IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Monolith-Deathcult Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-05-2005 12:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 mei 2005 12:17 schreef NecroNoud het volgende:
Juist, denk je nu echt dat ze bij zo'n krant serieus onder de indruk zijn van een metalband als the Monolith Deathcult?

Haha voor hen is alles hetzelfde. Ze moeten toch iets plaatsen?

Nee dat denk ik niet nee, maar ze nemen iedere band gewoon serieus, omdat het muzikanten zijn. En een simple foutje in zo'n blad heeft niets met indruk maken, te maken.
Dus wat wou je er eigenlijk mee zeggen?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TWC
Usericon van TWC
Posted 27-05-2005 14:03 by TWC Profiel van TWC

quote:
Juist, denk je nu echt dat ze bij zo'n krant serieus onder de indruk zijn van een metalband als the Monolith Deathcult?

Haha voor hen is alles hetzelfde. Ze moeten toch iets plaatsen?

In tegenstelling tot webzines heeft de gedrukte pers geen onbeperkte ruimte. Daarnaast wordt de krant door een heel ander publiek gelezen dus het is voor een krant(die leden kan verliezen) vrij gewaagd om dit soort artikelen te plaatsen.

Wat bedoeld je met stoere praat? Zeggen waar het op staat is stoere praat?

jammer

TWC
Usericon van TWC
Posted 27-05-2005 14:08 by TWC Profiel van TWC

quote:
Op 27 mei 2005 14:03 schreef TWC het volgende:
In tegenstelling tot webzines heeft de gedrukte pers geen onbeperkte ruimte. Daarnaast wordt de krant door een heel ander publiek gelezen dus het is voor een krant(die leden kan verliezen) vrij gewaagd om dit soort artikelen te plaatsen.

Wat bedoeld je met stoere praat? Quote mij eens een stukje "stoere praat"?
jammer

ChildOfBodom
Malicious
Usericon van ChildOfBodom
Posted 27-05-2005 14:13 by ChildOfBodom Profiel van ChildOfBodom

TMDC vorige week zaterdag op het springstof festival gezien samen met Katafalk en meer. In ieder geval vette muziek

TWC
Usericon van TWC
Posted 29-05-2005 15:24 by TWC Profiel van TWC

quote:
Kun je nagaan hoe erg ze onder de indruk waren van je stoere praat.

NecroNoud, ga je nog een stukje stoere praat quoten of was het weer slechts geblaat om de popi jopi van dit topic te worden?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-05-2005 18:24 by mental Profiel van mental

behalve de stoere praat van TMDC is er voor de rest heel weinig stoers aan.

Fuck the world and fuck you

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 30-05-2005 13:19 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik doel ook op uitspraken als zo groot worden als Within Temptation. Het wordt inmiddels allemaal redelijk voorspelbaar dat "geprovoceer" van jullie.

Grote kans dat je nu replied met een lap tekst waarin je duidelijk maakt dat het jullie daar juist om te doen is en dat je er van geniet blabla. Dat heb ik inmiddels wel door.

Ik vind het nogal vreemd dat je altijd je gelijk moet halen op de verschillende forums terwijl je dan altijd beweert dat er de grootste mongolen rondhangen.

Maar goed dat doe je allemaal voor de lol en om te provoceren (en er is geen betere publiciteit als slechte publiciteit). Daar ben ik zeker van.

don't mistake lack of talent for genius

zillah-morte
Posted 30-05-2005 13:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 mei 2005 13:19 schreef NecroNoud het volgende:
Ik doel ook op uitspraken als zo groot worden als Within Temptation. Het wordt inmiddels allemaal redelijk voorspelbaar dat "geprovoceer" van jullie.

Grote kans dat je nu replied met een lap tekst waarin je duidelijk maakt dat het jullie daar juist om te doen is en dat je er van geniet blabla. Dat heb ik inmiddels wel door.

Ik vind het nogal vreemd dat je altijd je gelijk moet halen op de verschillende forums terwijl je dan altijd beweert dat er de grootste mongolen rondhangen.

Maar goed dat doe je allemaal voor de lol en om te provoceren (en er is geen betere publiciteit als slechte publiciteit). Daar ben ik zeker van.

Uhm ik denk dat je je hele post beantwoord met je laatste stukje
Of je snapt er helemaal niets van

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TWC
Usericon van TWC
Posted 30-05-2005 17:24 by TWC Profiel van TWC

quote:

Dat was helemaal niet provocerend bedoeld. Dat is namelijk echt het doel, er zal toch 1 extreme band de eerste moeten zijn. Niemand had destijds kunen bevroeden dat Roots Bloody Roots de top 40 zou gaan halen.

quote:

Zie boven, het Aardschok stuk is niet provocerend bedoeld, ik geef antwoord op de vragen, maar wel op een eigengereide manier

quote:

Verschillende forums bestrijken het hele spectrum van de scene. Zo kan je overal je stem laten horen. Waar beweer ik dat van die mongolen? Ik ben al actief op forums sonds mijn vorige band.

quote:

2 knallers van cd's achter elkaar uitbrengen wil ook wel helpen, geloof me.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 31-05-2005 22:28 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 30 mei 2005 17:24 schreef TWC het volgende:
Dat was helemaal niet provocerend bedoeld. Dat is namelijk echt het doel, er zal toch 1 extreme band de eerste moeten zijn. Niemand had destijds kunen bevroeden dat Roots Bloody Roots de top 40 zou gaan halen.

Ik ga je op dit punt niet serieus nemen. Dit kun je gewoonweg niet menen. TMDC in de top 100.

quote:

Zie boven, het Aardschok stuk is niet provocerend bedoeld, ik geef antwoord op de vragen, maar wel op een eigengereide manier

Ach ja, het is je goed recht.

quote:

Verschillende forums bestrijken het hele spectrum van de scene. Zo kan je overal je stem laten horen. Waar beweer ik dat van die mongolen? Ik ben al actief op forums sonds mijn vorige band.

Jij kan er niks aan doen dat op veel forums gewoon idioten rondhangen. Toch lijk je het er vaak gewoon om te doen. Je weet wel, bepaalde reacties uitlokken zodat je weer wat (in jouw ogen) "newbee's" de waarheid kan zeggen.

quote:

2 knallers van cd's achter elkaar uitbrengen wil ook wel helpen, geloof me.

Jullie kunnen zeker spelen. Het zou dan ook dom van mij zijn om jullie barslecht te noemen (zoals sommige mensen in dit opic doen). Integendeel, jullie beheersen jullie instrumenten prima. Ook de teksten kan ik zeer waarderen. Maar toch boeit jullie muziek me niet.
Ik moet je ook mijn complimenten geven over hoe je dat hypocriete gedoe als men jullie een facistische band noemt aanpakt.
Maar ik word gewoon een beetje moe van dat andere overbodige stoere gedoe (het afzeiken van beginnende demo bands, de oude Cradleof Filth demo's wel eens gehoord?) en het uit de tent lokken van mensen door steeds hetzelfde kunstje te flikken (het zo populair willen zijn als Within Temptation).
Ik zal jullie maar proberen te negeren. Dan hoef ik ook niet steeds lange replies te blijven typen.

don't mistake lack of talent for genius

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-05-2005 22:32 by MMayo Profiel van MMayo

Ik vraag mij trouwens af hoe de band zelf hun laatste album ziet. Het publiek in dit landje lijkt er niet helemaal weg van te zijn, sterker nog.. volle zalen trekt het niet, zelfs niet in de eigen regio. Kan dit te maken hebben met het te graag willen vasthouden en te ver hebben doorgedrukt van een bepaald imago of is het wat anders..?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-05-2005 23:09 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Maar hoe gaat het met de cd-verkoop?

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2005 23:11]

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 01-06-2005 14:12 by Damnation Profiel van Damnation

quote:
Op 31 mei 2005 22:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe de band zelf hun laatste album ziet. Het publiek in dit landje lijkt er niet helemaal weg van te zijn, sterker nog.. volle zalen trekt het niet, zelfs niet in de eigen regio. Kan dit te maken hebben met het te graag willen vasthouden en te ver hebben doorgedrukt van een bepaald imago of is het wat anders..?

Of kan het zijn dat het Nederlandse metal publiek vaker op internet zit om eigen muzikale landgenoten af te kraken, dan eens écht lekker uit de stekker te gaan bij concerten?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 14:13 by mental Profiel van mental

TMDC vraagt erom...

Fuck the world and fuck you

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 14:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2005 14:12 schreef Damnation het volgende:
Of kan het zijn dat het Nederlandse metal publiek vaker op internet zit om eigen muzikale landgenoten af te kraken, dan eens écht lekker uit de stekker te gaan bij concerten?

Denk dat dat wel mee valt.
Mocht men zich afvragen, nee ik zeik niet af.. is niet mijn bedoeling vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-06-2005 14:31]

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 01-06-2005 14:31 by Arson Profiel van Arson

tzijn gewoon een stel idioten met die vette gitarist voorop

None of us are saints - Albert Fish

zillah-morte
Posted 01-06-2005 14:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 14:31 schreef Arson het volgende:
tzijn gewoon een stel idioten met die vette gitarist voorop

Sterk argument

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 14:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2005 14:33 schreef zillah-morte het volgende:
Sterk argument

Provoceren is gaaf..
Ofzo..

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 01-06-2005 14:40 by Arson Profiel van Arson

quote:
Op 1 juni 2005 14:33 schreef zillah-morte het volgende:
Sterk argument

dat is geen argument

zillah-morte
Posted 01-06-2005 14:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 14:40 schreef Arson het volgende:
dat is geen argument

Wat wil je ermee zeggen dan?

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 01-06-2005 14:41 by Arson Profiel van Arson

ik wil helemaal niks tegen jou zeggen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 14:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2005 14:41 schreef Arson het volgende:

zillah-morte
Posted 01-06-2005 14:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 14:41 schreef Arson het volgende:

Tja sorry dat ik op een forum zit hoor waarin je dingen tegen elkaar zegt. en het over bepaalde onderwerpen hebt....

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 14:49 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Tja, zoiets is natuurlijk ook compleet niet acceptabel, dat snap jij als mod toch wel..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

zillah-morte
Posted 01-06-2005 14:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 14:49 schreef Illusione het volgende:
Tja, zoiets is natuurlijk ook compleet niet acceptabel, dat snap jij als mod toch wel..

Ik krijg daar tot nu toe ook nog geen commentaar op. Nou en dan kan ie een grote bek van mij krijgen
Als ik wat kan verzinnen natuurlijk. ik ben niet zo sterk met woorden....
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo sterk
Ok, ontopic....uhm Monolith.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com