|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeersch!!! Uit de as van Altar en EternalConspiracy is de gloednieuwe brute deathmetal formatie Monolith onstaan. Afgelopen maand heeft Monolith de promo Obliteration of the Despised opgenomen en daarvan zijn nu mp3's te downloaden op www.monolith-deathcult.com. Veel plezier ermee en spuw uw gal in ons gastenboek Line-up: Michiel Dekker (Deadhead) - guitar/vox Robin Kok (Exposing Innards, Slayne) - Fretless/vox Martijn Moes (ex-Eternal Conspiracy) - guitar/vox Sjoerd Visch (ex-Altar, To Elysium) - battery |
|
Heeersch!!! ??? waarom? Heeersch!!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-10-2002 23:38] Suck my piss |
|
McDoom gaat downloaden. Heersch! |
|
Godver zit jij hier nu ook al te spammen Dekker? Mag van mij gerust hoor.. de nummers klinken prima... EN WAAR BLIJFT MIJN DEMO????? |
|
klinkt wel leuk Trieste gast |
|
klinkt zeker niet verkeerd moet ik zeggen |
|
|
|
sjoerdjuh! hehehe monolith is zeker de moeite waard... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Heb de promo gisteren binnen gekregen en hij klinkt erg goed! Hopelijk kunnen we snel een full-album verwacht (dus eerst maar een platendeal?). Op je knie en pijp voor genade! |
|
zeer goeie muziek dit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
kickn |
|
Ik heb de CD maar besteld, 6 euro is niet zoveel, alleen wordt het onder rembours verstuurd ofzo? |
|
ik weet niet, er staat alleen een invulform op site [heb ik ook gedaan] met daarna de melding dattie verstuurd wordt... ik heb hem ook nog niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hmm, er heeft iemand met mijn ouwe nick lopen spelen, kan mij niet herinneren dat ik dat geschreven heb Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die post is onderhand 2 jaar oud he .. |
|
ja ik weet het, kan me niet herinneren dat ik TMDC een interessante DM band heb gevonden, ook niet 2 jaar terug. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je was toen onze grootste fan. Waarschijnlijk had je nog geen noot gehoord en was je diep onder de indruk van de bezetting. |
|
hmmm heb de mp3`s beluisterd en kan niet zeggen dat het me wat doet, heersch is er nog echt niet bij... |
|
quote: |
|
Hé MOA, verkoop je die platen nog? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:dat zal het zijn geweest Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zijn dat niet die nazi's? |
|
quote: Volgens die simpele Belgen wel.. Slayer - Angel of Death = maar geen nazis. Brett Easton Ellis - American psycho = schrijver is geen psychopaat. Lees een tekst eens goed door.. Dat ze arrogant (kunnen) zijn is een ander verhaal.. En de nummers beuken wel lekker. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 21-10-2004 16:44] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Net geluisterd...1e indruk; Schutters!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |