|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
au Bruce Banner |
|
minaret was het toch? Suck my piss |
|
Dat was een puik stukje hersenkrakende stof tot nadenken van MAR. Tevens weet ik nu ook welke plaat ik op ga zetten tijdens het verven dadelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kwast'n = troe. Touché, pussycat! |
|
Het verkregen "bewijs" door middel van de ontleding van onze lyrics is werkelijk om te janken. Die Mike Meier heeft werkelijk geen idee wat er allemaal buiten zijn Zwitserse berghut aan de hand is. Nederland staat op het punt van een "race war" en hij denkt ongestraft ons zo maar even te kunnen beschuldigen van racisme en fascisme zonder dat we ons kunnen verdedigen op zijn achterlijke site. Er is geen forum, er is geen gastenboek en iedere mail die kritiek bevat wordt zonder pardon in de Hate Mail afdeling geplaatst. Daarom hebben we besloten om het via Blabbermouth uit te vechten. Fight Fire with fire! op:http://www.monolith-deathcult.com/news.asp staat onze reactie op zijn belachelijke beschuldigingen. Mike Meier is niets meer dan een linkse facsist. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 09-11-2004 12:50] |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fantastisch. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
wel geweldig dat dit juist jullie weer moet overkomen... behoorlijke vooruitgang best wel trouwens die samples van die witte oven cd [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 09-11-2004 13:55] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=28938 dit al voorbijgekomen? vind het vrij vermakelijk Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Hehe, slim aangepakt allemaal weer. De nummers zijn best heel oke trouwens. |
|
Wel typisch dat het TMDC weer over komt, zouden zij niet stiekem die gast hebben omgekocht om dat stukje te schrijven over de band? Ach wat maakt het eigenlijk ook uit, aandacht is aandacht en daarbij is dit ook uitermate grappig. |
|
*hihihihihi* Suck my piss |
|
MAR: 11/8/2004 It seems the previously mentioned Dutch DM band who abused our banner on their site has decided to use my news entry from last March as a promotional tool for their new album. You can read all about it at Blabbermouth if you're interested. I won't bother putting any of it on here and I certainly won't comment on it any more as I've already wasted way too much of my time on this non-issue. 3/10/2004 Also, I need to clarify something. The Dutch band The Monolith Deathcult is using the MAR banner on their website. Funnily enough, there's no link to us, they've just got the banner on there. The Monolith Deathcult are known racists, I have talked to them on one of the Swiss Metal messageboards and made it abundantly clear what I think of them. I also know at least five people who have talked to them "in real life" and heard them spout their racist shit. Putting the banner on their site is nothing but a hypocritical act of damage control because they're afraid nobody will book them for shows anymore now that most of the European DM scene knows what a bunch of racists they are. I'm sure you'll notice they're conspicuously absent from our members list, and of course they've never contacted me about putting the banner on their site. |
|
Hier een aantal reacties op het Blabbermouth stuk. The Monolith Deathcult just made sure that I intend to support them next time they come to my town. Make sure to buy multiple copies of the new MDc album. I have already made more eloquent statements on the on the other threads, so all I can say now is fuck Mike Meier! Who the fuck are these guys? Oftewel iedereen kent TMDC nu (ook al is het niet om de muziek) of is er na dit soort beschuldigingen in ieder geval benieuwd naar. Ze maken iig weer dankbaar gebruik van de gratis publiciteit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Best humor gast, die Mike ... Kan geen moslim tegenop .. |
|
quote: Als Monolith deathcult nu de volgende keer nog effe Flotsam & Jetsam's "Der Führer" speelt dan is het feest compleet(en aangezien het een schitterend nummer is zou het best een goed idee zijn). |
|
zit me nog steeds af te vragen waar die shirts blijven met die einsatzgruppe erop Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Jesus Hitler en Race War komen in de set |
|
|
|
quote: en nu nog antwoord op die vraag mbt het shirt! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ze moeten gewoon dat ene "support the war against TMDC" wat ooit op hun site stond, uitbrengen. Eikels. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: durven ze niet denk ik Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ik denk het, dat ze eigenlijk in hun hart (Isla)mietjes zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wanneer zullen ze ze printen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |