|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt een nieuwe winkel voor SamSam, overigens is de Pre order sneller en goedkoper. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm JB: ENGL Powerball, 5150, Diezel per kant. 2 x gemiked per amp en een Di spoor voor de zekerheid. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 08-01-2008 23:03] |
|
quote: Je mist het punt, want het geheel klinkt ook niet ideaal (alleen de electronica komt er erg goed doorheen en de zang over het algemeen ook). Nogmaals, over de hele linie gezien mist het geluid over het algemeen (naar mijn smaak) breedte. Dat jullie er blij mee zijn is prima hoor Het is op zich een best goede mix (en zeker beter dan de vorige albums), maar omdat het zo dicht bij wat het zou moeten zijn komt gaan juist de kleine minpunten storen. Precies zoals met vals zingen, dus. Desalniettemin maar eens het volledige album voorbij laten komen, gaat uiteindelijk toch ook om de muziek... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, jij vindt dat het niet ideaal klinkt. Dat is een mening net zoals er genoeg zijn die het wel ideaal vinden klinken. |
|
ik vind t perfect zo, ik zou alleen volgende keer meer electronica toevoegen. Laat t maar lekker een mix van and oceans en nile worden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Luister eerst de hele cd maar even, er zit meer dan genoeg electronica in;-) Vooral Kindertodeslied zal je bevallen. Laibach meets Deathmetal |
|
hmm ja 1 keer 2 nummers luisteren kan je nog wat weinig concluderen. Het klinkt behoorlijk chaotisch, riedeltjes hier en daar (elektronisch nog wel). Er blijft iig weinig hangen bij mij. Ik trek redelijk chaotische muziek als Behold.. The Arctopus. Misschien een idee om daar eens naar te luisteren Nee ik vind het niet zoveel soeps "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat een toontje sla je daar aan zeg Ik heb zojuist een andere track gehoord op myspace, die had te gekke gastvocalen aan boord.. gaaf, ik wacht het album even af want dat klonk te gek. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Laibach meets deathmetal...... Ik juich nog niet.... Maar ben wel zeer geinteresseerd.. Vind ik ook niet |
|
Nooit gedacht dat ik deze band nog gaaf zou gaan vinden. Sterke nummers en een zeer aangenaam geluid! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat was alsnog niet het punt, lekker makkelijk argumenteren zo Uiteraard verkondig ik hier 'maar' een mening, dat leek me wel duidelijk, ja. Zorg nou maar snel dat het album op torrents komt te staan, dat lijkt me wel een mooi bewijs van het boven de underground staan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: armzalige student! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Yip. Try before you buy! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
tis death metal... de slagzin zou moeten zijn "Buy and Die" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dan koop ik het dus zeker niet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik denk dat de dood je beeldig zou staan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Veel slechter wordt het sowieso niet, en dan kan ik lekker bij de Steenuitéénstuk Doodscultus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: NEEEHEEEE |
|
Ik ben wel benieuwd, en heb het waarschijnlijk gemist, maar wanneer komt ie uit? En ik heb via de site al een paar keer geprobeerd om White crematorium en dat shirt te bestellen, maar daar krijg ik maar geen antwoord op, is dat spul er nog? |
|
Eind Febr. Hmm werkt het niet op de site? Mail anders even naar merchandise@monolith-deathcult.com. We hebben een wisseling van de wacht gehad. Zeg Zelthor, ik zit net naar een paar tracks van Shattered Hope te luisteren. Misschien is dit een goed moment om je muil te houden en te bedenken of je het zelf wel zo goed doet [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 10-01-2008 20:30] |
|
haha mooi als er een weerwoord komt uit het publiek, zelf altijd wel de grote mond hebben alles en overal. Dus take it like a man zou ik zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hey 0Tolerence, bemoei je er niet mee vent. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
quote: Ik bemoei me altijd overal mee vent "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |