|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat was ik dus, ik zat op iemand anders zijn account. |
|
"waar gaat de tekst over?" "ja, over de ramp van tjernobyl" "waarom?" "dat is cool" |
|
nee het was "Gaaf" |
|
dat zeg ik "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Dat verklaard een heleboel hehe *belt de modlijn* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geen telefoon ontvangen hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Boer daar loopt een kip op het water [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2006 14:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehehe mooi is dat idd (moe'k zeggen dat ik zelf wel eens "kortjakje" gebruik als de teksten niet compleet zijn ...) |
|
Kansrijke uitzending! Bloed en botsplinters in je keel van het grunten, whahaha!! Het is mijn stijl niet, dat TMDC, maar ik wil graag eens een lesje PR van de heren. Aaargh, zelf vooral geneigd tot boodschappenlijstjesmetal en supermarktballades als de teksten nog niet helemaal compleet zijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
De 6pack hostess slikte het allemaal voor zoete koek, mooi man dat omwetende volk afijn, vanavond om 21:30 in de herhaling en anders morgenochtend om 10:30. Aarghh, jij mag altijd een PR lesje komen volgen. |
|
Geweldige uitzending. Heb goed kunnen lachen om de heren van TMDC. Wat mij betreft een zeer geslaagde actie |
|
quote: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Staat het al online? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er is een MPEG, maar die moet nog geknipt worden. Ook gan we hem englstalig laten ondertitelen, zodat die voor extra exposure op Blabbermouth kan. |
|
geknipt? censuur? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: joa als je dit leest... quote: Maarreh gemist dus. 'k Wacht in spanning de mpg af.. |
|
Precies, was in het weekend met andere dingen bezig dan MTV kijken... Dus zodra het online is wel ff zeggen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Gaaf zaaltje....waar is dat? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een discotheek in Quatrebras. Dat ligt vlak bij Burgum (Waldrock). Ik sta helemaal rechtonder in de hoek, debiel te doen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tip: bezoek het alleen met de Waldrock-preparty... in normale weekenden zou ik die plaats mijden, of je moet 16 zijn, vrouwelijk en breezah drinken... ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote:Hehe, ben 2 keer zo oud, drink geen Breezahs en ben ook niet vrouwelijk....beter wegblijven dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: Maar wat is het probleem dan? Jij hoeft die Breezers toch niet op te drinken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |