IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Monolith-Deathcult Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-10-2007 9:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Creatieve uitleg .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2007 9:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 27 oktober 2007 22:20 schreef herrie het volgende:

een keyboard in death-metal vind ik - zeker in 2007 - een aanfluiting.

Mis ik iets? Waarom dan wel?

quote:
het live-geluid vind ik nep en zeker mis ik live het gitaargeluid (ik hoor alleen drums en bas-gitaar).
Playbacken ze of zo?

quote:

ooit heb ik eens de spreekwoordelijke eer gehad met de TMDC op dezelfde bune te staan. helaas speelden zij toen niet vanwege allerlei - in mijn ogen - technische smoesjes. dus...
Ahah.. gewoon afgunst dus. Ik snap je nu wel

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 9:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 oktober 2007 9:04 schreef Staalman het volgende:
Commented the band: "We use a 'V' instead of a 'U' in the album title because we believe that this will give the album a 'cult look' and it is easy for us to transform the V's in pentagrams when satanic death metal will be popular again in future."

Heerlijk

+1

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2007 9:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Lol, dubbele bodem.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

tribute2metal
Usericon van tribute2metal
Posted 28-10-2007 10:26 by tribute2metal Profiel van tribute2metal

quote:
Op 28 oktober 2007 9:04 schreef Staalman het volgende:
Commented the band: "We use a 'V' instead of a 'U' in the album title because we believe that this will give the album a 'cult look' and it is easy for us to transform the V's in pentagrams when satanic death metal will be popular again in future."

Heerlijk

tr00 en elite Brutal Death Metal

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 28-10-2007 15:35 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

even bijlezen:

De hoes: het hele cd boekje is in deze stijl dus ook kwa kleuren. Ik heb er te weinig kijk op om te stellen of de kleuren wel of niet goed zijn. Wij vinden het mooi en dat is genoeg. Een plaat koop je niet om de hoes anders was de Black Album nooit de best verkochte Metallica cd geworden.

Synths:Dat synths in deathmetal gedateerd zijn klinklare onzin. Juist nu deathmetal kwa snelheid en bruutheid aan zijn plafond zit zie je dat er andere middelen worden gezocht om het interessant te houden. Bands als HoB en MA neigen naar oldskool terwijl bands als NWD en CHD elektronica toevoegen. Wij met TMDC neigen naar het laatste. Ik - die de nummers schrijf ben erg gecharmeerd van Fear Factory, Type O N, Slipknot, Rammstein, Ministry en SYL en dat is goed te horen in de sound. De rest voegt zijn eigen invloeden toe en zo ontstaat er een brute mix van brute fullspeed deathmetal gecombineerd met elektronica. Mijn inziens de deathmetal van de toekomst omdat de huidige stijl aan zijn plafond zit.

Over Herrie:
Herrie en ik maken allebei muziek op een heel ander niveau en met een heel andere insteek. Herrie zal zijn gitaar nog in een wasmachine inpluggen en betogen dat dat gaaf is. Herrie zal in ieder aftands kraakpand spelen omdat hij dat gaaf vindt(en omdat hij mede door zijn andere "beleving" van muziek maken nooit verder zal komen.)

Moet die zelf weten, maar dan ons gaan verwijten omdat we in 2003 niet speeldem omdat de PA het niet deed is gewoon erg sneu.

Nu had het voor het muzikale gezelschap waar Herrie destijds mee optrad ook niet veel uitgemaakt of het geluid uit een PA was gekomen of uit een stofzuiger.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 28-10-2007 15:53]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-10-2007 15:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

BOOM

Headshot.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-10-2007 15:51 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Herrie is pwn3d?

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-10-2007 16:00 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

die herrie homo heeft t over gedateerde keyboards in death metal (ofzo)... mijn mening is juist dat die zijde van death metal nog niet echt goed verkend is... dit volgende album van de monotone dooiemansband zal ik daarmee ook zeker even aanschaffen

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2007 16:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Toffe hoes heeft die nieuwe plaat zeg!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-10-2007 16:28 by altx Profiel van altx

Ik had niet verwacht dat ik dit ooit eens zou gaan zeggen, maar ik heb TMDC live gezien als support van Gorefest en ik heb ondertussen de eerste twee full-lengths (weliswaar tweedehands, niet voor de hoofdprijs, maar toch...) op de kop getikt. En ik vind het gewoon gaaf!

Zoals het er nu naar uit ziet, staat het derde album ook al op mijn verlanglijstje.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2007 17:01 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 oktober 2007 15:35 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
even bijlezen:

De hoes: het hele cd boekje is in deze stijl dus ook kwa kleuren. Ik heb er te weinig kijk op om te stellen of de kleuren wel of niet goed zijn. Wij vinden het mooi en dat is genoeg.

En ik beluister platen met een interessante hoes altijd sneller dan 1 met een 'in mijn ogen' slechte hoes. Waarom? Omdat ik vind dat de hoes en de muziek in elkaars verlengde ligt en een slechte hoes ademt voor mij meteen dito muziek / muzikanten uit.

Nu zal niemand het met me eens zijn, maar ik weet van mezelf dat het voor mij voor 90% opgaat.

Als artiest moet je potverdomme over het totaalplaatje nadenken.. vind ik.

quote:

Een plaat koop je niet om de hoes anders was de Black Album nooit de best verkochte Metallica cd geworden.

Ha, toevallig vind ik dat 1 van de meest geniale hoezen ter wereld. Gewoon zwart.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2007 17:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 oktober 2007 16:28 schreef altx het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit eens zou gaan zeggen, ik vind het gewoon gaaf!

Zoals het er nu naar uit ziet, staat het derde album ook al op mijn verlanglijstje.
Ja, jij lijkt me ook precies de persoon die zich heeeeel veel heeft aangetrokken van de sarcastische stukjes van TMDC. Prachtig

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-10-2007 17:06 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 28 oktober 2007 17:01 schreef spectre het volgende:

Ha, toevallig vind ik dat 1 van de meest geniale hoezen ter wereld. Gewoon zwart.

Pfff, gejat! Prince deed dat al in 1987. En de Beatles deden het al jaren daarvoor met een witte versie.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-10-2007 17:10]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-10-2007 17:11 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

zeiklullen, ik heb bergen cd's met slechte hoezen waarvan de muziek erg gaaf is...

en daarbij ik vind die TmCD niet eens zo rot...

altx
Usericon van altx
Posted 28-10-2007 17:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 oktober 2007 17:01 schreef spectre het volgende:
(...)

Bekijk dat ding eens wat beter... Hij is niet gewoon zwart.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-10-2007 17:18 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

nee inderdaad.. gewoon zwart zo nooit zo mooi zwart zijn.. volgens mij is t een opgebouwde zwart van zwart+ een warm grey pantone ofzo...

altx
Usericon van altx
Posted 28-10-2007 17:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 oktober 2007 17:18 schreef Aaaarco het volgende:
nee inderdaad.. gewoon zwart zo nooit zo mooi zwart zijn.. volgens mij is t een opgebouwde zwart van zwart+ een warm grey pantone ofzo...

Heb ik dan zo'n uniek exemplaar... Bij mij staat er een slang op...

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 28-10-2007 17:45 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Als artiest moet je potverdomme over het totaalplaatje nadenken.. vind ik.

correct, en dat hebben we gedaan

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2007 18:00 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 oktober 2007 17:06 schreef Wansmaak het volgende:
Pfff, gejat! Prince deed dat al in 1987. En de Beatles deden het al jaren daarvoor met een witte versie.
Ook grotere artiesten.

quote:
Op 28 oktober 2007 17:13 schreef altx het volgende:
Bekijk dat ding eens wat beter... Hij is niet gewoon zwart.

GOH WERKELIJK?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-10-2007 18:02 by XXL Profiel van XXL

Dat album van Metallica heet toch gewoon "Metallica" (Self Titled dus)? Wie is er eigenlijk begonnen met dat kreng te noemen naar de kleur van het hoesje?

Dit is The Black Album:

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2007 18:04 by spectre Profiel van spectre

Hehe, ook vettere muziek ook nog

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-10-2007 18:42 by neefherbert Profiel van neefherbert

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-10-2007 21:16 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 oktober 2007 18:42 schreef neefherbert het volgende:

Amen!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-10-2007 22:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 28 oktober 2007 17:22 schreef altx het volgende:
Heb ik dan zo'n uniek exemplaar... Bij mij staat er een slang op...

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com