|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Creatieve uitleg . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: +1 |
|
Lol, dubbele bodem. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: tr00 en elite Brutal Death Metal |
|
even bijlezen: De hoes: het hele cd boekje is in deze stijl dus ook kwa kleuren. Ik heb er te weinig kijk op om te stellen of de kleuren wel of niet goed zijn. Wij vinden het mooi en dat is genoeg. Een plaat koop je niet om de hoes anders was de Black Album nooit de best verkochte Metallica cd geworden. Synths:Dat synths in deathmetal gedateerd zijn klinklare onzin. Juist nu deathmetal kwa snelheid en bruutheid aan zijn plafond zit zie je dat er andere middelen worden gezocht om het interessant te houden. Bands als HoB en MA neigen naar oldskool terwijl bands als NWD en CHD elektronica toevoegen. Wij met TMDC neigen naar het laatste. Ik - die de nummers schrijf ben erg gecharmeerd van Fear Factory, Type O N, Slipknot, Rammstein, Ministry en SYL en dat is goed te horen in de sound. De rest voegt zijn eigen invloeden toe en zo ontstaat er een brute mix van brute fullspeed deathmetal gecombineerd met elektronica. Mijn inziens de deathmetal van de toekomst omdat de huidige stijl aan zijn plafond zit. Over Herrie: Herrie en ik maken allebei muziek op een heel ander niveau en met een heel andere insteek. Herrie zal zijn gitaar nog in een wasmachine inpluggen en betogen dat dat gaaf is. Herrie zal in ieder aftands kraakpand spelen omdat hij dat gaaf vindt(en omdat hij mede door zijn andere "beleving" van muziek maken nooit verder zal komen.) Moet die zelf weten, maar dan ons gaan verwijten omdat we in 2003 niet speeldem omdat de PA het niet deed is gewoon erg sneu. Nu had het voor het muzikale gezelschap waar Herrie destijds mee optrad ook niet veel uitgemaakt of het geluid uit een PA was gekomen of uit een stofzuiger. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 28-10-2007 15:53] |
|
BOOM Headshot. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Herrie is pwn3d? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
die herrie homo heeft t over gedateerde keyboards in death metal (ofzo)... mijn mening is juist dat die zijde van death metal nog niet echt goed verkend is... dit volgende album van de monotone dooiemansband zal ik daarmee ook zeker even aanschaffen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Toffe hoes heeft die nieuwe plaat zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit eens zou gaan zeggen, maar ik heb TMDC live gezien als support van Gorefest en ik heb ondertussen de eerste twee full-lengths (weliswaar tweedehands, niet voor de hoofdprijs, maar toch...) op de kop getikt. En ik vind het gewoon gaaf! Zoals het er nu naar uit ziet, staat het derde album ook al op mijn verlanglijstje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En ik beluister platen met een interessante hoes altijd sneller dan 1 met een 'in mijn ogen' slechte hoes. Waarom? Omdat ik vind dat de hoes en de muziek in elkaars verlengde ligt en een slechte hoes ademt voor mij meteen dito muziek / muzikanten uit. Nu zal niemand het met me eens zijn, maar ik weet van mezelf dat het voor mij voor 90% opgaat. Als artiest moet je potverdomme over het totaalplaatje nadenken.. vind ik. quote:Ha, toevallig vind ik dat 1 van de meest geniale hoezen ter wereld. Gewoon zwart. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja, jij lijkt me ook precies de persoon die zich heeeeel veel heeft aangetrokken van de sarcastische stukjes van TMDC. Prachtig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Pfff, gejat! Prince deed dat al in 1987. En de Beatles deden het al jaren daarvoor met een witte versie. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-10-2007 17:10] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
zeiklullen, ik heb bergen cd's met slechte hoezen waarvan de muziek erg gaaf is... en daarbij ik vind die TmCD niet eens zo rot... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Bekijk dat ding eens wat beter... Hij is niet gewoon zwart. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nee inderdaad.. gewoon zwart zo nooit zo mooi zwart zijn.. volgens mij is t een opgebouwde zwart van zwart+ een warm grey pantone ofzo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Heb ik dan zo'n uniek exemplaar... Bij mij staat er een slang op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: correct, en dat hebben we gedaan |
|
quote:Ook grotere artiesten. quote: GOH WERKELIJK? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat album van Metallica heet toch gewoon "Metallica" (Self Titled dus)? Wie is er eigenlijk begonnen met dat kreng te noemen naar de kleur van het hoesje? Dit is The Black Album: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe, ook vettere muziek ook nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Amen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |