|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In tegenstelling tot webzines heeft de gedrukte pers geen onbeperkte ruimte. Daarnaast wordt de krant door een heel ander publiek gelezen dus het is voor een krant(die leden kan verliezen) vrij gewaagd om dit soort artikelen te plaatsen. Wat bedoeld je met stoere praat? Zeggen waar het op staat is stoere praat? jammer |
|
quote: |
|
TMDC vorige week zaterdag op het springstof festival gezien samen met Katafalk en meer. In ieder geval vette muziek |
|
quote: NecroNoud, ga je nog een stukje stoere praat quoten of was het weer slechts geblaat om de popi jopi van dit topic te worden? |
|
behalve de stoere praat van TMDC is er voor de rest heel weinig stoers aan. Fuck the world and fuck you |
|
Ik doel ook op uitspraken als zo groot worden als Within Temptation. Het wordt inmiddels allemaal redelijk voorspelbaar dat "geprovoceer" van jullie. Grote kans dat je nu replied met een lap tekst waarin je duidelijk maakt dat het jullie daar juist om te doen is en dat je er van geniet blabla. Dat heb ik inmiddels wel door. Ik vind het nogal vreemd dat je altijd je gelijk moet halen op de verschillende forums terwijl je dan altijd beweert dat er de grootste mongolen rondhangen. Maar goed dat doe je allemaal voor de lol en om te provoceren (en er is geen betere publiciteit als slechte publiciteit). Daar ben ik zeker van. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Uhm ik denk dat je je hele post beantwoord met je laatste stukje Of je snapt er helemaal niets van On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat was helemaal niet provocerend bedoeld. Dat is namelijk echt het doel, er zal toch 1 extreme band de eerste moeten zijn. Niemand had destijds kunen bevroeden dat Roots Bloody Roots de top 40 zou gaan halen. quote: Zie boven, het Aardschok stuk is niet provocerend bedoeld, ik geef antwoord op de vragen, maar wel op een eigengereide manier quote: Verschillende forums bestrijken het hele spectrum van de scene. Zo kan je overal je stem laten horen. Waar beweer ik dat van die mongolen? Ik ben al actief op forums sonds mijn vorige band. quote: 2 knallers van cd's achter elkaar uitbrengen wil ook wel helpen, geloof me. |
|
quote: Ik ga je op dit punt niet serieus nemen. Dit kun je gewoonweg niet menen. TMDC in de top 100. quote: Ach ja, het is je goed recht. quote: Jij kan er niks aan doen dat op veel forums gewoon idioten rondhangen. Toch lijk je het er vaak gewoon om te doen. Je weet wel, bepaalde reacties uitlokken zodat je weer wat (in jouw ogen) "newbee's" de waarheid kan zeggen. quote: Jullie kunnen zeker spelen. Het zou dan ook dom van mij zijn om jullie barslecht te noemen (zoals sommige mensen in dit opic doen). Integendeel, jullie beheersen jullie instrumenten prima. Ook de teksten kan ik zeer waarderen. Maar toch boeit jullie muziek me niet. Ik moet je ook mijn complimenten geven over hoe je dat hypocriete gedoe als men jullie een facistische band noemt aanpakt. Maar ik word gewoon een beetje moe van dat andere overbodige stoere gedoe (het afzeiken van beginnende demo bands, de oude Cradleof Filth demo's wel eens gehoord?) en het uit de tent lokken van mensen door steeds hetzelfde kunstje te flikken (het zo populair willen zijn als Within Temptation). Ik zal jullie maar proberen te negeren. Dan hoef ik ook niet steeds lange replies te blijven typen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik vraag mij trouwens af hoe de band zelf hun laatste album ziet. Het publiek in dit landje lijkt er niet helemaal weg van te zijn, sterker nog.. volle zalen trekt het niet, zelfs niet in de eigen regio. Kan dit te maken hebben met het te graag willen vasthouden en te ver hebben doorgedrukt van een bepaald imago of is het wat anders..? |
|
Maar hoe gaat het met de cd-verkoop? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2005 23:11] |
|
quote: Of kan het zijn dat het Nederlandse metal publiek vaker op internet zit om eigen muzikale landgenoten af te kraken, dan eens écht lekker uit de stekker te gaan bij concerten? |
|
TMDC vraagt erom... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Denk dat dat wel mee valt. Mocht men zich afvragen, nee ik zeik niet af.. is niet mijn bedoeling vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2005 14:31] |
|
tzijn gewoon een stel idioten met die vette gitarist voorop None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Sterk argument On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Provoceren is gaaf.. Ofzo.. |
|
quote: dat is geen argument None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Wat wil je ermee zeggen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik wil helemaal niks tegen jou zeggen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: |
|
quote: Tja sorry dat ik op een forum zit hoor waarin je dingen tegen elkaar zegt. en het over bepaalde onderwerpen hebt.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tja, zoiets is natuurlijk ook compleet niet acceptabel, dat snap jij als mod toch wel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik krijg daar tot nu toe ook nog geen commentaar op. Nou en dan kan ie een grote bek van mij krijgen Als ik wat kan verzinnen natuurlijk. ik ben niet zo sterk met woorden.... Ik ben eigenlijk helemaal niet zo sterk Ok, ontopic....uhm Monolith. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |