|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *Hehehehe* www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zo vorige week zijn we 4 volle dagen(en nachten)wezen mixen in studio Lobbes(www.studiolobbes.nl) met Guido Aalbers(www.guidoaalbers.com) Ik weet dat het notdone is om het te zeggen, maar het resultaat is overweldigend! het was voor TMDC een grote gok om ons complete budget in een mixer te steken die voor het eerst extreme metal gaat mixen. Guido heeft de plaat gemixed op een rock manier. Dat wil niet zeggen dat het soft klinkt, maar donders rock n roll. De bassgitaar doet nu wat een bass moet doen, de drums ondersteunen en stuwen ipv op te gaan in de gitaarmuur. De drumssound klinkt lekker droog en erg duidelijk. De orkesten van Carsten klinken HUGE!! We kregen de mix dus mooi niet mee. 2 weken afstand nemen(aaaaargghhhh) en dan wordt de cd gemasterd. Nu kan het grote vervelen beginnen. Ik zou iedere band met budget willen aanraden eens een nonmnetalproducer te kiezen. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-12-2007 14:59] |
|
hmm ben toch wel benieuwd aan t worden... (goed plan van die twee weken...) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
+1. Kan erg goed uitpakken en natuurlijk totaal niet, ben benieuwd wat jullie er zelf over 2 weken uiteindelijk van vinden, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
zo 2 weken later, we zijn nog steeds zeer tevreden! After the northern leg of their Escape from the Studio tour 2007 (a time which will live in infamy) The Monolith Deathcult are happy to announce that they recorded The Album of the Decade with their forthcomming release TRIVMVIRATE. This atrocious degradation of everyone who is enjoying good music contains 8 songs with a total playing time of 60 minutes and will be released in February/March 2008 by Twilight-Vertrtieb.de.* The band:"Where other bands hit their musical ceiling, we are already on the roof becoming one with the stars" *Twilight-Vertrtieb.de is fully aware of the fact that all record companies who've ever worked with The Monolith Deathcult are completely bankrupted. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 10-12-2007 20:09] |
|
haha stoer. ben benieuwd! |
|
quote: 60 minuten, lekker. Ik ben benieuwd naar de mix, op TWC was die in ieder geval hartstikke in orde, dus ik ben benieuwd hoe het "rock'nroll geluid" op deze plaat is. |
|
quote: Jullie kunnen het ook niet laten he [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-12-2007 18:37] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als jullie nu zorgen dat het klinkt zoals Nile dan wordt het misschien weer eens wat met jullie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De Nile fans moet ik helaas teleurstellen. De Nile invloeden zijn beperkt tot een Duduk en een bluescreen |
|
Heeft Sjoerd ook een metronoom op sinterklaas gekregen z'n double bass was echt om te huilen, blasts klonken wel lekker |
|
Moet net zoals elk mens zijn dag hebben, hij kan het wel nouja ben in ieder geval erg benieuwd naar die cd, hoorde dat karsten flink loos is gegaan |
|
Nou, daar is die dan.. http://www.monolith-deathcult.com/mp3/wrath.mp3 http://www.monolith-deathcult.com/mp3/machina.mp3 |
|
Top man, met dat sopraantje |
|
Klinkt goed! Ik was al heel nieuwsgierig geworden nadat ik jullie laatst in het Podium Hardenberg had gezien. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het album in z'n geheel gaat klinken. Waar komen die elektro-achtige stukken trouwens ineens vandaan? Daar moet ik nog wel aan wennen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klinkt goed, ook slim gedaan met die elektronica www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
DE elektronica komt van hem: |
|
best lekker In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Jullie hebben die rustige beschaafde jongen wel helemaal verpest he? Good busy Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij was vrij ziek in zijn hoofd, wij hebben het alleen weten te kanaliseren. |
|
Goed gedaan dan, klinkt lekker ëdit¨h*er]klinkt heel erg lekker! 'k ga dr wa hard op hier. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-12-2007 18:55] |
|
Ik moet eerst de rest van de nieuwe cd horen. Hier wordt ik nog niet echt warm van. De sample die online staat van het nummer Wrath zou zo van een Sepultura cd kunnen komen. Het andere nummer kan ik wel waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 24-12-2007 19:18] |
|
klinkt lekker Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Klinkt lekker, Carsten is echt flink uit zijn dak gegaan, erg gaaf, dit ga ik waarschijnlijk een tijdje luisteren Ik kan niet wachten op het hele album, lekker met tekstenboekje gaan luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door tribute2metal op 24-12-2007 22:32] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |