|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zou zeggen, waag het er op ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Best sneu ja, dat je door een dooie overreden word .. |
|
Hehehe. Je hebt vast meer kans op overleven met zo'n ding dan geraakt worden door een Koploper met 140 km/h [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-11-2010 16:26] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Bij de boemel naar Enschede lukt het ook en dan kunnen alle passagiers in de voorste coupé meegenieten. |
|
quote: Je kan er ook voor kiezen om door Lisbeth List of Marianne Timmer overreden te worden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Spurt#Noordelijke_Nevenlijnen "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Zeker triest. Dacht ie net alles terug op de rails te hebben gebeurt er zoiets. |
|
Inderdaad, dan komt het als een harde klap aan. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Jammer de man had veel overredingskracht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bij de Sjoukje Dijkstra stel ik me toch eerder zo'n robuuste uit de kluiten gewassen stoomloc voor, met een zeer stevig onderstel natuurlijk. Prima overredingsmateriaal dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bastianus: check die link van mij drie of vier posts terug... Ik weet niet of dat als "robuust" overkomt. :D "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Dat ziet er meer uit als een Kate Moss of een ander anorectisch type dan als een Sjoukje inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: (SN) Minder handig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Uhu. |
|
quote: Inmiddels al wat dode militairen aan kant van Z-Korea. Niet best. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Zo, kan ze misschien eindelijk eens wat aandacht aan haar kroost besteden, Zelthor, offe, Ascendant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zou tijd worden, ze zat er al te lang volgens de eigen regels van Groen Links. Als ze nog een termijn zou aanblijven was het wel heel ongeloofwaardig geworden. |
|
Ik vind het jammer dat ze weggaat. Ben benieuwd wat ze daar verder gaat doen, goede ideoloog En wat betreft die regels, klopt, maar er staat ook in de regels dat ze dispensatie kon krijgen en dat is dus ook gebeurd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Femke heerst! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: of een fotoshoot met diverse objecten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Nah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee daarom moet ze ook weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zou haar droog anaalen. Wat jij? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik denk niet dat ze daar vandaag zin in heeft, ze Twitterde namelijk vanmiddag nog dat ze koorts heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |