|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister wat 'foute' films gekeken: - Black Dynamite - Enter the Dragon - Total Recall Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Total Recall is geen foute film. |
|
Oh ja, ik heb laatst Barbarella gekeken. Was lang geleden. Maakt nog steeds indruk. |
|
quote: hehe vind je? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Old-school Arnie. |
|
Gisteravond Terminator 2 eens gedownload en gekeken en heb perongeluk de extended versie afgehaald, wel leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Snap ik, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Wel leuk. Je bedoelt fucking classic!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
x-men first class. Een van de beste superheldenfilms die ik heb gezien. Dit vooral dankzij de zeer sterke manier waarop magneto en prof. x worden neergezet. en er is een supercameo(ik verklap niks) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-06-2011 11:15] |
|
quote: Blijft ook een klassieker. Geinig dat zoveel mensen er inspiratie aan hebben ontleend. Duran Duran bijvoorbeeld. Verrassend triviaal |
|
eindelijke Black Swan gezien film maakt indruk |
|
Good Will Hunting. :') Maar snel aan mijn broertje gegeven. |
|
Echt waar joh? Vond ik persoonlijk een uitstekende film anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja, hij is ook wel goed ontvangen. Ik vond het een baggerfilm, heb alleen af en toe kunnen lachen om hoe overdreven alles werd gebracht en het acteerwerk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-06-2011 12:19] |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: vond hem jou wel passen eigenlijk maar is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet het is jouw schuld niet signature |
|
Hahahaha, wat een belachelijke scene was dat. |
|
quote: Mee eens! Geen enorme fan van superheldenfilms, maar toffe film! |
|
quote: heersch. Maar santa sangre en holy mountain zijn beter. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Halloween. |
|
gisteren drive angry gezien. wat een verschrikkelijke film... david morse was wel een verademing, misschien de enige acteur die GOED acteerde, en dan in zo'n klein rolletje. Jammer, cage, jammer... zonde ook van het verhaal, had best goed kunnen zijn. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Carlito's Way,Scarface en The Godfather trilogy. Pacino overload. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |