|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voetbalwedstrijden in het lage BTW-tarief? Seriously? :') Bioscopen vond ik al vrij treurig, maar dit... De tering. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Sja, wat is frauderen? Veel muzikanten kunnen ook de BTW aftrekken, voor snaren e.d. Boeiender |
|
...alhoewel dat voor sommige mensen niet zo'n enorm voordeel oplevert. Bruce Banner |
|
quote: Say what? Op instrumenten dan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, voetbal is koning helaas. Miljoenen gemeentegeld naar de diverse "prof" clubs, al dan niet in een stadion gepompt, miljoenen aan politie inzet, het kan niet op voor een spelletje... Boeiender |
|
Och jee, de haters zijn weer wakker hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ben helemaal geen hater Maar ik vind het wel raar dat voetbal zo ontzien wordt. Nou ja, eigenlijk vind ik dat niet raar, maar wel stom. Vind het ook stom dat de bioscopen ontzien worden, terwijl ik toch ook graag naar de film ga. Erg 'willekeurig' beleid, zo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nog vager? Ik vind Duitsers al vaag genoeg. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Dat is dan voor je beroep. Maar als je vrouw in een zogenaamde bedrijfsauto rijdt en bedrijfscomputer laat gebruiken, mag het niet geloof ik. Al komen ze er niet snel achter. |
|
quote: Kom maar met een doortimmerd relaas over waarom voetbal gespaard wordt en miljoenen extra mag kosten en cultuur moet inleveren. Boeiender |
|
quote: Hobby. En qua bedrijfsauto is de controle wel streng ja. Men maakt zelfs foto's van nummerborden in het weekend, bij meubelboulevards en dergelijke. Boeiender |
|
quote: Voetbal is oek koeltoer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehe, maar PROFvoetbal krijgt miljoenen.... Als het zo PROF is, waarom kunnen ze de broek zelf niet ophouden? Boeiender |
|
Fair point, snap ik ook niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
*krabbel krabbel* |
|
quote: Omdat Adidas, Nike, Puma ed tegenwoordig het koordje weglaten en het elastiek te slap is? Edit: dtdtdtdtdtdtd [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-11-2010 18:45] |
|
En dat is anders voor de rest van cultuur, omdat... ? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Omdat de bestuurders amateurs zijn. quote:Kan dat bij meer hobby's? Schilderen en zo? |
|
quote: Wel als je het collectief in een jasje giet. Boeiender |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wanneer de geboekte artiest / band een rechtspersoon is (bijv. een kleine zelfstandige of stichting) dan kun je per factuur uitbetalen. Alleen moet de artiest / band dan een VAR overleggen (Verklaring ArbeidsRelatie), waarmee hij / zij aantoont een bedrijf te zijn. En een kopie paspoort om aan te tonen dat hij / zij dezelfde persoon is als op de VAR staat. Buitenlandse artiesten kunnen nooit via een factuur worden uitbetaald. Dit kan alleen bij in Nederland ingeschreven artiesten. Schrijvers, componisten en journalisten zijn vrijgesteld van BTW wanneer ze een ‘artistiek product’ leveren (en dus niet voor een commercial muziek maken). Het BTW tarief voor optredende artiesten is 6%. Dit geldt ook voor DJ’s en VJ’s, maar niet voor mensen die diensten leveren als bemiddeling of geluidstechniek (= 19%). Dus de benodigdheden zijn: •Factuur op naam van ontvanger •VAR (Verklaring ArbeidsRelatie) •Kopie paspoort van eigenaar VAR http://www.openorg.nl/?n=Documenten.UitbetalenZelfstandigeArtiesten Pfffffff. Ingewikkeld allemaal. Een stortvloed aan regeltjes, daar kan ik beter maar niet aan beginnen als financiele chaoot zijnde. |
|
Zo, gaat lekker daar: Politie Eindhoven is gezag kwijt De politie van Eindhoven weet zich geen raad meer met een multicultureel getint gezelschap dat de wijk Eckart in haar greep houdt. Een inwoonster kreeg zelfs het goedbedoelde advies om maar geen aangifte te doen. Criminele Roma en Marokkanen, 'maar ook Nederlandse jongeren', jagen de buurt de stuipen op het lijf. Een bejaarde dame werd van haar scootmobiel beroofd. Dinsdag werd er een buurtgenoot doodgeschoten. De 'Schildstraatgroep’ handelt in drugs, steelt, vernielt en bedreigt, zo schrijft het Eindhovens Dagblad vandaag. 'Een paar maanden terug hebben ze bij die mensen dáár een ruit ingegooid, omdat die man de politie had gebeld', zo vertelt een anonieme bewoonster. De dienders slagen er echter niet in de veiligheid van de man te garanderen. 'Die mensen liggen ’s nachts te beven in hun bed, ze gaan binnenkort verhuizen', vertelt een 64-jarige vrouw die ook anoniem wil blijven. Een andere dame vertelt dat de politie zelfs adviseert om maar geen aangifte te doen, omdat de hoeders van de rust op straat de veiligheid van buurtbewoners niet meer kunnen garanderen. 'Ik ben ook uitgescholden. "Vuile kuthoer", riepen ze. Ik belde de politie. Ze zeiden: "we raden u aan om geen aangifte te doen, we staan niet in voor de gevolgen". The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |