|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2010/11/verslavingstherapeut_rookt_cry.html Hm, dat is toch gewoon het opdoen van praktijkervaring? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ik quote even de text: Een beroemde Britse verslavingstherapeut is betrapt toen hij samen met een Thaise hoer de drug crystal meth rookte in een hotelkamer. Hollywoodsterren en andere beroemdheden die willen afkicken van hun verslaving kwamen naar het revalidatiecentrum van de 44-jarige Simon Gunn in de Thaise hoofdstad Bangkok. Op een uitgelekte video is te zien hoe een zorgeloze Gunn zijn duimen omhoog steekt in een wolk van rook. Gunn zelf zegt dat hij erin is geluisd door een ontevreden medewerker van zijn kliniek en dat hij teveel had gedronken toen hij zijn fout beging. Hehehe. Nou is dit al geen goede reclame maar ik vraag me serieus af of zijn verweer bij gaat dragen aan enige imagoverbetering. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Apart. |
|
In veel gevallen heeft verkrachting niet zozeer te maken met sexuele opwinding maar meer met met het hebben van macht over het slachtoffer of vernedering. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-11-2010 21:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar heb ik m'n werk gelukkig al voor. Je moeder. |
|
Ah, ok. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou geld waard...het frituurvet wordt gebruikt voor dieselauto's. Het komt dus door de hoge benzineprijs. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wie o wie!!! Onbekende raket boven Californië AMSTERDAM - Het Amerikaanse ministerie van defensie onderzoekt of er voor de zuidkust van Californië een raket is gelanceerd en zo ja, wie het projectiel heeft afgevuurd. Dat heeft het ministerie gezegd. © ANPOp een video die op de website van nieuwszender CBS werd geplaatst, is te zien hoe een raket of vergelijkbaar object de lucht in schiet en boven de Grote Oceaan een groot condensspoor achterlaat. De videobeelden werden gemaakt door een nieuwshelikopter. Het Amerikaanse leger heeft geen idee wie voor de lancering verantwoordelijk is, maar het leger lijkt er niets mee te maken te hebben. |
|
TESLA IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
SAN DIEGO - De redding is nabij voor de 4500 mensen aan boord van het gestrande cruiseschip Carnival Splendor voor de kust van Mexico. © ANP Sleepboten brengen het enorme schip naar de haven van San Diego in de Amerikaanse staat Californië. Daar kan het donderdag arriveren. Het schip kwam maandagmorgen stil te liggen na een brand in de machinekamer. De airconditioning is uitgevallen en telefoons doen het niet. Voedsel is bedorven omdat de koel- en vrieskisten zijn uitgevallen. Technici kregen de toiletten en watervoorziening weer aan de praat, maar de scheepsmotoren blijven kapot. ''De omstandigheden aan boord zijn erg uitdagend. We verontschuldigen ons oprecht voor alle ongemak'', zei president Gerry Cahill van cruisemaatschappij Carnival Corporation. Oefening afgebroken Passagiers krijgen voeding en drinken geleverd door helikopters van het Amerikaanse vliegdekschip USS Ronald Reagan. Dat enorme vliegdekschip heeft een oefening afgebroken om het cruiseschip te bevoorraden. Het 290 meter lange cruiseschip Carnival Splendor was met 3300 passagiers en bijna 1200 bemanningsleden sinds zondag op weg. Het maakte een zevendaagse rondvaart vanuit Long Beach bij Los Angeles. Een drie uur durende brand in de machinekamer maakte het schip stuurloos. De passagiers werden eerst allen vanuit hun hutten naar het bovendek gestuurd, als voorzorgsmaatregel. Later mochten ze terugkeren naar hun hutten. De passagiers van het gestrande schip krijgen hun ticket volledig vergoed. Ze krijgen ook een gratis nieuwe cruise aangeboden van de maatschappij. ----------------------------------------------------- Cruiseship Terror anyone? Black seeds of bunny! |
|
Nee, liever niet. Boeiender |
|
quote: Alle waardes/prijzen zijn relatief en gekoppeld aan elkaar. Het komt ook omdat biodieselkitjes gemakkelijk te bestellen zijn en de informatie nu wijdverspreid op internet staat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er is een enorm verschil tussen wat overmatig druqz gebruik en een verslaving, deze meneer zal dat wel ook wel weten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alleen in het weekend, want dan kun je niet verslaafd raken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Meestal zijn mensen die verslaafd zijn en er van af willen niet gebaat bij de boodschap dat 'overmatig drugs gebruiken' wat anders is dan 'verslaafd zijn'. Laat staan dat 'recreatief drugs gebruiken' wat anders is dan 'verslaafd zijn'. Meestal zijn dat soort opties nl niet meer reeel. Dus iemand die verondersteld wordt iemand van een verslaving af te helpen zou zeker niet geassocieerd/betrapt moeten worden met gebruiken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit is inderdaad wat onvoorzichtig gedrag en wel iets tever voor de reputatie van een verslavingsdeskundige. Maar niet vergeten dat veel mensen die naar rehab worden gestuurd misschien wel probleem gedrag vertonen maar niet perse verslaafd zijn. Ik snap dat je in een alcoholisten kliniek geen bier in de koelkast zet, maar je bent pas echt afgekickt als je thuis wel bier in je koelkast met rust kan laten of als je gewoon weer gematigd weet te gebruiken. Natuurlijk wel problematisch, maar veel mensen geven de drugs de schuld van verslaving wat gewoon bullshit is. Het is je eigen gedrag wat je niet onder controle wil/kan houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Eens. quote:Oneens. quote:Eens. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:+1. Ik moet echt van peuken afblijven, weet zeker dat ik zo weer een pak sjek koop als de eerste smaakt. Gewoon niet doen dus. Idem met bruin, de eerste keer dat ik dat deed, wist ik dat ik het nooit meer moest doen wegens te verslavend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bruin is een van de weinige substanties (van de bekende soorten dan he) die ik nooit heb gedaan, naar horen zeggen is dat idd erg verslaven. Sorry ElitE, is dat eeb substantie die heel erg meerijdt op het karakter van mensen met psychologische problemen waardoor ze sneller verslavingsgevoelig zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Waar heb je het nu over? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat ElitE altijd zo benadrukt dat een verslaving niet zozeer ligt aan de chemische sustantie zelf, maar aan het karakter van de gebruiker. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Waarom niet eigenlijk? Alleen, er is ook nogal wat vernacheld aan het onderwijs de laatste decennia, waardoor veel goede leerkrachten uitgeblust zijn geraakt. Zou daar ook niet een oorzaak kunnen liggen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nouja karakter is een vaag begrip, eigenlijk is het wat breder. En het belangrijkste is natuurlijk dat diegene ietwat uitzichloos is en/of niet echt met realiteit bezig wilt zijn. Karakter en extreme omstandigheden zijn niet altijd erg te buigen waardoor drugs inderdaad gevaarlijk wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nouja ik bedoel niet dat je nog verslaafd bent als je dat niet kunt weerstaan. Maar je bent natuurlijk veel steviger in je schoenen als je met blootstelling aan het middel niet meer de fout in gaat. Dat dit in praktijk meestal niet werkt is natuurlijk wat anders, je vervalt gemakkelijk in oude patronen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |