|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wát een lap tekst. Maar uiterst vermakelijk. |
|
Alle tourverslagen van Monolith zijn vermakelijk geschreven; het is dat de muziekstijl niet aansluit, maar een tour van Monolith en Discipline zou nóg vermakelijkere taferelen opleveren lijkt me. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee ik denk dat jij heel slim bent! |
|
quote: Klopt |
|
Niet om lullig te doen, mardukfan, maar die wisselkoersgrap lag er toch wel vrij dik bovenop. Touché, pussycat! |
|
Ongeveer zo dik als Sugar Lee Hooper.. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Wel om lullig te doen ook... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Idd, sommige mensen hebben wat meer tijd nodig om dingen te begrijpen |
|
quote: *steekt heel erg haar vinger op* Tja blond, en bekaf On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: het is niet begrijpen..het is humor. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Zegt genoeg over het niveau van TMDC. Goeie muziek maar sneu gedrag! |
|
Monoklit? Bestaan die ook nog? God wat was dat saai de laatste keer in Hedon [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-11-2005 17:28] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Monoklit Befkult.... Wat een verhaal weer dr Dekker.... Het afzeiken van Rodney Pawlek is wel erg makkelijk, die gozer is nou eenmaal neit veel slimmer. Hersenloze Mayonaise eten |
|
Rodney werd pas afgezeken nadat hij lastig werd. |
|
Ja lastig zijn...daar is hij goed in.Wij kregen een krat biet van Dennis en Rodney komt een minuut een poging doen dat tegen te houden. |
|
quote: Wat doe jij dan ook met een naam als "Doomy" bij een TMDC show? Waarschijnlijk gaat het veel te snel voor je |
|
quote:Zo, ik lig dubbel nu... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En ik was nog wel van om ooit naar Toxocara te komen kijken...sorry San Miguel...ik kom niet meer iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
jij met je mortician |
|
je moeder iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
jou vriedin! |
|
edt:n |
|
daar blijf je van af iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
te laat!5859034723838 keer! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |