|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
EINDELIJK!!!!! Alles is opgenomen. Nu 100 jaar slapen en weer een normaal leven opbouwen. Ze mogen me bellen als ik een award moet ophalen. |
|
Welterusten dan maar |
|
Waarom dat Wim? |
|
Wat precies? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat opnemen je beter bevalt dan optreden. |
|
Ah. Omdat ik altijd al een schijthekel heb gehad aan optreden. De eerste keer met een metalband was zo omstreeks 1985 en sindsdien heb ik tig keer opgetreden. Elke keer weer gutsende zweetstromen van de stress. Klote met hoofdletters K L O T E. Maar met opnemen is de tijd aan jou kant, niet goed? Gewoon opnieuw. Dat kan ook met live optredens, maar dat staat zo lullig, hehe. Zowiezo, dat wachten en wachten voor een optreden. Niet drinken, vroeger geen softdrugs, want dan minder spelen, (imo), nee. Hè, wat lekker offtopic. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 16-11-2007 23:52] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hehehe, daar heb ik gelukkig geen last van, maar ik kan begrijpen dat het klote is ja... quote: Ik vind de opnames op zich niet zo heel veel aan, het afmixen en dergelijke vind ik veel leuker quote: Ja, dat wachten is soms killing, dit jaar op Noorderslag hadden we met Carnal het lumineuze idee om er al vroeg te zijn om Devious nog even te zien, daarna een ellenlange rij saaie bands...godvrrrrrr, wat duurde dat lang..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: er staat windows wordt afge..... draai je windows op een mac dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik loer hier naar een 20" apple monitor uit 1994 met een vista pc. Mensen zijn knettergek, maar dat wist ik al jaren. En waarom ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-11-2007 11:59] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: "Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: dat heeft niets met mijn opmerking te maken.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Klopt, maar ik kraam dan ook meestal onzin uit. Waar hadden we het ook alweer over? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-11-2007 16:42] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
stoer! |
|
Cool [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 19-11-2007 2:54] |
|
quote: wat een heerlijk bescheiden foto weer! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Prachtig Kom maar op met die schijf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Eerder dit: |
|
quote: Je neemt de woorden uit mijn mond, erg gave foto. |
|
quote: haha ik ben zaterdag beide dudes in vol ornaat tegengekomen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik zie weer geen klote, heel die tmdc site doet het niet bij mij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Aan de binnenkant van jullie jassen zeker een rij lolly's? |
|
quote: wees blij In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Met mozilla werkt die bij mij ook niet, voor die TMDC site moet je denk ik gewoon Internet Explorer gebruiken, bij mij doet die het dan wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |