|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
leve de positieve discriminatie voor MIJ signature |
|
quote: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Een keer gaan bieren, dan maar? Lijkt mij wel interessant Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk dat je 't zelf al aangeeft. Het is maar een forum. Hoe boeiend is het nu dat een forumlid je zonder argumenten een racist noemt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja, jij mag ook meedoen, G-L. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik voel me vereerd. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Mooi. Neuken? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Niet op de eerste date. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dan skippen we die maar! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
fassist --> fascist signature |
|
No shit. Je moeder. |
|
quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Persoon onder trein op Utrecht Centraal Uitgegeven: 21 november 2010 22:51 Laatst gewijzigd: 21 november 2010 22:56 AMSTERDAM - Een reiziger is zondagavond even voor half negen op Utrecht Centraal Station onder een trein gekomen. © ANP Het incident vond plaats op perron 5. De politie is inmiddels aanwezig voor verder onderzoek. Of het gaat om zelfdoding is nog onduidelijk. Op alle trajecten van en naar Utrecht rijden hierdoor minder treinen. "Het is moeilijk in te schatten hoe groot de vertraging precies is, maar we gaan uit van een kwartier", zegt een woordvoerder van Prorail. Zij schat dat de treinen rond 23.00 uur weer volgens het boekje rijden. Volg de reacties over dit onderwerp op Twitter © NU.nl/Novum :') Je moeder. |
|
quote: Ik denk dat er mensen rond lopen die er van uit gaan dat ze niet racistisch zijn. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Er wordt wel snel vanuit gegaan dat hij het niet overleefd heeft. 10% van de aanvaringen van persoon met trein is toch niet dodelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Snel? Het gaat om iemand die om half negen onder een trein komt, en het bericht wordt vlak voor elven uitgegeven, lijkt me dat dan wel duidelijk is of 'ie dood is of niet... |
|
Volgens mij heeft Ingrimd de lijkkist voorbij zien komen, dus ik denk dat hij dan vrij dood was. |
|
Hij heeft het inderdaad niet overleefd. Ik werk op dat spoor en was gisteravond toevallig ook aan het werk. Man is gesprongen, heeft nog heel eventjes geleefd maar overleed al snel ter plekke. Fucking chaos uiteraard weer met de treinen... |
|
quote: Dat ook ja |
|
Dat geneuzel met die treinen doen ze verdomme altijd op momenten dat ik niet in Utrecht hoef te zijn voor werk. Verder is het natuurlijk triest. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-11-2010 12:23] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee ik bedoel eigenlijk dat er in het bericht niet expliciet wordt vermeld dat hij dood is. Zo vanzelfsprekend is het eigenlijk niet bij botsingen met een trein. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar wel 90% vanzelfsprekend Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
haha klopt! en ik geloof dat het sterftecijfer wat langer erna toch wel iets hoger is. Maarja meeste mensen denken dat je geen enkele kans hebt, maar het is toch wel verstandig de juiste zelfdodingsconsulent te nemen. Ik denk dat ik ook maar eens reclame ga maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vraag me af hoeveel kans je maakt tegen een Arriva diesel-boemeltje hier in het noorden. Ze rijden volgens mij minder hard en ze hebben een minder solide voorkomen dan de NS-treinen. Hmmm.. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 22-11-2010 16:22] Verrassend triviaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |