IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2010 20:20 by XXL Profiel van XXL

Politiehond neemt etalagepop te grazen
Uitgegeven: 17 oktober 2010 19:38

PIJNACKER - Een politiehond heeft agenten die zondag een inbraak in een tuincentrum in Pijnacker (Zuid-Holland) onderzochten, op het verkeerde been gezet.

Dat heeft de politie zondag laten weten.

De hond moest naar verdachten zoeken. Toen agenten geblaf hoorden, bleek de hond een etalagepop voor een verdachte te hebben aangezien en er zijn tanden in te hebben gezet.

De inbrekers bleken al vertrokken.
© ANP



FAIL!!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2010 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 oktober 2010 19:55 schreef Vargen666 het volgende:
Zijn die kippen niets waard dan?

Ben geen pluimveehouder, dus weet er het fijne niet van.

Zijn die kippen trouwens nog eetbaar na zo'n incident?
Ze krijgen vaak de waarde van gebeouw plus dieren vergoed, maar doordat gebouw weg is kunnen ze niet opnieuw beginnen en dus moet er eerst gebouwd worden en zo lang dat duurt: geen productie dus geen inkomen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-10-2010 20:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 oktober 2010 20:20 schreef XXL het volgende:
Politiehond neemt etalagepop te grazen
Uitgegeven: 17 oktober 2010 19:38

PIJNACKER - Een politiehond heeft agenten die zondag een inbraak in een tuincentrum in Pijnacker (Zuid-Holland) onderzochten, op het verkeerde been gezet.

Dat heeft de politie zondag laten weten.

De hond moest naar verdachten zoeken. Toen agenten geblaf hoorden, bleek de hond een etalagepop voor een verdachte te hebben aangezien en er zijn tanden in te hebben gezet.

De inbrekers bleken al vertrokken.
© ANP



FAIL!!!!


Is dit nieuws? Kom op zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-10-2010 21:53 by XXL Profiel van XXL

Poepweek Safaripark trekt duizenden geïnteresseerden
Uitgegeven: 17 oktober 2010 20:46

HILVARENBEEK - De Poepweek in Beekse Bergen lijkt een groot succes te worden. Het safaripark in Hilvarenbeek trok de eerste twee dagen van de themaweek ruim tienduizend bezoekers.

Dat meldde een woordvoerder zondag. Normaal verkoopt Beekse Bergen zo'n zevenduizend kaartjes in een weekeinde in oktober.

,,Natuurlijk is het ook vakantie, en was het lekker weer'', nuanceert de woordvoerder. ,,Maar ook de Poepweek was een expliciete reden voor mensen om naar het park toe te komen.''

Geurtocht

In het safaripark staat een week lang poep centraal. Uitwerpselen vormen het centrale thema tijdens diverse tours en excursies. Zo wordt voor kinderen onder meer een geurtocht georganiseerd waarbij bezoekers verschillende drollen kunnen ruiken.

Ook vertellen de Rangers van het park uitgebreid over de weg die het voedsel aflegt in een leeuwenlijf, buffelbuik of bavianenromp. Wie niet genoeg kan krijgen van uitwerpselen, kan ook een emmertje met olifantenpoep kopen.

Volgens het park is de poep uitstekend te gebruiken als mest voor rozen. De Poepweek duurt tot 24 oktober.



:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 oktober 2010 19:55 schreef Vargen666 het volgende:
Zijn die kippen niets waard dan?

Ben geen pluimveehouder, dus weet er het fijne niet van.

Zijn die kippen trouwens nog eetbaar na zo'n incident?


Tis niet perse dat ze allemaal fikken, maar wel stikken.

De dode kippen mogen niet voor vlees gebruikt worden volgens mij omdat kippen eerst levend gekeurd moeten worden op gezondheid en vervolgens net na het slacht ook nog eens.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2010 22:11 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, da's wel vervelend. Kun je ze alleen zelf nog maar opeten. Maar ja, een paar honderd kippen...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Grote kans dat er dioxines inzitten door rook van verbrand plastic. 1 kippetje is niet zo erg maar als je die 45000 zelf zou opeten ga je er misschien wel aan kapot omdat je het ophoopt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2010 22:19 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Volgens mij is die dioxine niet het enige wat je dan ophoopt...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee de stroomrekeningen voor je vriesinstallatie beginnen ook aardig op te hopen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2010 22:27 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Om maar te zwijgen over de kosten voor de bouw van voorgenoemde vriesinstallatie.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en de daarbij behorende bouwfraude commissies


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2010 22:30 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Je zou ze in een baan om de aarde kunnen brengen. Wel taggen met locator beacons natuurljk.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bacons?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2010 22:40 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Beacons Elite. Ik had eigenlijk een uitgebreider, filosofischer antwoord van je verwacht. Maar ik kan me voorstellen dat je de interesse voor het onderwerp inmiddels kwijt bent.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2010 22:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja het uitzetten van vleeskippen in het een baan rond de ruimte is natuurlijk wel handig als noodrantsoen voor verdwaalde astronauten. het braden lukt misschien nog wel in de zon. Maar lastig om het in je helm te krijgen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2010 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik denk dat ze in België snel een regering zullen hebben...

De afkeer tussen Vlaamse en Franstalige onderhandelaars bereikt soms ongekende hoogten. In een opmerkelijk krantenartikel in La Libre Belgique komen de onderhandelaars anoniem en off te record aan het woord. 'Opgelet, niet voor gevoelige zielen', staat er boven de tekst.

Het is off the record, schrijft de krant herhaaldelijk en er zijn ook geen sporen meer terug te vinden van wat de verschillende onderhandelaars in de loop van vele maanden aan journalisten hebben laten ontvallen. Maar de citaten tonen wel aan hoe verzuurd het onderhandelingsklimaat is geworden tussen Noord en Zuid. Een overzicht van de meest opmerkelijke passages.

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Dat is een ziekelijke vent. Ik ben ervan overtuigd dat hij echt een probleem heeft. Hij kijkt zijn gesprekpartners nooit in de ogen en heeft altijd een vertroebelde blik. Zodra de onderhandelingen een beetje uitlopen, toont hij tekenen van lichamelijke zwakte en vermoeidheid. Om zich terug een beetje op te peppen eet hij wafels, kilo’s wafels.

Een Vlaming over de PS: ‘Het is een echte kwelling om te onderhandelen met de PS. Het is fysiek moeilijk om naast hen plaats te nemen. Wij komen over niets overeen. Op alle vlakken verschillen wij fundamenteel van elkaar. Hun nota’s lijken meer op communistische pamfletten dan op iets anders. Dit is de hel. We leven al vier maanden in de hel.'

Een Franstalige over Bart De Wever. ‘Hij kan niet onderhandelen. Soms zegt hij op bepaalde punten ja, maar dan koppelt hij terug met zijn strategogroep en keer op keer lapt hij ons hetzelfde. Met zijn klein benepen stemmetje zegt hij dan: ‘Het spijt me echt, maar ik kan het akkoord niet aanvaarden. Ik heb me vergist, maar ik had geen ja mogen zeggen, sorry’.'

Een Vlaming over Laurette Onkelinx en Joëlle Milquet: ‘Onkelinx is de ergste, ze roept en tiert, maar niemand is nog onder de indruk van haar. Ze verkoopt alleen maar wind. Eigenlijk zijn zowel Onkelinx als Milquet debiel. Ze begrijpen er niets van.’

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Die vent is pure horror. Hij doet ontzettend laatdunkend over de Franstaligen en ook over de andere Vlaamse onderhandelaars. Mochten de mensen de waarheid weten, het land zou ontploffen. Het is werkelijk ondenkbaar.’

Een Vlaming over Elio Di Rupo: ‘Hij heeft niet goed begrepen dat wie eerste minister wil worden wat actie moet ondernemen. In plaats daarvan maquilleert hij zich. Iedereen kan perfect voorspellen wanneer de onderhandelingen weer eens op niets zijn uitgedraaid. Het volstaat om te kijken naar Di Rupo. Hij verlaat de zaal voortijdig en holt naar de toiletten om zich te schminken. Hij moet er toch goed uitzien voor de camera’s.’

Een Franstalige over De Wever: ‘Het probleem ligt bij de persoonlijkheid van ‘ce type’. Hij is zeer autoritair en slim. De andere Vlaamse partijen ziet hij als het laagste van het laagste waarbij hij voortdurend herhaalt dat hij eigenlijk tachtig procent van de Vlamingen vertegenwoordigt. Hij ziet er uit als een tamme goedzak, maar de schijn bedriegt. In feite is hij een grote leugenaar. Hij komt zijn politieke beloften niet na.’

Een Vlaming over Milquet: ‘Van Milquet weten we dat ze zot is. Zelfs als we op een dag een akkoord bereiken met de PS is zij in staat om het eigenhandig op te blazen.’

Een Franstalige over de Vlamingen: ‘Eigenlijk willen de Vlamingen helemaal geen onafhankelijkheid, want ze weten dat ze dan Brussel moeten opgeven. En Vlaanderen zonder Brussel, wat stelt deze regio met haar zoeaventaal internationaal voor?
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20101006_020


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-10-2010 10:27]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 11:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
'Wilders totaal geradicaliseerd'

AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is ''totaal geradicaliseerd'' in het isolement waarin hij lang heeft verkeerd. Dat zei voormalig VVD-leider Frits Bolkestein zondag in het televisieprogramma Buitenhof.

Iedere politicus in een isolement radicaliseert", stelde hij. Het zou volgens Bolkestein veel beter zijn geweest als Wilders in de VVD-fractie was gebleven. Wilders was in de jaren negentig fractiemedewerker van de VVD, die toen onder leiding van Bolkestein stond.

In 1998 werd Wilders Tweede Kamerlid voor die partij. In 2004 stapte hij echter uit de VVD omdat hij, in afwijking van de partijlijn, vindt dat Turkije geen lid kan worden van de Europese Unie.




Ongepast

Bolkestein is het op dat punt met Wilders eens, omdat het in zijn ogen een "fatale ontwikkeling" zou zijn als Turkije deel van de EU wordt. Bolkestein is het echter niet eens met uitlatingen van de PVV-leider over de Koran.

"De Nederlandse samenleving is gebaseerd op de vrijheid van godsdienst. Om dan te zeggen dat de Koran verboden moet worden, dat past niet."


Beste stap

Wilders stelde in een reactie dat Bolkestein "in de war" moet zijn geweest. "Ik ben niet radicaal noch geradicaliseerd maar spreek de waarheid over de kwalijke ideologie die islam heet en anderhalf miljoen kiezers bewijzen mijn gelijk.

En de beste stap in mijn politieke loopbaan is mijn vertrek bij de VVD - een stap naar de vrijheid - geweest", aldus Wilders.


Aansluiting

Bolkestein ondersteunt het minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV. Maar hij is het niet eens met het hele regeerakkoord. Hij vindt dat de coalitiepartijen op twee punten "meer aansluiting" moeten zoeken met de landen om ons heen. Zo moet ontwikkelingshulp worden verlaagd naar het gemiddelde niveau in Europa.

"Dat is ongeveer de helft van wat wij doen", zei Bolkestein. Daar staat volgens hem tegenover dat de subsidie van kunst en cultuur omhoog moet. "Op die punten ben ik ongelukkig met het regeerakkoord."


Verantwoordelijkheid

Volgens Bolkestein was het beter geweest als Wilders zelf ook lid van het kabinet was geworden. Als de PVV-voorman bijvoorbeeld minister van Buitenlandse Zaken was geworden, had hij "de volle verantwoordelijkheid van zijn eigen standpunt" moeten uitdragen. "Dan had hij gemerkt wat dat betekent."

Bolkestein vindt dat mensen gelijk hebben als ze zeggen dat Wilders de verantwoordelijkheid pas voelt als lid van het kabinet en niet als hij een soort buitenboordmotor is. "Maar dat wilde het CDA niet", aldus Bolkestein.

Waarom zouden anderhalf miljoen mensen het niet bij het verkeerde eind kunnen hebben? En waarom telt de stem van de miljoenen mensen die het niet met hem eens zijn op dit punt niet in deze? Verder denk ik dat Bolkestein aardig wat wijze woorden spreekt in deze.



[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-10-2010 12:15]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 12:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 18 oktober 2010 10:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk dat ze in België snel een regering zullen hebben...

De afkeer tussen Vlaamse en Franstalige onderhandelaars bereikt soms ongekende hoogten. In een opmerkelijk krantenartikel in La Libre Belgique komen de onderhandelaars anoniem en off te record aan het woord. 'Opgelet, niet voor gevoelige zielen', staat er boven de tekst.

Het is off the record, schrijft de krant herhaaldelijk en er zijn ook geen sporen meer terug te vinden van wat de verschillende onderhandelaars in de loop van vele maanden aan journalisten hebben laten ontvallen. Maar de citaten tonen wel aan hoe verzuurd het onderhandelingsklimaat is geworden tussen Noord en Zuid. Een overzicht van de meest opmerkelijke passages.

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Dat is een ziekelijke vent. Ik ben ervan overtuigd dat hij echt een probleem heeft. Hij kijkt zijn gesprekpartners nooit in de ogen en heeft altijd een vertroebelde blik. Zodra de onderhandelingen een beetje uitlopen, toont hij tekenen van lichamelijke zwakte en vermoeidheid. Om zich terug een beetje op te peppen eet hij wafels, kilo’s wafels.

Een Vlaming over de PS: ‘Het is een echte kwelling om te onderhandelen met de PS. Het is fysiek moeilijk om naast hen plaats te nemen. Wij komen over niets overeen. Op alle vlakken verschillen wij fundamenteel van elkaar. Hun nota’s lijken meer op communistische pamfletten dan op iets anders. Dit is de hel. We leven al vier maanden in de hel.'

Een Franstalige over Bart De Wever. ‘Hij kan niet onderhandelen. Soms zegt hij op bepaalde punten ja, maar dan koppelt hij terug met zijn strategogroep en keer op keer lapt hij ons hetzelfde. Met zijn klein benepen stemmetje zegt hij dan: ‘Het spijt me echt, maar ik kan het akkoord niet aanvaarden. Ik heb me vergist, maar ik had geen ja mogen zeggen, sorry’.'

Een Vlaming over Laurette Onkelinx en Joëlle Milquet: ‘Onkelinx is de ergste, ze roept en tiert, maar niemand is nog onder de indruk van haar. Ze verkoopt alleen maar wind. Eigenlijk zijn zowel Onkelinx als Milquet debiel. Ze begrijpen er niets van.’

Een Franstalige over Bart De Wever: ‘Die vent is pure horror. Hij doet ontzettend laatdunkend over de Franstaligen en ook over de andere Vlaamse onderhandelaars. Mochten de mensen de waarheid weten, het land zou ontploffen. Het is werkelijk ondenkbaar.’

Een Vlaming over Elio Di Rupo: ‘Hij heeft niet goed begrepen dat wie eerste minister wil worden wat actie moet ondernemen. In plaats daarvan maquilleert hij zich. Iedereen kan perfect voorspellen wanneer de onderhandelingen weer eens op niets zijn uitgedraaid. Het volstaat om te kijken naar Di Rupo. Hij verlaat de zaal voortijdig en holt naar de toiletten om zich te schminken. Hij moet er toch goed uitzien voor de camera’s.’

Een Franstalige over De Wever: ‘Het probleem ligt bij de persoonlijkheid van ‘ce type’. Hij is zeer autoritair en slim. De andere Vlaamse partijen ziet hij als het laagste van het laagste waarbij hij voortdurend herhaalt dat hij eigenlijk tachtig procent van de Vlamingen vertegenwoordigt. Hij ziet er uit als een tamme goedzak, maar de schijn bedriegt. In feite is hij een grote leugenaar. Hij komt zijn politieke beloften niet na.’

Een Vlaming over Milquet: ‘Van Milquet weten we dat ze zot is. Zelfs als we op een dag een akkoord bereiken met de PS is zij in staat om het eigenhandig op te blazen.’

Een Franstalige over de Vlamingen: ‘Eigenlijk willen de Vlamingen helemaal geen onafhankelijkheid, want ze weten dat ze dan Brussel moeten opgeven. En Vlaanderen zonder Brussel, wat stelt deze regio met haar zoeaventaal internationaal voor?
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20101006_020



Vermakelijk.

Wat betekent 'zoeaventaal' precies?



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 12:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 18 oktober 2010 11:58 schreef bastianus het volgende:
Waarom zouden anderhalf miljoen mensen het niet bij het verkeerde eind kunnen hebben? En waarom telt de stem van de miljoenen mensen die het niet met hem eens zijn op dit punt niet in deze? Verder denk ik dat Bolkestein aardig wat wijze woorden spreekt in deze.




Mee eens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2010 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1,5 op de 16, niet significant.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 12:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 18 oktober 2010 12:17 schreef Jenje het volgende:
1,5 op de 16, niet significant.


Er hebben natuurlijk geen 16 miljoen mensen gestemd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2010 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

maar er zijn wel zoveel nederlanders. (of zijn we al verder?)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 12:25 by bastianus Profiel van bastianus

Er zijn ongeveer 12 miljoen stemgerechtigden. Dus een achtste daarvan heeft PVV gestemd. Dat zijn er best veel, maar er zijn er dus nog meer die dat niet gedaan hebben.
Maar al had de meerderheid PVV gestemd, dan bewijst dat natuurlijk nog steeds niet dat Wilders gelijk heeft. De voormalige Duitse rijkskanselier uit de jaren dertig had ook een democratische meerderheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2010 13:03 by XXL Profiel van XXL

Junks betaald voor sterilisatie
Uitgegeven: 18 oktober 2010 06:48

LONDEN - Drugsverslaafden in Engeland krijgen 200 pond (209 euro) aangeboden als ze zich laten steriliseren. Het aanbod komt van de Amerikaanse instelling Project Prevention.

De eerste Brit die het geld aanneemt is de 38-jarige drugsverslaafde John uit Leicester, die zegt dat hij ''nooit vader zou moeten worden'', meldde de Britse omroep BBC maandag.

Oprichtster Barbara Harris erkent dat haar werkmethode uitkomt op omkoping.

Volgens haar is het de enge manier om te voorkomen dat baby's beschadigd raken door drugs tijdens de zwangerschap. Harris heeft in de VS al 3500 verslaafden betaald om geen kinderen te krijgen.

De methode krijgt kritiek van Britse instellingen voor verslavingshulp. ''Het exploiteert erg kwetsbare verslaafde mensen op het laagste punt van hun leven'', zei Simon Antrobus van Addiction.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 13:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 18 oktober 2010 13:03 schreef XXL het volgende:
Junks betaald voor sterilisatie
Uitgegeven: 18 oktober 2010 06:48

LONDEN - Drugsverslaafden in Engeland krijgen 200 pond (209 euro) aangeboden als ze zich laten steriliseren. Het aanbod komt van de Amerikaanse instelling Project Prevention.

De eerste Brit die het geld aanneemt is de 38-jarige drugsverslaafde John uit Leicester, die zegt dat hij ''nooit vader zou moeten worden'', meldde de Britse omroep BBC maandag.

Oprichtster Barbara Harris erkent dat haar werkmethode uitkomt op omkoping.

Volgens haar is het de enge manier om te voorkomen dat baby's beschadigd raken door drugs tijdens de zwangerschap. Harris heeft in de VS al 3500 verslaafden betaald om geen kinderen te krijgen.

De methode krijgt kritiek van Britse instellingen voor verslavingshulp. ''Het exploiteert erg kwetsbare verslaafde mensen op het laagste punt van hun leven'', zei Simon Antrobus van Addiction.
© ANP






BELACHELIJK!

Jammer dat haar eigen vader vroeger niet gesteriliseerd is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen