IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Monolith-Deathcult Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-11-2005 21:42 by mental Profiel van mental

quote:
Op 28 november 2005 21:36 schreef Brujo het volgende:
Houd eens op met die jongens pesten! Dit gaat helemaal de verkeerde kant op..TMDC is best leuk en bruut enzovoort!

Leuk ? misschien. Bruut ? Een brute band met keyboards ? dan weet jij niet wat bruut is hoor.Ga voor straf maar Severe Torture luisteren.

Fuck the world and fuck you

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 28-11-2005 21:46 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Brute band met keyboards.

Ik noem b.v. The Berzerker.

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 28-11-2005 21:56 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 28 november 2005 21:42 schreef mental het volgende:
Leuk ? misschien. Bruut ? Een brute band met keyboards ? dan weet jij niet wat bruut is hoor.Ga voor straf maar Severe Torture luisteren.

Jep, ook wel een leuk bandje idd.. maar keyboards zijn geil!

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-11-2005 22:00 by jbassist Profiel van jbassist

Strapping Young Lad anyone

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-11-2005 22:08 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 28 november 2005 22:00 schreef jbassist het volgende:
Strapping Young Lad anyone

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-11-2005 22:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ontopic graag.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 29-11-2005 8:41 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Fear Factory rost er ook behoorlijk over, Nile gebruikt synths, Strapping Young Lad inderdaad en vlak Emperor ook niet uit...

Jammere poging weer Mental, blijven oefenen.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-11-2005 10:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 29 november 2005 8:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Fear Factory rost er ook behoorlijk over, Nile gebruikt synths, Strapping Young Lad inderdaad en vlak Emperor ook niet uit...

Jammere poging weer Mental, blijven oefenen.

Alleen posts graag over TMDC en geen onzin meer dat geld voor iedereen. Dit is een Bandtopic als jullie wat willen melden heen en weer, gebruik dan het lultopic en vervuil niet dit band topic.

BVD.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-11-2005 10:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 29 november 2005 10:36 schreef Smoochy het volgende:
Alleen posts graag over TMDC en geen onzin meer dat geld voor iedereen. Dit is een Bandtopic als jullie wat willen melden heen en weer, gebruik dan het lultopic en vervuil niet dit band topic.

BVD.
Dit gaat nog steeds indirect over TMDC hoor.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 10:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 november 2005 21:42 schreef mental het volgende:
De heren beuken live behoorlijk hard. Jammer genoeg hebben hun CD's niet de kracht van hun optredens. Als dat zo geweest was had ik waarschijnlijk wel een TMDC schijfje in huis gehaald en normaal ben ik niet te spreken over death metal.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-11-2005 10:47]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-11-2005 10:50 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 november 2005 10:36 schreef Smoochy het volgende:
Alleen posts graag over TMDC en geen onzin meer dat geld voor iedereen.

Wat klets je nou? Het gaat over het gebruik van keyboard bij TMDC en of dat wel of niet afbreuk doet aan de bruutheid. En daar worden wat tegenvoorbeelden bij genoemd. Hoe is dat nou in hemelsnaam off-topic?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-11-2005 10:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 29 november 2005 10:50 schreef Mark het volgende:
Wat klets je nou? Het gaat over het gebruik van keyboard bij TMDC en of dat wel of niet afbreuk doet aan de bruutheid. En daar worden wat tegenvoorbeelden bij genoemd. Hoe is dat nou in hemelsnaam off-topic?

Pff doe je het weer heh.. kan je gewoon niet lezen of iets begrijpen pffff moet overal over geklaagd worden tegenwoordig.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 11:27 by jbassist Profiel van jbassist

ik snap dit ook niet idd.. wat zeik je nou?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

zillah-morte
Posted 29-11-2005 11:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Laat maar varen. We hebben het er al over gehad, meneer moet zijn koffie nog nemen geloof ik
Verkeerd gelezen... laten we het daar op houden.
Zo en laten we het nu weer over Monolith keyboards hebben

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2005 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

van die battlemetal keyboards?

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-11-2005 11:57 by oscura Profiel van oscura

die toetsenist heeft ook zijn haar eraf gehaald zag ik op de AMM.. niet dat dat nu bijzonder nieuws is eigenlijk

carcasstrid

zillah-morte
Posted 29-11-2005 12:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 11:57 schreef oscura het volgende:
die toetsenist heeft ook zijn haar eraf gehaald zag ik op de AMM.. niet dat dat nu bijzonder nieuws is eigenlijk

Was hij dat wel? Of was dat zijn broer?

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-11-2005 13:10 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 29 november 2005 12:45 schreef zillah-morte het volgende:
Was hij dat wel? Of was dat zijn broer?

hehe.. die vraag stel ik mezelf ook altijd en heb er bijna ruzie om gehad zaterdag nu ga ik weer twijfelen eigenlijk..

carcasstrid

zillah-morte
Posted 29-11-2005 13:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 13:10 schreef oscura het volgende:
hehe.. die vraag stel ik mezelf ook altijd en heb er bijna ruzie om gehad zaterdag nu ga ik weer twijfelen eigenlijk..

De een heeft nog steeds lang haar de ander niet.

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-11-2005 13:33 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 29 november 2005 13:32 schreef zillah-morte het volgende:
De een heeft nog steeds lang haar de ander niet.

wacht.. ik krijg een ingeving.. hehe.. die gast met lang haar heet pascal dus de toetsenist heeft wel kort haar nu!!

carcasstrid

zillah-morte
Posted 29-11-2005 13:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 13:33 schreef oscura het volgende:
wacht.. ik krijg een ingeving.. hehe.. die gast met lang haar heet pascal dus de toetsenist heeft wel kort haar nu!!

Zal ik informeren?

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-11-2005 13:43 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 29 november 2005 13:36 schreef zillah-morte het volgende:
Zal ik informeren?

luister nou.. ik heb gewoon gelijk!! hehe.. de toetsenist heeft kort haar... hehe.. maar doe maar informeren hoor

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2005 13:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 november 2005 13:43 schreef oscura het volgende:
luister nou.. ik heb gewoon gelijk!! hehe.. de toetsenist heeft kort haar... hehe.. maar doe maar informeren hoor

Die had toch ook van dat ontzettende lange haar..

zillah-morte
Posted 29-11-2005 13:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 13:43 schreef oscura het volgende:

Boeit mij niet hoor. Het is alleen zonde. Voor mezelf hoef ik het echt niet te informeren.
@mayo, ja hij had erg lang haar.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2005 13:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 november 2005 13:46 schreef zillah-morte het volgende:
Boeit mij niet hoor. Het is alleen zonde. Voor mezelf hoef ik het echt niet te informeren.
@mayo, ja hij had erg lang haar.

Wat zonde

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com