|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die kvlt truuk met bloed hebben ze al eens gedaan. Ik denk dat ze aan het vernieuwen zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1, net zoals iedereen in 8 seconden en onuitwisbare eerste indruk maakt, maken cds dat ook. Je moeder. |
|
quote: Onuitwisbaar, ja? Boude uitspraak. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
kut band . Het is de lichtinval ;') |
|
Diepte-anaalyse for teh win! |
|
quote: Hehehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ghegheghegheghe |
|
quote:etc etc!!! sublieme (dat meen ik) analyse van de verschillen tussen ons / de bands. goed beargumenteerd dus en ik kan 't alleen maar beamen. tot slot: Campaign for musical destruction continues! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2007 14:04] |
|
quote: Goede zaak dat ik op dit forum zit, anders had ik misschien zomaar een miskoop begaan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nouja het is mijn mening, als je het leuk vind ga je gang natuurlijk! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: mooie hoes zeg!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Best mooi voor een lelijke kuthoes |
|
quote: De leden of de muziek? |
|
Kimmey luistert BM dus het imago van de band is voor haar alles. Als de band kut is is de muziek dat ook! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: nee hoor ik vind het gewoon niks Het is de lichtinval ;') |
|
Produktie is waarschijnlijk te goed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: wie weet Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Dat je je gaat verdedigen om zo'n domme post van mij! Happp. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hehe ik hap graag Het is de lichtinval ;') |
|
Geen nood. We mixen af door een speakertje van een Motorola. |
|
ik ga dit schijfje wederom eens goed luisteren, wie weet kunnen ze me dit keer wel verrassen met een goede schijf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vernieuwend! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Death By Cellphone. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bass is klaar morgen vox |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |