|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
aargghhh! |
|
Euhh....alles kwijt? spelfout weggehaald... |
|
Eh? hehe Overigens wel benieuwd naar het nieuwe album |
|
Onrust stoken. +1 |
|
Snel alles naar een nieuwe schijf kopieeren als het nog kan. Ik ken dat scherm veel te goed [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-11-2007 17:26] |
|
Het is net de Sinterklaas-intocht. Zal de stoomboot op tijd zijn? Weet de wegwijspiet de juiste weg te vinden? Zal de Bluescreen Of Death de doodsteek zijn voor TMDC? Blijf kijken kindertjes! Mja, vond sinterklaas toch wel spannender... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Geweldige promomachine hebben de mannen gemaakt, zeg! Op elk bericht wordt gereageerd, en zelfs de mensen die het allemaal maar stom vinden blijven maar reageren [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-11-2007 17:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, jij!!1!11! |
|
quote: Ja, ik. Ik blijf maar tikfouten maken vandaag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je vergeet je punt. Sterker nog, je vergeet je punten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Een smiley is ook een punt . Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Van de kenners heb ik begrepen dat dit geen bluescreen of death is. het vreemde is dat we met een Mac werken.... |
|
quote: Het is wel een BSOD. Blauw scherm, error, system crash, wat moet er nog meer gebeuren? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote:pfff, de kinderen. Fuck the world and fuck you |
|
Goede insteek voor de nieuwe promotietour: TMDC - the only band that can crash a Mac! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah kijk! Ze kijken het van het grote voorbeeld af he Als wij zostraks populairder worden dan bestaat de kans dat ze onze muziek ook gaan kopieren Dit bericht is gemod door Wansmaak [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-11-2007 20:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Populaider. Mooi woord, ik zie een verband met groupies. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Iedereen heeft toch al alles afgekeken van Judgement Day jongens... Fuck the world and fuck you |
|
Hahaha, ja, die vrouwelijke grunt hadden wij tesamen met een mannelijke grunt al in 1995, ja. Dat mis ik nog, een mtv stream telt natuurlijk niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Kwa Bluescreens is toch, daar is die weer, Karl ons grote voorbeeld. Die heeft een sneltoets voor een BSOF op zijn midipedaal. Blue!!! Screen!!! of Vengeance!!!*trap*-->uit |
|
quote: |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |