|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik mag hopen dat dit een grap was.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat neem ik ook maar aan ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Van de blackmetal mafia mag dat buiten de black metal, ja! Jij hebt geen recht van spreke, jij hebt geen eens een drummer! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 11-10-2007 20:23] |
|
quote: Ik moet de foto's van Gorefest nog bewerken (anders zie je alleen een hele bakkes rook), het zijn er maar een stuk of 12, maar ik zal ze binnenkort even doen. |
|
quote:Busted Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De show in Lottum was een experiment. We hebben onze Pod's regelrecht de PA ingeplugd. Er stond geen speaker aan op het podium, alleen monitoring. Vanavond Waterfront. Morgen Romein |
|
quote: En? Is het experiment bevallen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik heb geen idee wat dat allemaal inhoud, maar het optreden was vet |
|
quote: Op www.canix.nl staan een aantal foto's Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
Cover voor het nieuwe album? |
|
Ziet er in ieder geval goed uit Erg veel zin in die nieuwe ook! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nice! |
|
pff, nog niet uit elkaar ? damn... geef mij maar massive assault...die beuken alles wat TMDC heeft uitgebracht tot pulp. Fuck the world and fuck you |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
beetje manke vergelijking...... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
was geen vergelijking, joh. Fuck the world and fuck you |
|
Wat was het dan wel mental? [ja ja, ZONDER hoofdletter mental ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
eeen TMDC topic.......... boeiend ! ... Vind ik ook niet |
|
quote:buhaha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: E I N D E L I J K een fatsoenlijke hoes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik moet het wel met mental eens zijn op deze kwestie. Al was het alleen al maar qua geluid, fredde weet zijn amps wel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
MA is een band die niets doet wat niet al eerder gedaan is. Valt voor mij af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Punt. Maar TMDC wel dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nieuwe aankomende materiaal wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |