|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij is er überhaupt geen coherente danwel met kennis onderbouwde visie op onderwijs en doet iedereen maar wat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Juist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Afbreken en teruggaan naar het meester-knecht idee? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2010/11/mysterieuze_raket_was_vliegtui.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat sowieso, zodra je het vermogen verliest om automatisch een nieuwe taal op te nemen beginnen ze ermee op school. Goed systeem ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: *fluit* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Was een vliegtuig uit 'aparte' hoek gefilmd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: *g* |
|
Jozef, met een 1 miljoen waard zijnde viool van enorme emotionele waarde de trein instappen... Je moeder. |
|
wow als ik mijn camera mee neem in de trein dan heb ik mijn tas al de hele reis op schoot, ik kan me niet voor stellen dat je zoiets zou vergeten |
|
quote: Ik kan niet ophouden naar jouw avatar te kijken. |
|
Leuk is ie he Van de Devin Townsend website gejat. |
|
Misschien zat die man op zn iphone die avatar te bekijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Amsterdam... het Rijssen van de randstad.... Boeiender |
|
Wat een gezeik. Hoe zit het nou met de vrijheid van meningsuiting tegenwoordig? Je mag wel moslims als groep veroordelen, maar geen homo's? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Homo's worden niet als politieke ideologie gezien... Boeiender |
|
Ik vind Onweerwolf anders verdacht streng in het leer. |
|
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je hebt je pino gevonden ja? |
|
quote: Je mag ook niet oproepen tot geweld jegens moslims. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Zo is het wachten totdat de teksten van metalbands eens onder de loep worden genomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
heeh idd, behoorlijk wat oproepen tot geweld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mag duidelijk zijn dat dat grosso modo niet zo concreet is, maar bedankt voor de irrelevante side-step Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |