|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tssssk! De seizoensfinale was op 24 mei, zonder irritante ondertitels en zonder reclame tussendoor. Kwestie van downloaden. Edit: Oh ja, en MTV herhaalt dat programma natuurlijk tot je het uit je hoofd kent. Irritante klotezender. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 14-07-2006 13:18] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Lost komt ook tijdens de herhaling later vanavond, en morgen in de herhaling, en zondag? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Kun je die eens toelichten? |
|
quote: Oooh het zal toch niet waar zijn? TMDC IS over-de-top, had je dat nou nog niet begrepen? Ze zullen zelf de eerste zijn dit toe te geven. Dat je door niet altijd en overal iedereen de kont te likken ook 'vijanden' maakt en zo nu en dan een optreden aan je neus voorbij laat gaan, het zij zo... @Anaal: Maak je maar geen zorgen, ze lachen zelf het hardst. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:1. Scene is overrated 2. Nee |
|
1 overrated?????????????? 2 Jazekerssssssssssssssssssssssssss 3 Toelichten is nadenken, geen zin in 4 Toelichten: lijkt wat veel op Nile(een nile is toch genoeg, en ook dat is niet baanbrekend meer, nile that is. 5 Luister de plaat zelf maar |
|
1. Haha 2. Hahaha 3. Hahahaha 4. Hahahahaha 5. Hahahahahaha 6. Hahahahahahaha 7. Hahahahahahahaha |
|
Het lachen zal je ooit vergaan 8 9 mag je zelf invullen [Dit bericht is gewijzigd door Anaal Split op 14-07-2006 13:34] |
|
Je praat mensen na. TMDC doet het prima, als je alleen maar van necrogrimtruicultruisbaggerblek houd moet je je er verder niet mee bemoeien. |
|
Ik denk dat iedereen gewoon zijn /haar mening heeft. Je mag je eigen vormen... En of het nu wel of niet op Nile lijkt,... dat boeit niet. Hoeveel bands lijken nou op elkaar. Kijk hoeveel zogenaamde Morbid angel clowns, uh,.... kloons er ronclopen. En dan mag Nile niet 1 hebben? Maak tegenwoordig maar eens iets origineels. Dat is moeilijk geworden. Ik luister naar muziek wat ik mooi vind, of ze nou op iets lijken ja of nee... [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 14-07-2006 13:38] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vergeet alle Suffocation clonen niet, en alle 9999834365375312 suffe prutsdeathmetalbandjes die nog nooit een originele riff of idee hebben gehad. Ben geen groot death metalliefhebber, maar vind TMDC op promotioneel gebied ongeslagen, ze nemen continu de so called nederlandse death metal scene op de hak. En ze kunnen het onderbouwen met een tweetal goed lopende albums en een indrukwekkende lijst optredens. Ik vind vooral de reacties van die so called die hard metalheads hilarisch, geeft weer eens de belachelijk bekrompenheid van een groot deel der metalheads aan ... |
|
Damn wat krijgt deze band een publiciteit. Gefeliciteerd TMDC!!!! |
|
Ik ben een naaper mensen . Help me nou dan toch Ach wat een gelul allemaal, in de death scene cloond iedereen, maar black metal is toch een uitzondering op de regel. Luister maar ns naar Enslaved's ruun, zoveel pink floyd invloeden heb ik me hele leven nog niet gehoord in de scene. |
|
Ongeslagen? Zijn ze dan nederlands kampioen geworden. Waarin dan? De beste death metal cloons competitie Gefeliciteerd, en dat voor zo'n prutsband |
|
quote: Jenje zei: ongeslagen op promotioneel gebied Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh ja niet goed gelezen |
|
quote: Waar heb je een probleem mee dan. Als je een bepaalde band een prutsband vind dan luister je er toch gewoon niet naar, en blijf je uit zo'n topic, en laat je ze gewoon zoals ze zijn. Mensen die het wel mooi vinden kunnen er wel naar luisteren. Klaar toch. Mensen kunnen zich soms zo ergeren aan iets, nou luister er dan niet naar. Simpel toch? Alhoewel ik Manowar toch een band vind waar ik heel erg over mag zeiken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: What's in a name? Maar goed, die dus. Komt het nog ergens online? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Lezen en denken zijn overduidelijk niet je sterke punten, faalhaas. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Kriegje is weer terug met zijn oude streken |
|
quote: Ja ze gooien het op hun site las ik ergens. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leven in de brouwerij She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ZM: ah mooi, dan moeten we dat maar even in de gaten blijven houden [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-07-2006 14:16] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wederom bewijs dat zwakzinnigenhulp in nederland veel te slapjes is ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |