|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wel. toffe foto, gave titel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Foto? Is dat een echte meneer?!? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Of mevrouw! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien zit er wel niemand in! *bibber* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Live sowieso ja.. en op cd ook. Maar dat mag niet omdat ze erg onorigineel zijn... Dus beuken ze veeeeeeeeeel minder hard dan TMDC, die al tijden bewijst een orginele deathmetalband te zijn.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik heb sowiso liever Entombed als nile.. mischien dat het daar door komt hehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: vond die met dat witte vakantiehuisje en die siroopspetters leuker In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Als in lachen om? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Origineel zou ik onze (nieuwe)sound niet willen noemen. Wat nieuw is in tegenstelling tot de vorige cd's is dat we meer elektronica gebruiken, niet continu vol op de blast gaan en meer zware logge Massive Assualt achtig stukken hebben ingebouwd. Wat wel is gebleven is de overlappende zang en de valse solo's. We zijn een beetje van Nile afgestapt omdat die laatste cd me geen seconde kon boeien. De enige keer dat ik wakker schrok was bij de valse blazers. |
|
die laatste nile is juist het beste wat er dit jaar op muziekgebied is gebeurt.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Niet bekend met het eerdere werk zeker? Afgezien van het feit dat het muzikaaltechnisch een meesterwerk is, is het songtechnisch een herhaling van Annihilation, maar dan saaier. Daarnaast komt onze plaat ook niet dit jaar uit. |
|
annihilation kan me dan weer iets minder boeien, ik vind de songs op de laatste veruit t beste wat ze tot nu toe gedaan hebben.. op de voet gevolgt door darkened shrines, de cd's die daarvoor zitten staan wel in de kas hier maar komen er zelden uit.. \ In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Voor mij was de charme van Nile de compleet onlogische zangstructuren die kriskras over elkaar heenrolden terwijl de heren klonken als een stel mummies die zojuist uit hun sarcofaag waren getrokken. Nu zingt Dalles alles en vind ik het ontzettend saai. Blastbeats van 300 bmpo. Indrukwekkend, maar als de gitaren daar vervolgens een langzame boer-daar-ligt-een-kip-in-het-water riff overheen gaan spelen is het niet meer zo bruut. Kwa ideeën zitten ze aan het plafond heb ik het idee. Shrines is mijn favoriet. Alles klopt daar en verveelt geen seconde. |
|
Ik vind de nieuwe Nile wel gaaf, hoewel niet zo goed als Annihilation en Shrines. Inderdaad erg jammer dat Dallas bijna alles zingt, volgende schijf wil ik meer Karl In ieder geval ziet die hoes er zeer vet uit. [Dit bericht is gewijzigd door tribute2metal op 26-10-2007 14:19] |
|
quote:Leer eens lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1. Shrines is de topper inderdaad. En schiet eens op met die nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
-De drums zijn inmiddels opgenomen bij Berthus Westerhuis -De Synths zijn al opgenomen in Zutphen -Het orkest en koren in worden momenteel door Carsten in Dagestan opgenomen(the Royal Makchachkala String Orchestra from Dagestan S.S.R). -De slagggitaren zijn zo goed als klaar(thuis opgenomen) Momenteel nemen we we Bass en solo's op Volgende week vocals Eind november mixen 15 febr release |
|
quote: +1 |
|
Amongst the catacombs of Nephren-Ka! |
|
brute death metal met een berg synths... das best een goed idee... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nou laat dat bruut maar weg |
|
Ah, het wordt een TMDC rockballad plaat! spelfout weggehaald... |
|
Met catchy refreinen. Ook een goed idee. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |