|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hebben ze ook breezers ananas? |
|
of een dubbele whiskey? ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Juist! |
|
quote: ik vermaak me er altijd prima al dan wel onder invloed van de nodige alcohol.. zonder is idd kut [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 17-07-2006 23:38] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Pas op Monolith Deathcult. Emo Ruben van DEATHRAGE blijft maar over jullie ego piepen tegen mij! Stop met jullie imago (hoeveel geld jullie ook verdienen) want anders blijft die lul tot zijn dood over jullie graf-band tegen mij zeiken. |
|
Hmm ja, Deathrage gerommel in de marge |
|
quote: Je kan hem ook vragen om zijn bek te houden. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Racoon - Blow Your Tears edit: verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 19-07-2006 22:48] |
|
Wel mooi dat je racoon laat staan. |
|
quote: Doe ik ook telkens! "Ja Ruben, het is puur imago en het werkt nog goed ook!" "Nou, ik geef ze geen ongelijk joh! Das metal, arrogant doen! Dat jullie nou zeikflikkers zijn" "Pak mijn drinken en mond dicht Ruben!" Maar.. hij blijft maar doorgaan! Misschien kan ik een soort TMDC like-a-lot geurtje voor hem kopen, zodat ie opslag jullie gedrag goed gaat vinden. |
|
Hey, anders zeur je even. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hey, anders zeur JIJ even! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Pot, ketel, zwart...klaar: ontopic aub The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ignorace, bliss, grapje van mij naar Nix gemis(t) Ik zal ontopic gaan: Lachen om te zien dat 6Pack filmpje. Ze bakte er inderdaad niet veel van, al leek ze bij bepaalde regels wel de juiste techniek te grijpen (bij toeval dan). Grappig om te zien hoe schattig de Woordvoerder eigenlijk is, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik dacht dat juist die andere Deathrage gitarist moord en brand schreeuwde over onze houding. Dat je ook wel een beetje leuke muziek moet maken hebben ze schijnbaar niet begrepen, want ik had nog nooit van die band gehoord. en die bandnaam kan natuurlijk echt niet meer. |
|
Geweldig filmpje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm.. Filmpje op 6pack.tv hangt halverwege.. Elke keer weer.., Wazig! "Ja een kenmerkende grunt is de grunt van" en dan is het afgelopen.. Godver Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Claw van Inspector Gadget Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Frank Welker, de cartoonstemkoning: http://www.imdb.com/name/nm0919798 inspirator voor vele metalzangstijlen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Leuk filmpje. Volgens mij zag ik ook een paar bekenden. |
|
quote: UHuh, m'n blonde vrouwtje staat vooraan te bangen. Ikzelf sta der ergens naast met m'n zatte kop. spelfout weggehaald... |
|
quote: Gespot! Net als mijn blonde vrouwtje die ook rechts vooraan staat te bangen en klappen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |