21 schreef WMP het volgende:
Je kan je afvragen wat treuriger is: iemand die een paar keer herhaalt hoe sneu de aanhangers van Wilders zijn, of de aanhangers die, ondanks talloze voorbeelden, blind achter hem aan blijven lopen en kritiek afdoen als 'gezeur'. Of je moet tot die tweede categorie behoren, dan begrijp ik je ergenis.


Een paar keer? Nou doel ik niet specifiek op jou, maar in het Wilders topic lees je niet anders.
Dat zijn 999 berichten in dezelfde trent in 1 topic.

Dan is bij de medeforummers, ongeacht of ze nou pro- of anti-Geert zijn, het standpunt van een paar individuen inmiddels wel duidelijk lijkt me.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2010 20:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 oktober 2010 17:55 schreef herrie het volgende:
Wilders gelooft ontkenning kopstoot
07-10-2010 | Door: ANP

DEN HAAG (ANP) - PVV-leider Geert Wilders gelooft dat zijn fractiegenoot Marcial Hernandez vorige week geen kopstoot heeft gegeven aan een man uit Den Haag. Hernandez bracht een nacht in een politiecel door na een incident op het Plein in Den Haag.

De volgende ochtend werd hij na verhoor vrijgelaten. Het slachtoffer heeft aangifte gedaan van mishandeling. Wilders zei donderdag dat Hernandez heeft ontkend wat hem wordt verweten, zoals het uitdelen van de kopstoot. ,,Ik en de fractie geloven hem'', stelde Wilders. Het is volgens hem nu verder aan het Openbaar Ministerie om de zaak te beoordelen.

Hernandez zit sinds 17 juni voor de PVV in de Tweede Kamer. Hij was eerder officier bij de landmacht en werd uitgezonden naar Kosovo en de afgelopen jaren nog naar Uruzgan.



mmm, gelooft Wilders tegenwoordig ook al? dacht dat hij alles zeker wist... mooie zin: "Ik en de fractie geloven hem", stelde Wilders... vooral die volgorde ook!


Die Hernandez zal zich nog wel twee keer bedenken voor hij een jenevertje en een biertje weggeeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2010 21:51 by Forever After Profiel van Forever After

Zeilmeisje reist begin november verder
Uitgegeven: 7 oktober 2010 20:59
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 20:59

HILVERSUM - Zeilmeisje Laura Dekker vervolgt begin november haar grote wereldreis. Dat meldde zij donderdagavond in De wereld draait door. Zij reist dan van de Canarische eilanden, waar zij nu al ruim een maand bivakkeert, naar de Kaapverdische Eilanden.

Het is de bedoeling dat zij in december begint aan de grote oversteek van de Atlantische Oceaan. Zij wil wachten tot het orkaanseizoen voorbij is.

''Ik weet heel goed wat ik moet doen als ik een orkaan tegenkom'', stelde zij in DWDD. ''Maar heel veel zin heb ik daar niet in.''

Dekker (15) stelde verder zich niet eenzaam te voelen en veel nieuwe mensen te leren kennen in de niet nader genoemde haven waar zij nu ligt. Verder stelde het meisje braaf elke dag haar huiswerk te doen.

Verjaardag

Het beroemde zeilmeisje wil graag de jongste zeiler ooit worden die onafgebroken rond de wereld zeilt. Het record waar de puber op jaagt staat nu op naam van de Australische Jessica Watson, die haar soloreis een paar dagen voor haar zeventiende verjaardag afrondde. Laura Dekker wordt 17 op 20 september 2012.

Sinds haar aankomst op de Canarische Eilanden eind augustus heeft Laura weinig meer van zich laten horen. Het bedrijf MasMedia zou voordat de puber de oversteek van de Atlantische Oceaan begint camera's op haar boot Guppy installeren die de hele reis moeten gaan registreren. Deze beelden worden verkocht aan elke partij die hier geld voor biedt, zo meldde het bedrijf MasMedia, dat de rechten exploiteert, eerder.

De VARA liet echter donderdagavond weten voor het optreden van Dekker in DWDD geen geld te hebben betaald.

© ANP Nu.nl





[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-10-2010 21:52]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2010 21:54 by bastianus Profiel van bastianus

Als ze dan maar niet in zichzelf gaat snijden, als het even tegenzit. Dat levert toch nare beelden op vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-10-2010 23:40 by Mark Profiel van Mark

Hier in Groot-Brittannie heeft de nieuwe regering besloten om de kinderbijslag te verlagen tot £500 per week, ongeacht het aantal kinderen dat je hebt. Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant heb ik zoiets van: als je niet veel koters kunt onderhouden moet je ze ook niet nemen, aan de andere kant denk ik: je straft hiermee niet loopse ouders, maar juist de kinderen waar die bijslag in eerste instantie voor bedoeld is en die er ook niks aan kunnen doen dat hun ma losse eierstokken heeft. Lastig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-10-2010 23:57 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

500 pond per week? Dat is ruim 600 euro, of € 2.400 per maand. Fuck, voor dat geld neem ik met alle plezier een kind in huis en ga ik de hele dag op de bank liggen met een sixpack.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-10-2010 0:14 by Yirroth Profiel van Yirroth

Inderdaad...


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-10-2010 0:41 by Mark Profiel van Mark

Pfff foutje, vergeet die £500 maar, ik lul uit mijn nek geloof ik. In ieder geval willen ze kinderbijslag voor meer dan 1 kind afkappen, dus meer kinderen betekent niet meer meer kinderbijslag.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-10-2010 0:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dát zouden meer landen moeten doen. Subsidie voor een achterlijke hobby wil ik ook wel maar krijg ik niet.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-10-2010 1:15 by XXL Profiel van XXL

Subsidie op oorlogstuig, ja?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-10-2010 9:28 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 8 oktober 2010 0:41 schreef Mark het volgende:
Pfff foutje, vergeet die £500 maar, ik lul uit mijn nek geloof ik. In ieder geval willen ze kinderbijslag voor meer dan 1 kind afkappen, dus meer kinderen betekent niet meer meer kinderbijslag.


Naarling! Ik had de immigratiepapieren al aangevraagd.. :')

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 08-10-2010 9:28]


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-10-2010 13:41 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 7 oktober 2010 19:21 schreef WMP het volgende:
Je kan je afvragen wat treuriger is: iemand die een paar keer herhaalt hoe sneu de aanhangers van Wilders zijn, of de aanhangers die, ondanks talloze voorbeelden, blind achter hem aan blijven lopen en kritiek afdoen als 'gezeur'. Of je moet tot die tweede categorie behoren, dan begrijp ik je ergenis.


hele dikke + 1! er is in de mooie geschiedenis van Nederland al vaak genoeg gezwegen, keken mensen de andere kant op etc...



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2010 13:43 by Forever After Profiel van Forever After

Is dat dan niet precies wat Geert dan nu doet, ongeacht of je het met hem eens bent?


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-10-2010 13:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 oktober 2010 13:43 schreef Forever After het volgende:
Is dat dan niet precies wat Geert dan nu doet, ongeacht of je het met hem eens bent?

In principe wel, ja.

Beide 'partijen' bedienen zich van dezelfde tactieken en beiden slaan daarin door.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2010 13:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 8 oktober 2010 13:46 schreef ZelThoR het volgende:
In principe wel, ja.

Beide 'partijen' bedienen zich van dezelfde tactieken en beiden slaan daarin door.


Ik denk dat je er hier niet ver naast zit.



 


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-10-2010 13:50 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 8 oktober 2010 13:43 schreef Forever After het volgende:
Is dat dan niet precies wat Geert dan nu doet, ongeacht of je het met hem eens bent?


of dat precies zo is weet ik niet. mijn probleem met de pvv is en blijft dat het groepen mensen uitsluit. en dat is mijn inziens grondwet-onwaardig. vrijheid voor slechts een bepaalde bevolkingsgroep idem dito. even m.b.t. dat artikel: stel: die Herandez heeft wel een kopstoot uitgedeeld, ben ik benieuwd wat "Ik en de fractie" van maatregelen gaan nemen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-10-2010 13:52 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 8 oktober 2010 13:50 schreef Forever After het volgende:
Ik denk dat je er hier niet ver naast zit.




mee eens...extreem links en extreem rechts gebruiken dezelfde "taktieken". het doel is een andere, maar wordt daardoor ook nooit bereikt.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-10-2010 13:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 oktober 2010 13:52 schreef herrie het volgende:
mee eens...extreem links en extreem rechts gebruiken dezelfde "taktieken". het doel is een andere, maar wordt daardoor ook nooit bereikt.

Tsja, het sneue is dat 'een beetje links' en 'een beetje rechts' ook vaak genoeg zulke sneue tactieken gebruiken tegenwoordig. Over en weer gedemoniseer, alles op de spits drijven, polariseren, vermoeiend hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen