|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ik heb jou ook gemist Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hehe. Ik ben eigenlijk aan het werk en een beetje tussen de bedrijven door aan het posten. Wilde niet in een lang gesprek verzeild raken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en zo houden we tmdc weer omhoog, hun ook weer blij, cheers! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
SHIRT VERDORIE! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: of tmdc hoofdoekjes Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehehe, no one wins, we all loose. Oud Vuil. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-01-2005 7:40] Bruce Banner |
|
quote: Najah, ik doelde meer op zm-beleid. quote: Ik meende uit je bijdrage aan de drummen-topic op te maken dat je al voorzien bent. Nog altijd niet compleet? [edit]En nee, ik doe ze nog steeds niet weg (ondanks het feit dat ik ze momenteel niet gebruik). Just in case.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-01-2005 12:06] Touché, pussycat! |
|
quote: Tja, de originaliteitsprijs zullen ze nooit winnen, maar wat klinkt het toch lekker! |
|
Mooi artwork trouwens. Oud Vuil. |
|
Dat is inderdaad een heel erg wit crematorium. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Een andere kleur was ook niet echt heel toepasselijk geweest. Maar goed, tis ook handig. Valt op in de platenzaak etc. Oud Vuil. |
|
Mmm... Klinkt idd bruut! Heb ze wel ´s live gezien, was niet zo. Maar dit is toch wel goede shit! |
|
12 februari Metalparty Olde Beth Wehl |
|
Ligt dat in nederland? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Achter Zutphen |
|
Ik heb The White Crematorium nu, en ik moet zeggen dat ze nog meer op Nile lijken dan voorheen. Alleen dat stukje wilhelmus, moest dat nou echt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Eindelijk een stuk wat niet op Nile lijkt en meteen klagen. Hehe. Oud Vuil. |
|
quote: Ga eerst maar es naar Nile luisteren dan voordat je vergelijkingen maakt |
|
Juist omdat de TMDC provocerend te werk gaat hebben ze het Wilhelmus er in geflanst. Ze mogenb van mij het hele Wilhelmus coveren Overigens is het een hele goede cd |
|
quote: Een volslagen onzinnige opmerking in mijn optiek, maar goed. Ik zal het opvatten als een compliment. quote: Als je de lyrics van dat nummer zou lezen zou je het snappen. Het heeft niets met provoceren te maken. |
|
quote: Ach, ik vind Nile een onzettende kloteband maar TMDC trek ik bijzonder goed. Dus ergens doen ze toch iets structureel beter Tja, het Wilhelmus moet sowieso altijd vermeden worden. Serieus of komisch bedoeld, maakt niet uit. verwijzingen naar dat veredelde stadhoudersfamilietje, immer irritant. |
|
Dat nummer gaat JUIST over dat stadhoudertje en de woelige periode daar omheen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |