![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ik heb jou ook gemist ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Hehe. Ik ben eigenlijk aan het werk en een beetje tussen de bedrijven door aan het posten. Wilde niet in een lang gesprek verzeild raken. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: en zo houden we tmdc weer omhoog, hun ook weer blij, cheers! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
SHIRT VERDORIE! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: of tmdc hoofdoekjes ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehehe, no one wins, we all loose. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-01-2005 7:40] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Najah, ik doelde meer op zm-beleid. quote: Ik meende uit je bijdrage aan de drummen-topic op te maken dat je al voorzien bent. Nog altijd niet compleet? [edit]En nee, ik doe ze nog steeds niet weg (ondanks het feit dat ik ze momenteel niet gebruik). Just in case.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-01-2005 12:06] Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Tja, de originaliteitsprijs zullen ze nooit winnen, maar wat klinkt het toch lekker! ![]() ![]() |
|
Mooi artwork trouwens. Oud Vuil. ![]() |
|
Dat is inderdaad een heel erg wit crematorium. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Een andere kleur was ook niet echt heel toepasselijk geweest. Maar goed, tis ook handig. Valt op in de platenzaak etc. Oud Vuil. ![]() |
|
Mmm... Klinkt idd bruut! ![]() Heb ze wel ´s live gezien, was niet zo. Maar dit is toch wel goede shit! ![]() ![]() |
|
12 februari Metalparty Olde Beth Wehl ![]() ![]() |
|
Ligt dat in nederland? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Achter Zutphen ![]() |
|
Ik heb The White Crematorium nu, en ik moet zeggen dat ze nog meer op Nile lijken dan voorheen. Alleen dat stukje wilhelmus, moest dat nou echt. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Eindelijk een stuk wat niet op Nile lijkt en meteen klagen. Hehe. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ga eerst maar es naar Nile luisteren dan voordat je vergelijkingen maakt ![]() |
|
Juist omdat de TMDC provocerend te werk gaat hebben ze het Wilhelmus er in geflanst. Ze mogenb van mij het hele Wilhelmus coveren ![]() Overigens is het een hele goede cd ![]() ![]() |
|
quote: Een volslagen onzinnige opmerking in mijn optiek, maar goed. Ik zal het opvatten als een compliment. quote: Als je de lyrics van dat nummer zou lezen zou je het snappen. Het heeft niets met provoceren te maken. ![]() |
|
quote: Ach, ik vind Nile een onzettende kloteband ![]() ![]() Tja, het Wilhelmus moet sowieso altijd vermeden worden. Serieus of komisch bedoeld, maakt niet uit. verwijzingen naar dat veredelde stadhoudersfamilietje, immer irritant. ![]() |
|
Dat nummer gaat JUIST over dat stadhoudertje en de woelige periode daar omheen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |